Nuttapia Skrevet 30. september 2012 Forfatter #601 Del Skrevet 30. september 2012 Under graviditet skal det ikke ha noe å si Mmmm!!!! Var det jeg trodde, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 #602 Del Skrevet 30. september 2012 Haha! Så nå at Nuttapia har vært å skrevet på samtlige dagbøker jeg pleier å lese Hehe, tror vi følger det samme folket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. september 2012 Forfatter #603 Del Skrevet 30. september 2012 Haha! Så nå at Nuttapia har vært å skrevet på samtlige dagbøker jeg pleier å lese Hehe, tror vi følger det samme folket Hihi, ser deg også stadig vekk Det er så koselig atte! Blir jo som en liten (rar og hormonfull) familie her inne. I like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 #604 Del Skrevet 30. september 2012 Hihi, ser deg også stadig vekk Det er så koselig atte! Blir jo som en liten (rar og hormonfull) familie her inne. I like! Ja ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 1. oktober 2012 #605 Del Skrevet 1. oktober 2012 Så koselig med UL-bilde. Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 1. oktober 2012 #606 Del Skrevet 1. oktober 2012 Håper dere hadde en fin helg, og ikke minst at hverdagen ikke kom for fort igjen (Jeg syntes igrunn det burde vore fri mandagen også jeg da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #607 Del Skrevet 1. oktober 2012 Så koselig med UL-bilde. Håper du har hatt en fin helg. Ja, det er kos!! Ja, helgen har vært veldig fin!! ------ Idag har vi vært i samtale. 1 time går fort!! Neste time er om 1 1/2 mnd , men ifølge han vi pratet med, så var vi allerede på rett vei. VI har jo funnet ut endel ting sammen, som vi må jobbe bedre med. Mannen syntes det var helt greit å være på samtale, og han ser nok etterhvert at det var litt lurt. Vi koser oss veldig om dagen, så det er godt. Mye nærhet og ydmykhet Nå må vi bare sette fart på sex-livet igjen, så blir det bra Hikketassen er SÅ SINNSYKT aktiv idag Er redd jeg må opp i natt for å spise, siden han bruker så ufattelig mye energi. Jeg er trøtt, han er våken og aktiv. For en ramp!!! 23 uker straks! Gutten min begynner å bli stor. Han er fortsatt rosa, gjennomsiktig og rynkete, men ikke lenge til før han får mere underhudsfett og blir deilig og "bollete" Jeg lurer på om jeg hadde en kraftig kynner i natt.. Våknet av at magen strammet seg veldig, og spesielt på vesntre side. Usj! Det var ekkelt, egentlig!! Håper jeg slipper kynner-helvetet inntil videre. Jeg har jo trossalt 17 uker igjen!! Nu blir det natta på meg, trøtt som ei strømpe!! Nattaklemmer til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 2. oktober 2012 #608 Del Skrevet 2. oktober 2012 Så bra at dere begge var fornøyd med samtalen! Selvom dere har funnet ut av mye på egenhånd så er det sikkert godt å kunne prate med en utenforstående som kanskje har andre synspunkter. Sikkert ikke bare bare å skulle sove med en liten propell i magen. Kynnere høres ekkelt ut... Håper du slipper altfor mye av sånt på en stund ennå! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #609 Del Skrevet 2. oktober 2012 23 uker idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 2. oktober 2012 #610 Del Skrevet 2. oktober 2012 HOT MAMA!! Tenk hvor fantastisk lille gutten din har det inni det flotte magehuset der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #611 Del Skrevet 2. oktober 2012 Så bra at dere begge var fornøyd med samtalen! Selvom dere har funnet ut av mye på egenhånd så er det sikkert godt å kunne prate med en utenforstående som kanskje har andre synspunkter. Sikkert ikke bare bare å skulle sove med en liten propell i magen. Kynnere høres ekkelt ut... Håper du slipper altfor mye av sånt på en stund ennå! Ha en fin dag! Ja, kynnere kan godt vente LITT!! Det er flere i termingjengen min som sliter med det allerede! Huff å huff! Hehe, han er en liten apekatt Men stod ikke opp i natt, ikke engang for å tisse! Fantastisk Ha en god dag du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #612 Del Skrevet 2. oktober 2012 HOT MAMA!! Tenk hvor fantastisk lille gutten din har det inni det flotte magehuset der!! Tnåh!! Jeg tror han har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 2. oktober 2012 #613 Del Skrevet 2. oktober 2012 Idag har vi vært i samtale. 1 time går fort!! Neste time er om 1 1/2 mnd , men ifølge han vi pratet med, så var vi allerede på rett vei. VI har jo funnet ut endel ting sammen, som vi må jobbe bedre med. Mannen syntes det var helt greit å være på samtale, og han ser nok etterhvert at det var litt lurt. Vi koser oss veldig om dagen, så det er godt. Mye nærhet og ydmykhet Nå må vi bare sette fart på sex-livet igjen, så blir det bra Veldig godt å høre at dere er på rett vei:-) Høres ut som om dere er villige begge to til å gjøre det som er nødvendig for at dere skal ha det godt sammen. Og da går det bra, skal du se:-) Lykke til videre :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 2. oktober 2012 #614 Del Skrevet 2. oktober 2012 Så flott mage Nuttapia!!! Det er godt å høre at samtalen gikk bra, og at dere har det bra for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. oktober 2012 #615 Del Skrevet 2. oktober 2012 Så fint at det gikk bra på samtalen og at dere er på rett vei! Og så er magen din så fin, aldeles nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 2. oktober 2012 #616 Del Skrevet 2. oktober 2012 HURRA FOR 23 UKER!! Superfin mage du har!! Veldig glad på deres vegne for at samtalen gikk bra Stå på. så ordner det seg helt sikkert for dere Hoho, skjønner hva du mener med aktivitet og søvnvansker Er ikke lett å slappe av når der hopper, spretter og hikker i magen Men det er gode livstegn, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #617 Del Skrevet 2. oktober 2012 Veldig godt å høre at dere er på rett vei:-) Høres ut som om dere er villige begge to til å gjøre det som er nødvendig for at dere skal ha det godt sammen. Og da går det bra, skal du se:-) Lykke til videre :hjerte: Tuuusen takk, Tina!! Så flott mage Nuttapia!!! Det er godt å høre at samtalen gikk bra, og at dere har det bra for tida Takk, søtis! Vi koser oss, til og med hatt sex.. Så fint at det gikk bra på samtalen og at dere er på rett vei! Og så er magen din så fin, aldeles nydelig! Ja, jeg er superglad! Tusen takk, Mala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #618 Del Skrevet 2. oktober 2012 HURRA FOR 23 UKER!! Superfin mage du har!! Veldig glad på deres vegne for at samtalen gikk bra Stå på. så ordner det seg helt sikkert for dere Hoho, skjønner hva du mener med aktivitet og søvnvansker Er ikke lett å slappe av når der hopper, spretter og hikker i magen Men det er gode livstegn, da!! Takk, Ninnin-søte Går nok bra, det SKAL gå bra Ja, er glad han er apekatt, også er det deilig når det er litt stille innimellom også Tiden til nå har gått fort, jeg klarer 17 uker til Fikk plutselig akutt behov for å holde ham i armene mine isted, MEN det blir jo litt vanskelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 2. oktober 2012 #619 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ååå.. For et søtt UL- bilde av gullet ditt Og gratulerer så mye med 23 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #620 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ååå.. For et søtt UL- bilde av gullet ditt Og gratulerer så mye med 23 uker Tuuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå