Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldige deg som er kommet så langt at du kan kjenne sparketassen så mye :hjerte:

Det er ganske herlig :Nikke: Jeg kjenner smilet komme når han våkner om morgenen :hjerte: Tenk hvor moro du får det med to stykker :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske herlig :Nikke: Jeg kjenner smilet komme når han våkner om morgenen :hjerte: Tenk hvor moro du får det med to stykker :danse:

Sikkert både moro og frustrerende når en sparker i ribbeina og den andre i blæra :ler: Ser så frem til å kjenne livet i magen. Det høres så fantastisk ut! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert både moro og frustrerende når en sparker i ribbeina og den andre i blæra :ler: Ser så frem til å kjenne livet i magen. Det høres så fantastisk ut! :hjerte:

Det er helt magisk - rett og slett :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et utrolig behov nå for å kunne snakke om forholdet til min samboer. Jeg begynner å se at dette kan bli en meget mørk tid fremover, og jeg trenger å forebygge en eventuell depresjon. Jeg trenger et sted å få slippe ut dritten, for å si det sånn. Jeg gjør som flere her, og lager en privat blogg, så kan jeg være litt mer fri i det jeg skriver.

Bloggen blir mest for å kartlegge og sette ord på egne følelser. Dersom det er noen som orker å ta del, så si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at det skal bli en så vanskelig tid for deg, men håper det hjelper å få litt utløp for følelsene og tankene dine :klem: Vil gjerne ta del i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. Trist å lese :( Men jeg forstår at det ikke er lett for deg slik det er nå hvertfall. :klemmer:

Jeg vil gjerne ta del i det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være godt å få skrevet av seg all dritten uten å slippe å legge noe mellom. :klem: Jeg vil gjerne ha tilgang. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal legge dere til :grine: Skal innstillingen være på privat, eller privat klubb..?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så leit at forholdet til samboer ikke er på topp. Kjenner selv jeg er ekstra sårbar og avhengig av sambo om dagen, og vet jeg ville tatt det tungt om ting ikke fungerte så godt :(

Vil gjerne delta på bloggen din jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så leit at forholdet til samboer ikke er på topp. Kjenner selv jeg er ekstra sårbar og avhengig av sambo om dagen, og vet jeg ville tatt det tungt om ting ikke fungerte så godt :(

Vil gjerne delta på bloggen din jeg også :)

Ja, klart vi er ekstra sårbare i den tiden vi er i nå. Og jeg tror det er viktig å prate med barnefar om det. Og dersom du har en god partner å fortelle ting til, så bør det jo gå veldig fint :)

Vi gjør alt for å beskytte babyen, vi beskytter oss selv og familien vår. Vi må bruke tiden på å pleie hverandre, ikke såre hverandre (uten å vite det til tider også).

Bloggen min ligger under lokale blogger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og fysj.. Vet hvordan depresjoner kan slå en ut på vinteren, så vil mer enn gjerne hjelpe til. :klemmer:

Takk, Angel :hjerte:

Ja, jeg er redd for at jeg kan få en liten dupp så snart forestillingene og konsertene er over, og jeg tar ferie og permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...