Nuttapia Skrevet 6. november 2012 Forfatter #901 Del Skrevet 6. november 2012 28 uker! Jaa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. november 2012 Forfatter #902 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) 28+0, 3.trimester = WOW, som tiden har rent unna!! All grunn til å feire, så vi slenger oss på James Bond ikveld Håper jeg orker å sitte i 2,5 timer uten å måtte tisse Feirer også dagen med halsbrann-dempende. EDIT: Gaviscon eller hva søren de heter.. Usj, hadde jeg vært i 1.trimester nå, så hadde jeg ikke klart de tyggetablettene.. Men - de funker i ca 30 minutter da, dét må jeg telle for noe Lillemann er ca 1100 gram og har en lengde på 33,5 cm. Lang og tynn. Har vel ingenting mer å melde, egentlig. Oppdaterte jo endel på helsefronten igår Her er Nuttabolla (som har lagt på seg voldsomt de siste ukene): Forrige uke: Idag: Endret 6. november 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 6. november 2012 #903 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) 28 uker og magebilde idag Edit: Såg du la akkoratt ut samtidig som jeg svarte Å jeg må bare si det, wow for en mage Kjedeligt halsbrannen har kommet har du prøvd lovedrops greiene? Har sett mangen skriver om at de funker på halsbrann Endret 6. november 2012 av CathrineMic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. november 2012 #904 Del Skrevet 6. november 2012 Oi, skal si magen har vokst bare på en uke, ja. Fin er den! Har du prøvd love hearts? Mandler? Gaviscon? Mot halsbrann altså. Alle de tingene tar vekk halsbrannen for min del, helt til jeg spiser noe jeg ikke bør spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. november 2012 Forfatter #905 Del Skrevet 6. november 2012 28 uker og magebilde idag Edit: Såg du la akkoratt ut samtidig som jeg svarte Å jeg må bare si det, wow for en mage Kjedeligt halsbrannen har kommet har du prøvd lovedrops greiene? Har sett mangen skriver om at de funker på halsbrann Hihi Takk, søta! Ja, stemmer det! Mange som sier at lovehearts-dropsene fungerer! Jeg har faktisk en pose med det liggende i skapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 6. november 2012 #906 Del Skrevet 6. november 2012 Hurra for 28 uker! Ser godt forskjell på magen nå i forhold til forrige uke ja!! Superfin er den!! Håper dere får en fin kveld med James Bond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. november 2012 Forfatter #907 Del Skrevet 6. november 2012 Oi, skal si magen har vokst bare på en uke, ja. Fin er den! Har du prøvd love hearts? Mandler? Gaviscon? Mot halsbrann altså. Alle de tingene tar vekk halsbrannen for min del, helt til jeg spiser noe jeg ikke bør spise. Ja, det er faktisk helt utrolig hvor mye den har vokst - HJELP!! Men - nå skal han jo bare vokse seg stor og tykk og deilig inni der, så er vel greit. Jeg har også spist noen never med mandler nå og da, men synes ikke det hjelper så lenge. Men mandler er jo kjempenam! Noe man ikke bør spise, ja Her holder jeg meg unna sterk tomat, altså tomatsuppe, puré, makrell i tomat etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. november 2012 Forfatter #908 Del Skrevet 6. november 2012 Hurra for 28 uker! Ser godt forskjell på magen nå i forhold til forrige uke ja!! Superfin er den!! Håper dere får en fin kveld med James Bond. Takk, My! Ja, den har forandret seg! Godt det ikke bare er jeg som ser det *ler* Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 6. november 2012 #909 Del Skrevet 6. november 2012 Så stor og fin gravidmage! Den har vokst mye på en uke!! Gratulerer med 28 uker frøken! Godt å se at alt er tipp-topp med både mor og barn. Nå er det virkelig ikke lenge igjen til det er din tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. november 2012 Forfatter #910 Del Skrevet 6. november 2012 Så stor og fin gravidmage! Den har vokst mye på en uke!! Gratulerer med 28 uker frøken! Godt å se at alt er tipp-topp med både mor og barn. Nå er det virkelig ikke lenge igjen til det er din tur. Hei Angel!! Tuuusen takk Ja, begynner å bli "voksen" den magen der nå Nei, tiden går fort.. Det er nesten litt skummelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. november 2012 #911 Del Skrevet 6. november 2012 Hurra for 28 uker og tredje trimester Ser stor forskjell på magen på bare en uke ja, kjempefin er du! Kos dere masse på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. november 2012 Forfatter #912 Del Skrevet 6. november 2012 Hurra for 28 uker og tredje trimester Ser stor forskjell på magen på bare en uke ja, kjempefin er du! Kos dere masse på kino! Takk, Mala søte! Og du henger på, like bak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 6. november 2012 #913 Del Skrevet 6. november 2012 Gratulerer med 28 uker Og skal si du vokser Halsbrann er noe dritt. Jeg fant ut at flytende Gaviscon lindrer bedre og lengre enn tyggetablettene. Selv om det smaker helt grusomt Noe som brenner for min del er sjokolade.. Eller var sjokolade, siden ikke jeg får spise det lenger. Fet mat er også dårlig for magen. Håper du har en fin kveld på kino i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. november 2012 Forfatter #914 Del Skrevet 6. november 2012 Gratulerer med 28 uker Og skal si du vokser Halsbrann er noe dritt. Jeg fant ut at flytende Gaviscon lindrer bedre og lengre enn tyggetablettene. Selv om det smaker helt grusomt Noe som brenner for min del er sjokolade.. Eller var sjokolade, siden ikke jeg får spise det lenger. Fet mat er også dårlig for magen. Håper du har en fin kveld på kino i kveld Tusen takk, Kakaoen!! Ja, tuten begynner å bli stor!! Da tror jeg jammen at jeg går for flytende neste gang!! Her er det kaffen som suser i magen, mens sjokoladen har jeg ikke merket noe særlig ved.. Lite fet mat her i hus! Nå lukter det deilig laks og grønnsaker med pasta i hele huset Takk, kvelden blir nok fin! Skal dra med meg mannen å spise litt kake før kinoen Vi må jo feire med dessert idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 6. november 2012 #915 Del Skrevet 6. november 2012 Så fin tutmage du har :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. november 2012 Forfatter #916 Del Skrevet 6. november 2012 Så fin tutmage du har :D Takk, Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. november 2012 Forfatter #917 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Hurra for opp-å-tisse,får-ikke-sove Det ble både sjokoladefoundant og smågodt igår kveld! Og det eneste jeg ligger og drømmer om nå er havregrøt med kanel og eple Skyfall var veldig bra, synes jeg. Er første gang i mitt liv at jeg har sett en James Bond på kino Da vi kom hjem ga jeg sambo en sangtime. Det var veldig gøy, for han har jo virkelig stemmepotensiale! Må bare lære å bruke den Alt i alt, ei fornøyd jente nå. Bortsett fra at jeg begynner å bli litt sulten..! EDIT: Sparketassen og jeg koser oss under teppet med stearinlys, frokost og hyggelig resultat fra USA. Endret 7. november 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. november 2012 #918 Del Skrevet 7. november 2012 En fin start på dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 7. november 2012 #919 Del Skrevet 7. november 2012 Wee - det var magen sin, det! Fascinerende hvor mye en mage kan vokse på en uke Du er nydelig Nuttapia, gleder meg til jeg får sånn, jeg også! Jeg syns magen min er gigastor, og er stolt som bare det, men når jeg ser meg i vinduer el.l. så blir jeg nesten litt skuffa over at den ikke er større 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. november 2012 Forfatter #920 Del Skrevet 7. november 2012 Wee - det var magen sin, det! Fascinerende hvor mye en mage kan vokse på en uke Du er nydelig Nuttapia, gleder meg til jeg får sånn, jeg også! Jeg syns magen min er gigastor, og er stolt som bare det, men når jeg ser meg i vinduer el.l. så blir jeg nesten litt skuffa over at den ikke er større Hihi, takk Plutselig skyter magen din superfart! Legg ut nytt bilde snart, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå