Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så nydelig mage du har! Må være litt deilig å ikke ha så veldig lenge igjen. :)

Klem til deg og din lille gutt. :klemmer:

Så koselig med besøk fra deg, da :klemmer:

Tusen takk skal du ha, og mange klemmer tilbake til deg. Jeg følger med deg dersom du starter en dagbok på noen som helst måte. Bare si ifra.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk fra deg, da :klemmer:

Tusen takk skal du ha, og mange klemmer tilbake til deg. Jeg følger med deg dersom du starter en dagbok på noen som helst måte. Bare si ifra.

:hjerte:

Takk, men blir nok ikke noen dagbok på meg. Har oppdatert den gamle. Om noen år kanskje.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok i orden selv om du har sendt inn litt sent, sendte inne relativt sent selv, men fikk svar etter bare et par uker. Så de kan å være effektive hvis de legger godviljen til, selv om behandlingtiden kan være oppmot 12 uker. - Noe som egentlig er galskap, da de ikke vil ha søknaden før 6 uker før man går ut i permisjon.

Hva er det du driver med siden du er selvstendig næringsdrivende da? Mulig du har skrevet om det tidligere, men har i såfall ikke fått det med meg ;)

Søt babymage også :hjerte:

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen din er så fin! :jepp:

Er virkelig ikke lenge igjen hos deg nå, herlig :hjerte:

Takk, søte Mala! Nei, plutselig er jula over, så er det bare å få lagt alle klærne på plass og få på plass senga, så kan han komme hvis han vil :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren for en nydelig mage. :rodmer: Og koselig med en aktiv liten sprellemann inni der. :hjerte:

Det gjør meg virkelig glad å høre at samboer har fått opp øynene. :Nikke: Bedre sent enn aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok i orden selv om du har sendt inn litt sent, sendte inne relativt sent selv, men fikk svar etter bare et par uker. Så de kan å være effektive hvis de legger godviljen til, selv om behandlingtiden kan være oppmot 12 uker. - Noe som egentlig er galskap, da de ikke vil ha søknaden før 6 uker før man går ut i permisjon.

Hva er det du driver med siden du er selvstendig næringsdrivende da? Mulig du har skrevet om det tidligere, men har i såfall ikke fått det med meg ;)

Søt babymage også :hjerte:

Ja, permisjonen min skal vel egentlig starte 11.januar, men spørs om jeg hører noe innen det. Interessant med 12 ukers behandlingstid, ja.. Nav, as.. BLÆH! Jeg er bortimot 100% sikker på at det er noe galt med søknaden min, så tipper at det blir masse papirgreier i ettertid.. :spy: Men jeg krysser fingra..

Jeg er musiker. Aktiv innen flere underbransjer, bl.annet artistpromotering, låtskriving og scene-musiker. :)

Bare for noen år tilbake så var det egne regler for selvstendig næringsdrivende ift fødselspermison. Nå er det heldigvis slik at vi har like rettigheter. Skulle BARE mangle! Vi skaper jo vår egen arbeidsplass.

:)

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en nydelig mage. :rodmer: Og koselig med en aktiv liten sprellemann inni der. :hjerte:

Det gjør meg virkelig glad å høre at samboer har fått opp øynene. :Nikke: Bedre sent enn aldri!

Søte My! :klemmer:

Ja, får håpe det fortsetter slik :Nikke: Vil ikke være alene..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så fin mage! :jepp:

Gruer meg til jeg skal kontakte NAV selv, ser for meg masse parpirarbeid, papierer som blir borte, og ting som ikke går som de skal. Jeg har aldri hatt med NAV å gjøre før, men man hører jo så mye rart at man blir jo skeptisk. Og så har jeg ikke så veldig mye tolmodighet når det kommer til sånt tull heller... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage! :jepp:

Gruer meg til jeg skal kontakte NAV selv, ser for meg masse parpirarbeid, papierer som blir borte, og ting som ikke går som de skal. Jeg har aldri hatt med NAV å gjøre før, men man hører jo så mye rart at man blir jo skeptisk. Og så har jeg ikke så veldig mye tolmodighet når det kommer til sånt tull heller... ;)

Tusen takk, søta! :klemmer:

Leste inne hos deg at du også ligger øverst på sf-målet. Jeg har lagt ut bilder for hver uke siden uke 12, så er bare å kikke. (Hvis du gidder å lete frem ;) )

Gah, ja, man får jo stort sett høre de historiene hvor alle dokumenter måtte sendes inn på nytt igjen etc. La oss håpe at det kan gå stressfritt for oss alle tuppehøner her inne :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen!!

Og koselig at sambo kom hjem med roser, ikke at det løser alt, men viser at han tenker og grubler, da. DET er positivt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...