Bolla! Skrevet 16. oktober 2012 #721 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hurra for 25 uker! Syns ukene hos deg går så fort jeg, rart at man føler at andres uker går raskere enn sine egne Er vel fordi tiden egentlig ikke kan gå fort nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 16. oktober 2012 #722 Del Skrevet 16. oktober 2012 Du har en skikkelig flott gravid-mage, nuttapia 24 uker Shit så tiden flyr!!! Før vi vet orde av det, så er du i fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 16. oktober 2012 #723 Del Skrevet 16. oktober 2012 Aaw, søteste babymagen Hurra for 25 uker!! Enig med Mala, ukene dine flyr jo avgårde!! Det betyr vel kanskje at mine gjør det også? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #724 Del Skrevet 16. oktober 2012 Kjempefine magen din altså Og nå går det unna med ukene.. Føler nesten du tar meg igjen snart :gjeiper: Er gøy med de kommende bestemødrene. Mamman min er også i hundre. Handler klær og strikker til lillegutt. Ho har nå strikka matchene luer til han og nevøen min som er født i mars. Og her er det barnebarn nummer 4 som kommer, så det har nok ingenting å si, er like stas uansett Bare å glede seg til du blir kjempestor.. Jeg har nå fått den berømte vagge stilen når jeg går. Ser ut som en and. Kvakk kvakk Tusen takk, Kakaoen Hehe, skjønner hva du mener med ukene, ja! Klart, et nytt medlem av familien er jo alltid gøy Leste noen som skrev, at familien nesten ikke brydde seg lenger, for det var så vanlig at folk poppa ut unger både her og der i familien.. SÅ hyggelig?! Gah, jeg hadde sagt byebye... NEI, sånn er det ikke her, gitt! Og heldigvis for det! Veitu.. Jeg vagger litt allerede.. Og det kan være fordi at jeg føler at magen omtrent har spist meg opp!! Den er så stor, og midt på kroppen, så jeg er både kvakk-kvakk og treig Blir noen fine 15 uker fremover, ja Søte Kakaoen, kvakk kvakk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #725 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hurra for 25 uker! Syns ukene hos deg går så fort jeg, rart at man føler at andres uker går raskere enn sine egne Er vel fordi tiden egentlig ikke kan gå fort nok Takk, Mala!! Jeg synes DINE går fort, jeg!! Du er jo bare 3 uker bak meg! Tiden kan absolutt ikke gå fort nok, nei! Gleder meg til hele greia er over, men nyter det intenst nå Du har en skikkelig flott gravid-mage, nuttapia 24 uker Shit så tiden flyr!!! Før vi vet orde av det, så er du i fødsel Tusen takk, søta! Jeg er faktisk 25 uker Hihi! Ja, jeg håper det går fort! Aaw, søteste babymagen Hurra for 25 uker!! Enig med Mala, ukene dine flyr jo avgårde!! Det betyr vel kanskje at mine gjør det også? hehe Takk, Ninnin!! Dine uker har jo også flydd avgårde! Du er jo straks klar for fødsel, kvinne!!! HELDIGFIS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #726 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ok, nok et syte-innlegg.. MEN, jeg er fakta litt bekymra.. For jeg blør sånn i tannkjøttet og i nesa! Er tett i nesa ennå, 2.uka på rad. Vet at det også kan være et graviditetssymptom, men synes igrunn at det kunne gitt seg med forkjølelsen.. Og når jeg snyter meg, så blør jeg bare!! Og det er i tillegg ekkelt å pusse tenna.. Det blør skikkelig, lissom.. Noen flere som har det sånn? Noen som har noen gode råd? Og ja.. Jeg har begynt å merke litt vann i kroppen de siste 3 dagene.. ISJ! Hva gjør man med det..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 16. oktober 2012 #727 Del Skrevet 16. oktober 2012 Tusen takk, søta! Jeg er faktisk 25 uker Hihi! Ja, jeg håper det går fort! Jeg kan ikke forstå hvor den 4'en kom inn i bildet henne. Jeg tenkte jo 25 inni meg Uansett, da ble du plutselig ei uke lenger på vei Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. oktober 2012 #728 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ok, nok et syte-innlegg.. MEN, jeg er fakta litt bekymra.. For jeg blør sånn i tannkjøttet og i nesa! Er tett i nesa ennå, 2.uka på rad. Vet at det også kan være et graviditetssymptom, men synes igrunn at det kunne gitt seg med forkjølelsen.. Og når jeg snyter meg, så blør jeg bare!! Og det er i tillegg ekkelt å pusse tenna.. Det blør skikkelig, lissom.. Noen flere som har det sånn? Noen som har noen gode råd? Og ja.. Jeg har begynt å merke litt vann i kroppen de siste 3 dagene.. ISJ! Hva gjør man med det..? Blødende tannkjøtt er visst veldig vanlig når man er gravid. Har heldigvis sluppet unna selv. Men i følge tannlegen er blødene tannkjøtt et symptom på betennelse i tannkjøttet. Bruker du tanntråd?? Kan hende du bør prøve det noen dager og se om det blir bedre. Det anbefalte tannlegen meg Neseblod derimot aner jeg ikke hvordan man kan "kurere".. Vann i kroppen: Drikk masse vann!! Regner med du beveger deg en del?? Har du vurdert å kjøpe støttestrømper?? Mamma maser om at jeg skal bruke det, men det er så helsikkes tungt å ta de på med denne giga magen i veien Og hver gang du sitter så slenger du føttene høyt (men det vet du kanskje ) Det var dagens helseråd fra Andemor Kakaoen Kvakk Kvakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. oktober 2012 #729 Del Skrevet 16. oktober 2012 Kan være at blodårene er ekstra tynne når du er gravid? Eller ekstra sensitive? Neseblod kommer som oftest av at blodårene er tynne/såre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 16. oktober 2012 #730 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ok, nok et syte-innlegg.. MEN, jeg er fakta litt bekymra.. For jeg blør sånn i tannkjøttet og i nesa! Er tett i nesa ennå, 2.uka på rad. Vet at det også kan være et graviditetssymptom, men synes igrunn at det kunne gitt seg med forkjølelsen.. Og når jeg snyter meg, så blør jeg bare!! Og det er i tillegg ekkelt å pusse tenna.. Det blør skikkelig, lissom.. Noen flere som har det sånn? Noen som har noen gode råd? Og ja.. Jeg har begynt å merke litt vann i kroppen de siste 3 dagene.. ISJ! Hva gjør man med det..? Nå har ikke jeg selv erfart blødende tannkjøtt, men ei på bassengtrimmen slet med det en periode. Hun var en tur til tannlegen og fikk sett på det. Måtte vist pusse tennene, skylle, tanntråd og noe annet i tillegg i en periode for å ta knekken på det. Er vanlig for gravide å kunne utvikle tannkjøttproblemer Tipset er å ta en snartur til tannlegen og få noen gode råd av de som faktisk ser i munnen din Tett i nesa ja. Prøv å være det i 3 mnd da? Da begynner du trolig å snorke slik som jeg gjør nå... haha! Veldig typisk iallefall. Slimhinnene er på en snurr når hormonene våre herjer i kroppene.... Vann i kroppen kan man egentlig gjøre veldig lite med. Unngå for mye sukker og salt. Salt iallefall binder masse vann. Og drikk rikelig med vann Om du merker at anklene dine hovner opp så kjøp deg støttestrømper. Og få mannen til å ta de på deg før han drar på jobb om morgenen De bør tas på om morgenen før man står opp og begynner å gjøre ting... Da hovner man bare mere opp Støttestrømper kan fås som går opp lårene også, men jeg iallefall bruker bare de som går opp til knærne. Merker stor forskjell de dagene jeg glemmer å ha de på iallefall.... Velkommen til stor-bolle-klubben med symptomene dine Ala høygravid-klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 16. oktober 2012 #731 Del Skrevet 16. oktober 2012 Takk, Ninnin!! Dine uker har jo også flydd avgårde! Du er jo straks klar for fødsel, kvinne!!! HELDIGFIS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #732 Del Skrevet 16. oktober 2012 Takk for gode råd, jenter Sitter ofte med bena opp, men er nok litt for glad i sjokolade og drikker litt for lite vann for tiden. Det skal jeg absolutt gjøre noe med! Jepp, er jo lettere å blø i graviditeten, både her og der. Så er ikke overrasket. Bare synes det har blitt litt mye Når det gjelder tannkjøttet, så pusser jeg godt, og skyller med sterkt fluorskyll! Tanntråd har jeg nesten ikke tenkt på pga at jeg har vært redd for at det ville blø enda mer. Men jepp, skal prøve alt. Må til tannlegen uansett, men skal forsøke å drøye til etter fødselen. Skal absolutt gå til innkjøp av støttestrømper, ja! Kjekt å ha! Snorking har jeg aldri bedrevet natten med Får håpe snørra slipper taket snart! Stor-bolle-klubben, ja!! føler meg litt for "ung" for den enda, men kroppen vil kanskje ha det annerledes? Men er jo igrunnen moro å se kroppen litt utenfra nå.. Hvordan og hva som skjer når man er gravid. Skulle gjerne hatt LITT mer motivasjon til ting som må gjøres.. Men der skal jeg kanskje ikke dra graviditeten inn i bildet, kanskje..! Nå savner jeg sex, jeg! Men han jeg bor med, nevner det ikke engang. Han viser ikke, eller sier ikke at han vil ha meg. Gosh, denne fantastiske kommunikasjonen, altså! Han trives kanskje best med å være med seg selv for tida, kanskje..? Har ikke hatt ordentlig sex på kanskje seks uker eller noe.. Det er virkelig ikke lov!! Kun jeg som tar initiativ.. Da blir jeg rett og slett dritlei meg OG forbanna. Føler meg som ei gammal hengeræv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. oktober 2012 #733 Del Skrevet 17. oktober 2012 Lykke til med å prøve alle rådene Og trøst deg med at du ikke er den eneste som har sex tørke!! Husker ikke sist vi hadde oss, men det er en stund siden. Gubben verker spør eller maser om det. Og jeg er som regel trøtt, sliten eller har vondt i rygg/bekken. Så det frister lite. Og de dagene det frister ligger samboer å sover enten på sofan eller i senga før jeg får lagt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 17. oktober 2012 #734 Del Skrevet 17. oktober 2012 Nei, du er ikke den eneste som opplever lite action på sex-fronten! Samboer nevner det aldri, men tror det er fordi de gangene han har nevnt det så har ikke jeg hatt noe særlig lyst, så der la jeg gullegget! Tenker hver eneste dag "i dag skal vi ha sex!", men når det kommer til stykket så er jeg så trøtt at jeg som regel legger meg lenge før han! Og vi har rett og slett ikke tid til slikt på dagen lengre, med han i full jobb og jeg som sitter midt i eksamenslesinga! Får krysse fingrene for litt action i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 17. oktober 2012 #735 Del Skrevet 17. oktober 2012 Vi har ikke hatt sex siden mars.... Slå den! Men det er fordi gubben syns det har vært fryktelig rart å tenke sex når jeg bærer hans barn. Han klarer ikke å se det at sex ikke skader ungen... Så her har det vært fullstendig tørke i mange måneder, selv om jeg har vært aldri så villig.... Kjedelig med så mye blødninger da! Ta en tur til tannlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 17. oktober 2012 #736 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kjedelig med sextørke da. Samboer her spør lite om det, men han viser ihvertfall at han har lyst på meg. Det blir bare ikke til at vi har oss så ofte... Jeg har ikke noe mindre lyst enn før, men har blitt så utrolig følsom der nede i det siste, så det kan være vondt hvis han ikke er veeeldig forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #737 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg vet at jeg ikke er alene, var derfor jeg tok det opp Bare lurte på hvordan man får mannen til å åpne seg litt, egentlig.. Åh, hva er det med disse gutta, daaaa?? De er jo stumme som østers!! Hvor er det man putter på den berømte hundrelappen..? Skjønner deg, My! Jeg er også overfølsom og har tidvis litt vondt, men med rolig begynnelse, så har det gått fint Men jeg vil ikke at han har moro-time med seg selv, når jeg er klar som et egg!! Og jeg har nevnt det for ham, at han må ta initiativ, for det er faktisk ALLTID jeg som gjør det Men han får vel prestasjonsangst, da.. Her om dagen, så kom jeg inn i et rart øyeblikk, hvor jeg kikket bort på ham og tenkte helt oppriktig: "Hvem er du..?" Sånn som: jeg kjenner ikke deg, hva gjør du her..?? Jeg håper at det kun er hormonene som tuller med hjernen min Men ellers går det bra! IKEA-tur idag!! Snart starter oppussing av badet, og jeg har saumfart nettet for å finne ut av priser, fremgangsmpter etc! Gleder meg til å dusje stående, for nå er det ikke lenger noen dans på roser å sitte på huk i badekaret Bena mine begynner å fylle seg opp med vann. TEITE TEIT!!! Heier på tr.heimspia som har rier nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. oktober 2012 #738 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ikke morsomt med sextørke nei! Her har sexen kommet tilbake i 2. trimester, etter veldig lite sex i første. Jeg skal vel være glad for at jeg har en kjæreste som tar initiativ minst to ganger i uka og som har lyst på meg selv om magen vokser Men jeg kjenner at ting er litt annerledes der nede ja, men med forsiktighet så går det bra. Herlig med oppussing av bad da, blir sikkert kjempebra til slutt og jeg kan tenke meg det blir godt å dusje i stående stilling igjen! Heier på tr.heimspia i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 17. oktober 2012 #739 Del Skrevet 17. oktober 2012 *pjuh* Godt å se at det ikke bare er mitt sexliv som suger for tia Det er nok helt vanlig at mennene synes at det er litt rart at vi damene har en liten skapning inni der, men man føler seg ikke akkurat MER attraktiv når man i tillegg føler seg som en blanding mellom en strandet hval og en 101. år gammel dame med leddgikt... Gleder meg til å ha meg uten en "tredjepart" involvert Nå venter jeg også i spenning på nytt om tr.heimspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 17. oktober 2012 #740 Del Skrevet 17. oktober 2012 Åhh, jeg kan trøste deg med at vi ikke har hatt sex siden uke 16 eller no Mannen vil ikke, synes det er "ekkelt" i og med at det er en baby i magen min... Så jeg kan ikke gjøre annet enn å respektere det, og prøver å dekke behovene mine på egenhånd Men har sagt at han får stille opp nå de siste ukene dersom det kan bidra til å få ut babyen :gjeiper: Han er jo så klar for å møte babyen sin at han har sagt seg villig til det! Hehe.. Tenk at tr.heimspia snart har lillegull i armene sine Gleder meg til neste oppdatering!! :duskedame: :duskedame: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå