Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

AKkurat dette er neste milpæl for meg også nå:-) Magisk er det, det er rett ordet!

Ja, det er helt fantastisk! Og innmari rart å tenke på.. Hvor ble ukene av..?! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27+2 :hjerte:

Snart på jobb! Kort kveld idag. Syke elever, men det er ok, for da kommer jeg meg hjem med buss og E slipper og hente meg. Deilig!!

Snøen har forsvunnet fra dette området, det er helt skjønt. Kan godt være fraværende frem til 1.helgen i advent :hjerte: Også kan den forsvinne etter januar en gang. Eller hva?

En kompis av meg ringte idag tidlig. Han er en av de med ansvar for snømåkingen i kommunen der jeg bor. Han sa at det var ytterst viktig at jeg ringer ham den aktuelle natten vi skal på sykehuset! (Eller dagen, da..) Slik at han kunne komme å måke, eventuelt strø for oss :rodmer: Dét er kompisen sin det. "Jeg er bare ett tastetrykk unna, veitu!!" :hjerte: Deilig å vite :jepp: Samt at naboen har skuffe på traktoren sin, så jeg tror det skal gå fint!

MEN, jeg har jo avbestilt snøen f.o.m 1.feb, så det så!! :jolie::ler:

Pratet med ei god venninne tidligere idag. Hun fikk satt inn 2 egg igår. De hadde et forsøk tidlig i sommer, men da hadde hun kun ett, og hun var superstressa i den perioden. Hun ligger nå på sofaen og koser seg med skolepensum og masse fritid. Håper at begge eggene fester seg :hug: De har forsøkt i mange år, så nå håper jeg det klaffer!! Hun har fått omtrent maksimal dose med hormoner og greier, og har reagert masse på det, så det er iallfall action i kroppen hennes :jepp: Satser på to småttiser der :hjerte:

Imorgen er jeg gressenke. Tror jeg skal lage meg deilig middag og se "gullrekka" på Netflix :Nikke: Dvs MANGE episoder med Fringe :fnise: Jeg er super-hekta!

Bare krype opp i sofaen og skru av telefonen! Bare være meg og lille klumpen i magen :nigo: HERLIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, som magen vokser på kort tid! Søøt babymage du har :hjerte:

Takk, Lillah! :hjerte:

Ja, her har den skutt fart de siste 4-5 ukene :sjokkert: Smører huden til krampa tar meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig koselig med sånne venner som vil deg og småen bare alt godt :hjerte:

Ja, jeg blir så overrasket og like glad hver gang noen viser en slik uoppfordret oppmerksomhet :hjerte: Det skal man så sannelig ta vare på :)

Håper du har en fin kveld, Lollipop! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem fra jobben! Regnvær :hjerte: <-- IKKE ironi! :nigo:

Lille sparketassen må nesten få nytt navn; Lille Krølle.. Han vrir og snur seg hele tiden! Det er den samme intensiteten om jeg står, går eller ligger. Han Krølle seg jo nesten ut av magen. Og om jeg får syte litt: jeg blir littegranne sliten av det. Blir litt rar i magen, og i og med at han ligger så langt fremme i magen, så er det litt ekkelt. Jeg kjenner ALT.. Uhh.. Halloween i magen :ler: Er vel bare å bli vant med det, for han blir jo bare større..! :bond:

Lille trollet i magen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har! :hjerte: Søt kompis du har også! :fnise:

Kjekt med masse liv i magen da :rodmer: Selv om det kan være litt ubehagelig også, så er det vel et tegn på at han har det bra, og ingenting er vel bedre enn det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så fin magen du har! Og sikkert superkjekt med så mye liv i magen?:)) Her sier samboer at det begynner å bli vondt og ubehagelig all den sparkinga:P Er så nysgjerrig på hvordan det kjennes ut som å ha en alien i magen!! Uansett er det ikke så lenge til termin nå da for deg :D 3 måneder eller noe sånt? tida flyr jo!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen! :rodmer:

Så koselig kompis du har da! Her er det heldigvis ikke noen stor risiko for plutselig snøfall, heller plutselig...øh...sluddfall. :ler:

Jeg :hjerte: Fringe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med venner som stiller opp :jepp:

Det er faktisk ikke lenge igjen til februar nå, sånn egentlig. for nå går det jo veldig fort til jul, og julen går alltid fort, og så er det plutselig 2013 og vår tur til å bli mammaer :hjerte:

Håper du har en fin fredag og en super helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage du har! Søt kompis du har også!

Kjekt med masse liv i magen da Selv om det kan være litt ubehagelig også, så er det vel et tegn på at han har det bra, og ingenting er vel bedre enn det

Tusen takk, søte du! :laugh: Ja, jeg tror han har det som plommen i egget, som de sier så fint :nigo: Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg trodd at han holder på å bygge noe superkonfidensielt inne i magen. Kanskje han er en liten rakettforsker? :fnise:

ååå så fin magen du har! Og sikkert superkjekt med så mye liv i magen?) Her sier samboer at det begynner å bli vondt og ubehagelig all den sparkinga:P Er så nysgjerrig på hvordan det kjennes ut som å ha en alien i magen!! Uansett er det ikke så lenge til termin nå da for deg :D 3 måneder eller noe sånt? tida flyr jo!

Ja, det er godt å kjenne at han rører på seg, selvom han sover! Kjenner stort sett en arm eller et ben som går "svisj" inni magen :) Ja, det er veldig rart å kjenne noe inni der, samtidig som at det føles veldig naturlig. Slik er det for meg iallfall! 3 måneder, ja! Tenk på det!! Gosh!! :sjokkert:

Fine magen! :rodmer:

Så koselig kompis du har da! Her er det heldigvis ikke noen stor risiko for plutselig snøfall, heller plutselig...øh...sluddfall. :ler:

Jeg :hjerte: Fringe!

Takk, Belle :hjerte: Ja, slik er det med sørvest-landet veitu! Her, på andre siden av fjellet, er det en helt annen Kong Vinter som opptrer! I tillegg, så bor vi i et skikkelig snø-høl, så.. ;) Men det er koselig, så lenge det bare er fra desember til februar!!

Fringe er fantastisk!! Har sett 2 sesonger nå, og det er kun 2 sesonger på Netflix :grine: Jeg MÅ se mer!!

I mitt neste liv, vil jeg være Olivia Dunham :hjerte:

Herlig med venner som stiller opp :jepp:

Det er faktisk ikke lenge igjen til februar nå, sånn egentlig. for nå går det jo veldig fort til jul, og julen går alltid fort, og så er det plutselig 2013 og vår tur til å bli mammaer :hjerte:

Håper du har en fin fredag og en super helg! :klemmer:

Ja, det er skjønt!

Ja, tenk det, plutselig sitter vi der med hver vår lille :rodmer: Jeg kjenner ham hele tida, men du verden, det er vanskelig å se for seg at han skal ut derfra. At det faktisk er en liten baby, et lite barn, inni der :sjokkert:

En god jobbehelg ønskes deg, Mala! Men du er vel kanskje ferdig snart? Ha en deilig kveld, og søndagsfri!!

:klemmer:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er gravid!!!! :sjokkert: Jeg har blitt SÅÅÅ mye mer følsom i det siste.. *gosh* :grine:

Når andre skriver i dagbøkene sine om at de sliter, så klarer jeg ikke å holde tårene tilbake!

Håper alle får en deilig og rolig helg :blomst: Ta vare på dere selv!!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er gravid!!!! :sjokkert:

Hehe, og det gikk opp for deg i dag? Må le litt, for jeg sliter litt med å få en virkelighetsfølelse rundt det å være gravid, og kan tenkte det samme av og til: "Kan jeg være gravid?!"

Velkommen til grineverden, akkurat der har jeg vær lenge nå, bare spør mannen min! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, og det gikk opp for deg i dag? Må le litt, for jeg sliter litt med å få en virkelighetsfølelse rundt det å være gravid, og kan tenkte det samme av og til: "Kan jeg være gravid?!"

Velkommen til grineverden, akkurat der har jeg vær lenge nå, bare spør mannen min! :fnise:

:ler:

Nei veitu, jeg har faktisk skjønt at jeg er gravid.. Men at denne tassen er en baby jeg skal holde i armene en gang..? DÉT er litt vanskeligere...

Kan ikke annet å konkludere med at vi er fryktelig søte, Tina :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å fatte at man faktisk skal bli mamma!! :danse: Jeg syns fortsatt det er rart å tenke på at jeg har en sprell levende baby i magen. :rodmer: Det er nesten for fantastisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig bare å forberede seg på å bli enda mer følsom. Jeg har vært sånn hele veien og nå for tia topper det seg.

Jeg var hos Jordmor på fredag. Siste timen før jeg skal føde. Og vi skulle prate litt om igangsetting. Har snakket mye om det før på sykehuset så trodde jeg hadde kontroll på følelsene nå.

Men neida.. Bare ho begynte å forklare litt kom tårene. Jeg satt og grein der i 30 min. Klarte pokker ikke slutte. Og når jeg endelig slutta så kom ho med fine ord til meg at jeg hadde vært kjempeflink med jobben jeg hadde gjort så langt og at jeg allerede er mor til mitt barn (kjenner tårene begynner å presse på igjen bare av å skrive dette :gjeiper: ) osv.. Og da rant det over igjen.

Jeg måtte til slutt si at nå orker jeg ikke mer og må ha frisk luft. Og når ho skulle si hade og lykke til, dette klarer du kjempebra osv. begynte jeg igjen..

Var pokker så sliten da jeg dro derfra.

Det er masse hormoner og følelser i sving. Og når man i tillegg begynner å tenke på at det er en baby inni bildet også så klarer ikke jeg holde det tilbake ;)

Tenk at vi skal bli mammaer til noen søte små. Bli MAMMA faktisk. Er helt utrolig. Kan nesten ikke tro det før jeg ser det :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig bare å forberede seg på å bli enda mer følsom. Jeg har vært sånn hele veien og nå for tia topper det seg.

Jeg var hos Jordmor på fredag. Siste timen før jeg skal føde. Og vi skulle prate litt om igangsetting. Har snakket mye om det før på sykehuset så trodde jeg hadde kontroll på følelsene nå.

Men neida.. Bare ho begynte å forklare litt kom tårene. Jeg satt og grein der i 30 min. Klarte pokker ikke slutte. Og når jeg endelig slutta så kom ho med fine ord til meg at jeg hadde vært kjempeflink med jobben jeg hadde gjort så langt og at jeg allerede er mor til mitt barn (kjenner tårene begynner å presse på igjen bare av å skrive dette :gjeiper: ) osv.. Og da rant det over igjen.

Jeg måtte til slutt si at nå orker jeg ikke mer og må ha frisk luft. Og når ho skulle si hade og lykke til, dette klarer du kjempebra osv. begynte jeg igjen..

Var pokker så sliten da jeg dro derfra.

Det er masse hormoner og følelser i sving. Og når man i tillegg begynner å tenke på at det er en baby inni bildet også så klarer ikke jeg holde det tilbake ;)

Tenk at vi skal bli mammaer til noen søte små. Bli MAMMA faktisk. Er helt utrolig. Kan nesten ikke tro det før jeg ser det :rodmer:

Åååå, nå ble jeg rørt! :grine::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...