Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Inatt våknet jeg av at det stod en skikkelig kul ut på den ene siden.. det må ha vært benet hans! Han er jo så liten og skjør enda, så jeg turte ikke ta tak i benet, bare dyttet litt på han, og da forsvant foten! Hihi!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inatt våknet jeg av at det stod en skikkelig kul ut på den ene siden.. det må ha vært benet hans! Han er jo så liten og skjør enda, så jeg turte ikke ta tak i benet, bare dyttet litt på han, og da forsvant foten! Hihi!! :fnise:

:fnise: Så rart/løye det må virke som.. Jeg ser for meg at det stikker en fot langt ut av magen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så rart/løye det må virke som.. Jeg ser for meg at det stikker en fot langt ut av magen :skratte:

Ja, det var jo nesten det! :ler: Skikkelig "horn" i magen, lissom!! Haha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke rart når det er sånn? :fnise: om noen uker vil du se/kjenne kuler hele tiden! Da har han ikke plass til å trekke alle kroppsdelene til seg! Her kan jeg alltid kjenne hvor rumpa hans er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo nesten det! :ler: Skikkelig "horn" i magen, lissom!! Haha!!

:skratte: Jeg ser det bare såå for meg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaaaa!! Stakkars bebissene som blir dyttet og dultet i hele tiden :fnise:

Oi, det sier jo bare at han begynner å bli stor gutt, Ninnin!! :strix:

Han er nå 500 gram og snart 30 cm. Ikke store greiene, men utviklingen fra et bittelite frø -> reke -> noe som likner en baby går utrooolig fort!!

Idag har jeg startet dagen med havregrøt!! Fikk SÅ lyst på det i helgen, og idag fikk jeg endelig laget det :nigo: Nammenam!! Et godt (og kjapt) alternativ til kjedelige brødskiver ;)

Var det noe slikt du så, Cathrine?? :ler:

post-31659-0-66897200-1349261863_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig tegning :fnise:

Havregrøt er kjempegodt til frokost, jeg elsker havregrøt med masse eplebiter og kanel på toppen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tegning :fnise:

Havregrøt er kjempegodt til frokost, jeg elsker havregrøt med masse eplebiter og kanel på toppen :sikle:

Hehe!! :fnise:

Ja, havregrøt er godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med en liten fot som stikker ut av magen!! :rodmer: Har en følelse av at det kommer til å ta lang tid før jeg kommer til å merke noe sånt! Teite morkaken som ligger på fremre vegg! :glare:

Apropos vekt og størrelse, jeg hadde så voldsomme kynnere på mandag at jeg måtte reise på føden på sjekk, men alt så helt normalt ut og gutten var sånn 635 gram, så er en liten tjukkas jeg bærer på! Haha, for spesielt lang kan han ikke være da vi er under 1.75 begge to! :fnise:

Ååå, nå fikk jeg jammen lyst på havregrøt jeg også! Kan ikke huske sist jeg spiste det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj til vonde kynnere! De får ikke lov til å komme enda, har jeg sagt!!! :glare:

Bra at alt er bra med dere VeoVeo! Og ja, det må jeg si; en deilig liten babyklump du har i magen din! :rodmer:

Lag deg havregrøt da vel!! :sikle:

Ellers da, VeoVeo, går det bra med deg? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers da, VeoVeo, går det bra med deg? :popcorn:

Ellers går det veldig bra! :) Sliter meg gjennom mye skolearbeid, men til gjengjeld har jeg jo juleferie allerede i slutten av november! :danse: Kjenner på kroppen at det skal bli godt, sover jo så mye for tiden, føler meg som et dovendyr!

Magen har endelig begynt å vokse litt sånn at jeg også klarer å se det! HURRA! :laugh: Og så driver han her inne i magen og spreller hver eneste gang jeg skal slappe av litt! Men jeg blir helt forelska hver gang, så han får bare styre på! :rodmer: Nå har vi også kommet kjempelangt med barnerommet, gikk fort når samboer først kom i gang! Har malt, fått meg en kjempedeilig lene/ammestol og en flott kommode, bare sengen som mangler nå, men den venter vi litt med enda! :) Og har ENDELIG fått laget meg en skikkelig handleliste, var på tide! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin gravid du er, kjempefin mage! :hjerte: Ååh.. Kjenner jeg virkelig savner å gå gravid. Blir så verpesyk når jeg leser i dagbøkene til dere gravide.. Sukk.. :sjenert: Som Ninnin sier så blir bevegelser o.l veldig tydelig etter hvert, herlig opplevelse altså. :)

Godt å høre at ting har blitt litt bedre etter samtale. Kommer sikkert til å gå mye bedre nå som dere er såpass bevisste og vet hva dere må jobbe med.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers går det veldig bra! :) Sliter meg gjennom mye skolearbeid, men til gjengjeld har jeg jo juleferie allerede i slutten av november! :danse: Kjenner på kroppen at det skal bli godt, sover jo så mye for tiden, føler meg som et dovendyr!

Magen har endelig begynt å vokse litt sånn at jeg også klarer å se det! HURRA! :laugh: Og så driver han her inne i magen og spreller hver eneste gang jeg skal slappe av litt! Men jeg blir helt forelska hver gang, så han får bare styre på! :rodmer: Nå har vi også kommet kjempelangt med barnerommet, gikk fort når samboer først kom i gang! Har malt, fått meg en kjempedeilig lene/ammestol og en flott kommode, bare sengen som mangler nå, men den venter vi litt med enda! :) Og har ENDELIG fått laget meg en skikkelig handleliste, var på tide! :blush:

Så flink studine du er!! Godt med ferie tidlig, for skjønner at du er trøtt, ja! For meg føles det som om dagene er blitt kortere, på en rar måte..

Så gøy med fresht barnerom! :danse: Grattis med ammestol! Det høres igrunn helt fantastisk ut!! Kanskje jeg skal vurdere en stol med høy rygg selv. Kan vel bli ganske sliten i hodet etterhvert..? :klo:

Skjønner hva du mener med forelskelse, ja! :rodmer: Han her får også holde på så mye han vil! Ikke så mye vi kan gjøre ved, annet enn å få smeltet noen hjerter ;)

Deilig med handleliste på plass, ja!! Har dere mye igjen? Store ting?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin gravid du er, kjempefin mage! :hjerte: Ååh.. Kjenner jeg virkelig savner å gå gravid. Blir så verpesyk når jeg leser i dagbøkene til dere gravide.. Sukk.. :sjenert: Som Ninnin sier så blir bevegelser o.l veldig tydelig etter hvert, herlig opplevelse altså. :)

Godt å høre at ting har blitt litt bedre etter samtale. Kommer sikkert til å gå mye bedre nå som dere er såpass bevisste og vet hva dere må jobbe med.

:klemmer:

Tusen takk, søte Angel! :rodmer: Skjønner nå at mange elsker å gå gravid :Nikke: Men gleder meg storveis til å få ham ut også ;)

Gleder meg til flere rare hendelser, men håper de kommer om dagen også, ikke bare som en skummel lilleputt-fot midt på natta!! :ler:

Ting er bedre både før og etter samtale. Jeg skal gi et godt tips: Lister!! Skriv lister hvis man er uenig om fordeling, og skriv huskelister og avtale-lister. Det begynte vi med før møtet, og det funker!

:hjerte: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...