Fru Edderkopp Skrevet 16. november 2012 #981 Del Skrevet 16. november 2012 Fine magen din. Eg veier 67 eller noko no. Og eg har gått ned, så eg komme nok til å sjå store tall på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 18. november 2012 #982 Del Skrevet 18. november 2012 Det er nok bare bra å ha litt å gå på når man skal amme barnet etter fødselen! Jeg har foreløpig bare gått opp 2 kg, dvs har nådd 60 kg nå. Syns nesten det er mistenkelig lite... Regner med at vektøkningen akselererer nå som babyen begynner å bli større da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. november 2012 Forfatter #983 Del Skrevet 18. november 2012 VeoVeo skrev (På 16.11.2012 den 17.40): 72 kilo er jo rimelig nærme min startvekt! På bildene dine ser det jo ikke ut som om du har et eneste gram ekstra noen andre plasser enn på magen, så tipper de forsvinner rimelig kjapt etter fødselen ja! Er nok mye av det som er vann, siden magen er så stor (og fin!!) Hehe, takk, VeoVeo Jada, jeg bare forstår ikke hvor 17 kg har gjemt seg, lissom.. Men men Gjør ingenting å ha noen kg ekstra for å ha masse energi til vesletassen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. november 2012 Forfatter #984 Del Skrevet 18. november 2012 Fru Edderkopp skrev (På 16.11.2012 den 21.18): Fine magen din. Eg veier 67 eller noko no. Og eg har gått ned, så eg komme nok til å sjå store tall på slutten. Tusen takk, Fru E! My84 skrev (På 18.11.2012 den 0.17): Det er nok bare bra å ha litt å gå på når man skal amme barnet etter fødselen! Jeg har foreløpig bare gått opp 2 kg, dvs har nådd 60 kg nå. Syns nesten det er mistenkelig lite... Regner med at vektøkningen akselererer nå som babyen begynner å bli større da. Ikke mer, nei!! Ja, det blir nok slik mot slutten, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 19. november 2012 #985 Del Skrevet 19. november 2012 Heisann! Legger igjen et lite vink i boka di Morsomt å følge noen som har kommet litt lenger enn meg! Jeg låner forresten handlelisten din hvis det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. november 2012 Forfatter #986 Del Skrevet 19. november 2012 Frøken Vims skrev (På 19.11.2012 den 6.31): Heisann! Legger igjen et lite vink i boka di Morsomt å følge noen som har kommet litt lenger enn meg! Jeg låner forresten handlelisten din hvis det er greit Hei Frøken Vims! Koselig å se deg her inne Ja, alltid moro å følge med de som er litt lenger. 30 uker imorgen! Snart er det min tur til å føde.. Hjælpes! Lån alt du vil, så mye du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. november 2012 Forfatter #987 Del Skrevet 19. november 2012 OBS!! KLAGE-INNLEGG: Det gjør så vondt idag!! *Vræææl* Ligamentsmerter fra helvete og bekkenet er helt vrangt ..snufs.. Hjelper å syte litt, så går det bittelitt bedre etterpå Har vært på samtale idag, med samboer. Går veldig greit, men vi bruker litt for lang tid til å komme til sakens kjerne.. Så jeg ba om en time til, og den skal vi ha i desember. Blir litt skummelt, men jeg tror terapeuten må se hvor problemene ligger. Per nå så ser det ut som vi er ganske fornøyd med hverandre, bortsett fra noen småting, lissom.. Vi er jo forsåvidt det, men er så lite som skal til før vi misforstår hverandre. Og vi bør jobbe med de "knappene" neste gang.. Jau.. Ellers bra og fint og flott.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 19. november 2012 #988 Del Skrevet 19. november 2012 Her vil jeg følge med. Virkelig fin mage du har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. november 2012 Forfatter #989 Del Skrevet 19. november 2012 asanti skrev (På 19.11.2012 den 17.03): Her vil jeg følge med. Virkelig fin mage du har fått! Hei Asanti! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 20. november 2012 #990 Del Skrevet 20. november 2012 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. november 2012 #991 Del Skrevet 20. november 2012 Er lov å klage litt frøken. Håper formen din er mye bedre i dag! Slike samtaler høres egentlig ganske flott ut! Det er vel noe som alle sammen burde prøve. Her kan vi også misforstå hverandre litt, men vi klarer heldigvis å finne ut av det. Men tror, som du sier, å finne disse knappene. Finne ut når en kanskje går for langt osv. Gratulerer med 30 uker! Nå er det siste innspurt som gjelder. Herlig! Og du, de 17 kg vises så absolutt ikke. Dessuten så er alt fra å gå ned i vekt til å gå opp 30kg helt normalt, så ikke sammenligne deg med andre.. Skal love deg at vekta er ikke noe du bryr deg noe særlig om på slutten og etter fødsel uansett. Bare det at magen er borte gjør at en føler seg 100kg lettere, plutselig kan du bøye deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. november 2012 #992 Del Skrevet 20. november 2012 30 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. november 2012 Forfatter #993 Del Skrevet 20. november 2012 *Lollipop* skrev (På 20.11.2012 den 8.44): 30 uker!! Ja, tenk på det!! Det magiske 3-tallet veldig rart, og SÅ på tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. november 2012 Forfatter #994 Del Skrevet 20. november 2012 CathrineMic skrev (På 20.11.2012 den 8.18): 30 uker Jaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. november 2012 Forfatter #995 Del Skrevet 20. november 2012 Angel-A skrev (På 20.11.2012 den 8.41): Er lov å klage litt frøken. Håper formen din er mye bedre i dag! Slike samtaler høres egentlig ganske flott ut! Det er vel noe som alle sammen burde prøve. Her kan vi også misforstå hverandre litt, men vi klarer heldigvis å finne ut av det. Men tror, som du sier, å finne disse knappene. Finne ut når en kanskje går for langt osv. Gratulerer med 30 uker! Nå er det siste innspurt som gjelder. Herlig! Og du, de 17 kg vises så absolutt ikke. Dessuten så er alt fra å gå ned i vekt til å gå opp 30kg helt normalt, så ikke sammenligne deg med andre.. Skal love deg at vekta er ikke noe du bryr deg noe særlig om på slutten og etter fødsel uansett. Bare det at magen er borte gjør at en føler seg 100kg lettere, plutselig kan du bøye deg! Hei Angel!! Mamma foreslo for meg å sove med pute mellom bena. Jeg lurer rett og slett på om det har gjort meg verre! Så nå dropper jeg den et par netter, så får vi se. Ja, samtaler hjelper når man lar det synke litt inn. Her la mannen seg sint og opprørt igår.. Uansett hvor mye jeg beklaget og la meg flat, var ydmyk og forklarte, så ville han ikke vise noe forståelse. Så, jaja.. Noen burde få kontroll på temperaturen sin.. Neida, sammenlikner meg ikke med andre - ikke meninga å skape feil inntrykk! Jeg skjønner bare ikke hvor de kiloene har lagt seg hen GJETT om jeg gleder meg til å bøye meg igjen! Jeg får det til, med magen mellom bena, men er ikke alltid jeg tenker like fort også er det så tungt agitt :D Takk for det, Angel!! Jeg klarer nesten ikke vente til jeg får se ham. Drømte om han i natt, og det var såååå kos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. november 2012 Forfatter #996 Del Skrevet 20. november 2012 30 UKER Lille bebse i magen min ruller rundt, pludrer masse, og sparker kun såvidt det er. Dårlig plass, ja.. Ifølge babyverden, veier han nå 1600 gram og er 36 cm i full lengde Kan ikke skjønne at en liten-stor baby bor i magen min.. Det bruser i kroppen når jeg tenker på hvor kort tid det er igjen, og hvor spennende det blir å møte den bittelille spiren min! Tenk et barn - for alltid! Det er ikke annet en magisk! Sambo klarer nesten ikke vente til han kan få holde tassen i armene Lagene i hjernen dannes nå (vindinger), og i de lagene ligger intelligensen - ifølge forskerne. Jeg får løse litt kryssord og musisere litt ekstra de neste ukene Føler ikke stress for at det er så "kort" tid igjen. Jeg har det meste i hus. Nå skal det bare organiseres Mamma kommer til meg i januar og skal male ferdig sprinkelsenga. Så blir det godt å få senga inn på soverommet vårt, klærne hans i skapet sitt og badet ferdig Har ikke gått opp noe mer kg siden i forrige uke. Deilig, for nå begynner magen å bli tung å bære på Jeg har nå opplevd å lekke råmelk noen ganger. Veldig rare greier. Bruker ull-innlegg hele tiden, og det er fantastisk herlig! Nå må søknaden om foreldrepenger sendes inn snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 20. november 2012 #997 Del Skrevet 20. november 2012 Det er lov å klage litt! Jeg klager selv rett som det er Kjipt med furten samboer da Min er også litt langsint, så når han først er sur/fornærmet/sint så går det gjerne litt tid før han er blid igjen uansett hvor mye jeg ber om unnskyldning. Utrolig frustrerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 20. november 2012 #998 Del Skrevet 20. november 2012 Så fin mage!! Tenk at det bor en sprell levende liten gutt inni der! Tenkt, det er noe av det mest verdagslige som skjer her på jorden, men samtidig det mest magiske man kan oppleve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. november 2012 #999 Del Skrevet 20. november 2012 Nyyydelige babymagen Høres ut som du har det meste under kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 20. november 2012 #1000 Del Skrevet 20. november 2012 Det er virkelig en nydelig mage du har, og tuter veldig ut nå Tenk at det vil være en nydelig liten krabat der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå