Gjest Gaea Skrevet 11. desember 2012 #1241 Del Skrevet 11. desember 2012 Så nydelig mage du har! Må være litt deilig å ikke ha så veldig lenge igjen. Klem til deg og din lille gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #1242 Del Skrevet 11. desember 2012 Så nydelig mage du har! Må være litt deilig å ikke ha så veldig lenge igjen. Klem til deg og din lille gutt. Så koselig med besøk fra deg, da Tusen takk skal du ha, og mange klemmer tilbake til deg. Jeg følger med deg dersom du starter en dagbok på noen som helst måte. Bare si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 11. desember 2012 #1243 Del Skrevet 11. desember 2012 Så koselig med besøk fra deg, da Tusen takk skal du ha, og mange klemmer tilbake til deg. Jeg følger med deg dersom du starter en dagbok på noen som helst måte. Bare si ifra. Takk, men blir nok ikke noen dagbok på meg. Har oppdatert den gamle. Om noen år kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. desember 2012 #1244 Del Skrevet 11. desember 2012 Magen din er så fin! Er virkelig ikke lenge igjen hos deg nå, herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 11. desember 2012 #1245 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Det går nok i orden selv om du har sendt inn litt sent, sendte inne relativt sent selv, men fikk svar etter bare et par uker. Så de kan å være effektive hvis de legger godviljen til, selv om behandlingtiden kan være oppmot 12 uker. - Noe som egentlig er galskap, da de ikke vil ha søknaden før 6 uker før man går ut i permisjon. Hva er det du driver med siden du er selvstendig næringsdrivende da? Mulig du har skrevet om det tidligere, men har i såfall ikke fått det med meg Søt babymage også Endret 11. desember 2012 av Lillah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #1246 Del Skrevet 11. desember 2012 Magen din er så fin! Er virkelig ikke lenge igjen hos deg nå, herlig Takk, søte Mala! Nei, plutselig er jula over, så er det bare å få lagt alle klærne på plass og få på plass senga, så kan han komme hvis han vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 11. desember 2012 #1247 Del Skrevet 11. desember 2012 Fy søren for en nydelig mage. Og koselig med en aktiv liten sprellemann inni der. Det gjør meg virkelig glad å høre at samboer har fått opp øynene. Bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #1248 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Det går nok i orden selv om du har sendt inn litt sent, sendte inne relativt sent selv, men fikk svar etter bare et par uker. Så de kan å være effektive hvis de legger godviljen til, selv om behandlingtiden kan være oppmot 12 uker. - Noe som egentlig er galskap, da de ikke vil ha søknaden før 6 uker før man går ut i permisjon. Hva er det du driver med siden du er selvstendig næringsdrivende da? Mulig du har skrevet om det tidligere, men har i såfall ikke fått det med meg Søt babymage også Ja, permisjonen min skal vel egentlig starte 11.januar, men spørs om jeg hører noe innen det. Interessant med 12 ukers behandlingstid, ja.. Nav, as.. BLÆH! Jeg er bortimot 100% sikker på at det er noe galt med søknaden min, så tipper at det blir masse papirgreier i ettertid.. Men jeg krysser fingra.. Jeg er musiker. Aktiv innen flere underbransjer, bl.annet artistpromotering, låtskriving og scene-musiker. Bare for noen år tilbake så var det egne regler for selvstendig næringsdrivende ift fødselspermison. Nå er det heldigvis slik at vi har like rettigheter. Skulle BARE mangle! Vi skaper jo vår egen arbeidsplass. Endret 12. desember 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #1249 Del Skrevet 11. desember 2012 Fy søren for en nydelig mage. Og koselig med en aktiv liten sprellemann inni der. Det gjør meg virkelig glad å høre at samboer har fått opp øynene. Bedre sent enn aldri! Søte My! Ja, får håpe det fortsetter slik Vil ikke være alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. desember 2012 #1250 Del Skrevet 12. desember 2012 Fiiiine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #1251 Del Skrevet 12. desember 2012 Fiiiine magen Tuuusen takk, Lollipop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #1252 Del Skrevet 12. desember 2012 Dagens mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. desember 2012 #1253 Del Skrevet 12. desember 2012 Åååhh.. Finingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #1254 Del Skrevet 12. desember 2012 Åååhh.. Finingen Fining sjæl Gleder meg til dine gravidbilder, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. desember 2012 #1255 Del Skrevet 12. desember 2012 Fining sjæl Gleder meg til dine gravidbilder, jeg Å jeg gleder meg til og ta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 12. desember 2012 #1256 Del Skrevet 12. desember 2012 Vakker mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #1257 Del Skrevet 13. desember 2012 Vakker mage Tusen takk, Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 13. desember 2012 #1258 Del Skrevet 13. desember 2012 Så fin mage! Gruer meg til jeg skal kontakte NAV selv, ser for meg masse parpirarbeid, papierer som blir borte, og ting som ikke går som de skal. Jeg har aldri hatt med NAV å gjøre før, men man hører jo så mye rart at man blir jo skeptisk. Og så har jeg ikke så veldig mye tolmodighet når det kommer til sånt tull heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #1259 Del Skrevet 13. desember 2012 Så fin mage! Gruer meg til jeg skal kontakte NAV selv, ser for meg masse parpirarbeid, papierer som blir borte, og ting som ikke går som de skal. Jeg har aldri hatt med NAV å gjøre før, men man hører jo så mye rart at man blir jo skeptisk. Og så har jeg ikke så veldig mye tolmodighet når det kommer til sånt tull heller... Tusen takk, søta! Leste inne hos deg at du også ligger øverst på sf-målet. Jeg har lagt ut bilder for hver uke siden uke 12, så er bare å kikke. (Hvis du gidder å lete frem ) Gah, ja, man får jo stort sett høre de historiene hvor alle dokumenter måtte sendes inn på nytt igjen etc. La oss håpe at det kan gå stressfritt for oss alle tuppehøner her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 13. desember 2012 #1260 Del Skrevet 13. desember 2012 Fine magen!! Og koselig at sambo kom hjem med roser, ikke at det løser alt, men viser at han tenker og grubler, da. DET er positivt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå