Maiava88 Skrevet 25. oktober 2012 #801 Del Skrevet 25. oktober 2012 Stakk bare innom for å ønske deg og mageprinsen en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #802 Del Skrevet 25. oktober 2012 Stakk bare innom for å ønske deg og mageprinsen en god dag Takk, søta I like sååååå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #803 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Snart jobb! Ryggen er nesten HELT fin idag, herlig!! Deilig å kjenne at madrassen er ålreit, for det styra vi fælt med for 10 uker siden eller no! Imorgen blir det innkjøp av litexplater til badet! Kanskje de har noen fine baderomsplater også. Blir deilig å få satt igang oppussingen før det blir FOR kaldt ute, for vi har dusj i kjelleren, men da må vi gå ut, også ned.. MEN - det går bra. Bare en litt skummel steintrapp ned dit som plutselig kan være innmari glatt! Klikket meg innom Babyverden nå nettopp, og der er 2 videoer av vannfødsel.. Noen som har opplevd vannfødsel? Vet at de iallfall har ett badekar der jeg skal føde. Kunne virkelig tenkt meg det.. Iallfall skal jeg sitte i mitt eget badekar når riene starter - før vi reiser til sykehuset.. EDIT: ÅÅÅNEI, badekaret skal jo tas bort!!! Søren også!!! Endret 25. oktober 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. oktober 2012 #804 Del Skrevet 25. oktober 2012 Vannfødsel har jeg alltid tenkt at jeg ville prøve om det ble mulig Det anbefales sterkt av kommunen her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #805 Del Skrevet 25. oktober 2012 Vannfødsel har jeg alltid tenkt at jeg ville prøve om det ble mulig Det anbefales sterkt av kommunen her jeg bor. Det er jo heeelt fantastisk!! Wow! Jeg skal snakke med jm om det, men har følelsen av at det er litt "førstemann til mølla" på sykehuset her hos oss. De hadde ETT badekar for 2 år siden, og ytterst få med kompetasne på området. Håper det har forandret seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. oktober 2012 #806 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det er jo heeelt fantastisk!! Wow! Jeg skal snakke med jm om det, men har følelsen av at det er litt "førstemann til mølla" på sykehuset her hos oss. De hadde ETT badekar for 2 år siden, og ytterst få med kompetasne på området. Håper det har forandret seg! Det virker som det er i forandring for tiden. Det var nylig store avisoppslag i lokalavisen her om at altfor få benyttet seg av vannfødsel ved dette sykehuset og at de hadde skaffet et badekar til. De håpte flere og flere ville velge det. Jeg har ikke satt meg 100% inn i det, men syns det virker bra både for mor og barn. Det er en naturlig måte for ungen å møte verden på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #807 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det virker som det er i forandring for tiden. Det var nylig store avisoppslag i lokalavisen her om at altfor få benyttet seg av vannfødsel ved dette sykehuset og at de hadde skaffet et badekar til. De håpte flere og flere ville velge det. Jeg har ikke satt meg 100% inn i det, men syns det virker bra både for mor og barn. Det er en naturlig måte for ungen å møte verden på Det er jo veldig bra, Lollipop! Hvordan tror du det er for deg som bærer på 2? Også er det jo rart, for det er som du sier; en mer naturlig og rolig måte å bli født i vann.. Hvorfor har det ikke alltid vært slik! Den første videoen på babyverden er jo helt unik! Lille babyen holdes nedi vannet til alt er klart, og mammaen ser ut til å kose seg maksimalt! Åhh gud, nydelige lille babyen!! Jeg vil også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 25. oktober 2012 #808 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg skal (prøve) å føde i badekar Skal iallefall, hvis formen tilsier det, bruke det som smertelindring! På st. Olavs så har alle føderommene badekar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. oktober 2012 #809 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det er jo veldig bra, Lollipop! Hvordan tror du det er for deg som bærer på 2? Også er det jo rart, for det er som du sier; en mer naturlig og rolig måte å bli født i vann.. Hvorfor har det ikke alltid vært slik! Den første videoen på babyverden er jo helt unik! Lille babyen holdes nedi vannet til alt er klart, og mammaen ser ut til å kose seg maksimalt! Åhh gud, nydelige lille babyen!! Jeg vil også!!! Tror jeg må ta en titt på de videoene jeg, høres så nydelig ut Det blir nok ikke noe badekar med to stk nei. Mest sannsynlig keisersnitt her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #810 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg skal (prøve) å føde i badekar Skal iallefall, hvis formen tilsier det, bruke det som smertelindring! På st. Olavs så har alle føderommene badekar Heldige dere er som skal føde der og som har det tilbudet på hvert rom! har snakket med gjengen i termingruppa idag, og fler av de klarte ikke å finne passende stilling i badekaret da de skulle føde sin første. Men som smertelindring så er det jo helt sikkert veldig deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #811 Del Skrevet 25. oktober 2012 Tror jeg må ta en titt på de videoene jeg, høres så nydelig ut Det blir nok ikke noe badekar med to stk nei. Mest sannsynlig keisersnitt her i gården. Fikk du sett de? Ja, da blir det nok noe annet for deg. Sikkert herlig som smertelindring iallfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 25. oktober 2012 #812 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Åååå.. jeg har kjempelyst til å føde i badekar. Er så nydelig for ryggen å sitte i vann. Desverre får jeg ikke lov til det siden jeg skal settes igang, og må overvåkes underveis. Ble ganske skuffet over det, for vann var det eneste jeg kan se for meg på forhånd at jeg har lyst til å prøve. Vet ikke om jeg får lov til å bruke det som smertelindring en gang Det jeg har skjønt er at alt må foregå helt naturlig for at man kan føde i vann. Her i Kristiansand så er det også bare flaks om badekaret er ledig Endret 25. oktober 2012 av Kakaoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #813 Del Skrevet 26. oktober 2012 Åååå.. jeg har kjempelyst til å føde i badekar. Er så nydelig for ryggen å sitte i vann. Desverre får jeg ikke lov til det siden jeg skal settes igang, og må overvåkes underveis. Ble ganske skuffet over det, for vann var det eneste jeg kan se for meg på forhånd at jeg har lyst til å prøve. Vet ikke om jeg får lov til å bruke det som smertelindring en gang Det jeg har skjønt er at alt må foregå helt naturlig for at man kan føde i vann. Her i Kristiansand så er det også bare flaks om badekaret er ledig Æsj, så dumt at du ikke kan få det alternativet! Men kanskje i neste runde? Håper du iallfall kan få det som smertelindring! Er visst ikke så mange som har kursing i vannfødsel enda, så er nok noen sykehus som ikke har badekar enda, ja. Men jeg tenker jo, at i store byer, så bør jo muligheten være tilstede. Sykehuset "mitt" har høyt og godt rykte ang fødeavdelinga, så en ville jo tro at de ville satt vannfødsler høyt på lista. Blir spennende å se hvordan ting er nå. Men er jo ikke sikkert jeg får lov jeg heller, når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. oktober 2012 #814 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg hadde også veldig lyst til å prøve badekar, men ble satt i gang og fikk ikke lov. Håper på bedre lykke denne gangen, men her har vi også bare ett badekar på hele sykehuset og bare to (?) jordmødre som kan ha vannfødsel. Men jeg har i det minste lyst til å prøve smertelindring i badekar om jeg får lov til det, og om jeg er så heldig at fødestuen med badekar er ledig akkurat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #815 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg hadde også veldig lyst til å prøve badekar, men ble satt i gang og fikk ikke lov. Håper på bedre lykke denne gangen, men her har vi også bare ett badekar på hele sykehuset og bare to (?) jordmødre som kan ha vannfødsel. Men jeg har i det minste lyst til å prøve smertelindring i badekar om jeg får lov til det, og om jeg er så heldig at fødestuen med badekar er ledig akkurat da. Krysser fingrene for at du får prøvd badekar, Belle! Kanskje de er fler nå, som har kurset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #816 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) FLAU!! Her ligger jeg i senga, trøtt som ei strømpe, sovet nesten i 12 timer.. Jeg skulle jo stå opp tidlig og komme meg på NAV. Uff Sovnet igjen etter at mannen dro idag tidlig.. Tror jeg må ringe ned og få til en avtale. Risikerer jo sikkert å sitte i mange timer uten å få hjelp, med mindre jeg har en avtale.. For jeg må ta opp både, Dagpenger Foreldrepenger Og jeg må ha ekstra hjelp fordi jeg er selvstendig næringsdrivende. Så det er lissom ikke bare å sende papirer i posten.. Surregjøk!!! ..jeg står opp nå.. Endret 26. oktober 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 26. oktober 2012 #817 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hehe, da trengte du vel å sove lenge!! Syns det er viktigere at du sover når du er trøtt enn at du møter trøtt på nav Lykke til med papirmølla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #818 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hehe, da trengte du vel å sove lenge!! Syns det er viktigere at du sover når du er trøtt enn at du møter trøtt på nav Lykke til med papirmølla! Takk, Rhiannon! Jeg trenger seriøst litt motivasjon.. Klarer ikke stå opp om dagen! Skulle hatt jobb fortsatt.. Teite er de, de som sa at de ikke hadde mer jobb til meg!! Jobber bare om ettermiddagen/kvelden 2 ganger i uka.. Og er jeg syk, så kan jeg bare glemme de penga.. Ikke noe morsom situasjon egentlig.. JAJAJA... Jeg får legge en ordentlig plan for uken som kommer Nu er jeg stæsjet og skal møte mannen i Asker Ut på shopping av litex og lister Derfor har jeg pynta meg.. Min lille svakhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 26. oktober 2012 #819 Del Skrevet 26. oktober 2012 Finnes ikke noe deiligere enn å sove ordentlig ut. Gleder meg til helga, da skal jeg sove masse! Står opp kl 6 hver dag ellers, fryktelig slitsomt... Ha en fin fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. oktober 2012 #820 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ønsker deg en fin helg nuttapia Å kos dere på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå