*Lollipop* Skrevet 21. november 2012 #1021 Del Skrevet 21. november 2012 Heldige deg som er kommet så langt at du kan kjenne sparketassen så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. november 2012 Forfatter #1022 Del Skrevet 21. november 2012 Heldige deg som er kommet så langt at du kan kjenne sparketassen så mye Det er ganske herlig Jeg kjenner smilet komme når han våkner om morgenen Tenk hvor moro du får det med to stykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. november 2012 #1023 Del Skrevet 22. november 2012 Det er ganske herlig Jeg kjenner smilet komme når han våkner om morgenen Tenk hvor moro du får det med to stykker Sikkert både moro og frustrerende når en sparker i ribbeina og den andre i blæra Ser så frem til å kjenne livet i magen. Det høres så fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. november 2012 Forfatter #1024 Del Skrevet 22. november 2012 Sikkert både moro og frustrerende når en sparker i ribbeina og den andre i blæra Ser så frem til å kjenne livet i magen. Det høres så fantastisk ut! Det er helt magisk - rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. november 2012 Forfatter #1025 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg har et utrolig behov nå for å kunne snakke om forholdet til min samboer. Jeg begynner å se at dette kan bli en meget mørk tid fremover, og jeg trenger å forebygge en eventuell depresjon. Jeg trenger et sted å få slippe ut dritten, for å si det sånn. Jeg gjør som flere her, og lager en privat blogg, så kan jeg være litt mer fri i det jeg skriver. Bloggen blir mest for å kartlegge og sette ord på egne følelser. Dersom det er noen som orker å ta del, så si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. november 2012 #1026 Del Skrevet 22. november 2012 Trist å høre at det skal bli en så vanskelig tid for deg, men håper det hjelper å få litt utløp for følelsene og tankene dine Vil gjerne ta del i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 22. november 2012 #1027 Del Skrevet 22. november 2012 Huff. Trist å lese Men jeg forstår at det ikke er lett for deg slik det er nå hvertfall. Jeg vil gjerne ta del i det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2012 #1028 Del Skrevet 22. november 2012 Det kan være godt å få skrevet av seg all dritten uten å slippe å legge noe mellom. Jeg vil gjerne ha tilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. november 2012 Forfatter #1029 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal legge dere til Skal innstillingen være på privat, eller privat klubb..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. november 2012 #1030 Del Skrevet 22. november 2012 Vet ikke hvordan du gjør det, men jeg vil gjerne ta del i det sammen med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. november 2012 #1031 Del Skrevet 22. november 2012 Privat klubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. november 2012 Forfatter #1032 Del Skrevet 22. november 2012 Dere er finest Jeg fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 22. november 2012 #1033 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg vil gjerne dele med deg! Skjønner behovet for å skrive når det hoper seg opp litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 22. november 2012 #1034 Del Skrevet 22. november 2012 Skjønner godt behovet for å skrive fra seg litt, og få luftet tankene man har. Vil gjerne delta på bloggen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. november 2012 Forfatter #1035 Del Skrevet 22. november 2012 dere er skrevet inn, hele gjengen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 22. november 2012 #1036 Del Skrevet 22. november 2012 Uff, så leit at forholdet til samboer ikke er på topp. Kjenner selv jeg er ekstra sårbar og avhengig av sambo om dagen, og vet jeg ville tatt det tungt om ting ikke fungerte så godt Vil gjerne delta på bloggen din jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. november 2012 Forfatter #1037 Del Skrevet 22. november 2012 Uff, så leit at forholdet til samboer ikke er på topp. Kjenner selv jeg er ekstra sårbar og avhengig av sambo om dagen, og vet jeg ville tatt det tungt om ting ikke fungerte så godt Vil gjerne delta på bloggen din jeg også Ja, klart vi er ekstra sårbare i den tiden vi er i nå. Og jeg tror det er viktig å prate med barnefar om det. Og dersom du har en god partner å fortelle ting til, så bør det jo gå veldig fint Vi gjør alt for å beskytte babyen, vi beskytter oss selv og familien vår. Vi må bruke tiden på å pleie hverandre, ikke såre hverandre (uten å vite det til tider også). Bloggen min ligger under lokale blogger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 23. november 2012 #1038 Del Skrevet 23. november 2012 Æsj og fysj.. Vet hvordan depresjoner kan slå en ut på vinteren, så vil mer enn gjerne hjelpe til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. november 2012 Forfatter #1039 Del Skrevet 23. november 2012 Æsj og fysj.. Vet hvordan depresjoner kan slå en ut på vinteren, så vil mer enn gjerne hjelpe til. Takk, Angel Ja, jeg er redd for at jeg kan få en liten dupp så snart forestillingene og konsertene er over, og jeg tar ferie og permisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. november 2012 #1040 Del Skrevet 23. november 2012 Så kjedelig at ting ikke er helt på topp! Vil gjerne ha tilgang til bloggen din jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå