Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Takk, Marielle :hjerte:

Formen er fin, egentlig! Jeg må komme meg ut av hjemmekontoret, men jeg ELSKER å jobbe med det jeg sitter med nå! MEN, jeg trenger litt fysisk aktivitet ;)

Men du, kan ikke jeg bare leie deg inn som personal shopper, så kan du shoppe for meg? Jeg er ikke SÅÅÅ glad i å shoppe, så kanskje du vil hjelpe meg? :fnise:

Joda, det går bra.. Vi har vel alt av det store som vi trenger. Nå er det bare småtterier igjen. Har til og med lagt opp bleiene inn i det finefine stellebordet vårt :nigo:

Hver gang vi er på butikken, så tar vi med noe ekstra til babyen. Så, sakte, men sikkert, så bygger det seg opp :jepp:

Har begynt vaskingen av alle klærne vi har fått/låner. Skal sortere og rydde klart skapet til ham :hjerte:

Vi har fått/kjøpt mye brukt, så er superhappy for det :jepp:

Jaaa, gjerne:P vil gjerne være din personal shopper! Syns det er skikkelig gøy å kjøpe babyting. Så hvis du bor i (nærheten av) ålesund kan vi dra på babyshopping:P

Men du har kommet lengre enn vi da! Dere har til og med kommode og bleier! Og du har begynt å vaske klærne. hehe Det skal jeg gjøre når jeg har en kommode å legge alt opp i ^^ om 2 eller 3 uker. litt utålmodig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa, gjerne:P vil gjerne være din personal shopper! Syns det er skikkelig gøy å kjøpe babyting. Så hvis du bor i (nærheten av) ålesund kan vi dra på babyshopping:P

Men du har kommet lengre enn vi da! Dere har til og med kommode og bleier! Og du har begynt å vaske klærne. hehe Det skal jeg gjøre når jeg har en kommode å legge alt opp i ^^ om 2 eller 3 uker. litt utålmodig:P

:fnise: Ja, har prøvd å få tak i endel av de store tingene på finn.no de siste ukene, så slipper vi åå gjøre det når jeg begynner å blir for stor til å bidra :Nikke:

Ålebyen er flott, men jeg bor nok helt på andre siden, gitt! Vi får dra på shopping i drømme! :handle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja, har prøvd å få tak i endel av de store tingene på finn.no de siste ukene, så slipper vi åå gjøre det når jeg begynner å blir for stor til å bidra :Nikke:

Ålebyen er flott, men jeg bor nok helt på andre siden, gitt! Vi får dra på shopping i drømme! :handle:

Veldig smart å kjøpe de store tingene på finn! Jeg har sett en del fint der, men det meste var til salgs på Østlandet og det blir litt for langt å kjøre. Og det var lurt å begynne litt tidlig slik at du kan bidra.. jeg tror ikke det er noe kjekt å må handle masse med en sånn svær mage. >

Synd du bor på den andre siden;) men det var en bra ide å dra på shopping i drømme;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var spontan og leken før vi ble kjærester. Vi kjente hverandre i 4 år eller noe før vi ble sammen.

Etter en liten stund som kjærester, så skjønte jeg at han slet med forholdene på jobben, og har hatt en ganske spesiell oppvekst.

MEN, hans egentlige / gamle jeg dukker opp innimellom, og da gir jeg ham utrolig masse ros, og jeg forteller ham hvor utrolig herlig og attraktiv han er da..

Men nå begynner jeg å bli sliten av å være så pedagogisk, egentlig ;) Han må ta tak i ting selv, så jeg håper han skjønner det nå.

Du har heller ikke lappen, nei? Gah.. Må bli ferdig med det nå. på tide :Nikke:

Skjønner.. Nei, det er jo noe han selv må jobbe med. Men har han vurdert å snakke med noen om dette? En psykolog eller noe? Om han sliter så skjønner jeg jo at det er vanskelig for han å være så spontan og sprudlende hele tiden. Håper det ordner seg for han og dere i hvert fall. :)

Nei, har ikke det.. Har alltid bodd veldig sentralt så har ikke hatt behov for det. Men nå som jeg bor litt utenfor byen + vært gravid og nå har en sønn så kjenner jeg at behovet virkelig er der. Savnet det i hvert fall under graviditeten da jeg ikke klarte å gå noe særlig.. Kjedelig å sitte hjemme hele tiden. Tenker å starte neste vår/sommer eller noe, når økonomien er bedre(håper vi). Er dyrt å kjøre opp + ha bil.. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er drømme? :flau: Om det er i nærheten av her hvor jeg bur, blir jeg gladelig med på baby shopping :fnise:

Jeg har jo såå lyst å begynne å handle selv, men kanskje litt tidlig å begynne med, i og med at jeg ikke er gravid enda engang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig smart å kjøpe de store tingene på finn! Jeg har sett en del fint der, men det meste var til salgs på Østlandet og det blir litt for langt å kjøre. Og det var lurt å begynne litt tidlig slik at du kan bidra.. jeg tror ikke det er noe kjekt å må handle masse med en sånn svær mage. >

Synd du bor på den andre siden;) men det var en bra ide å dra på shopping i drømme;) hihi

Synd dere ikke får tak i så mye på finn. Skjønner at det er vanskeligere med stort marked der oppe.

:Nikke:

Skjønner.. Nei, det er jo noe han selv må jobbe med. Men har han vurdert å snakke med noen om dette? En psykolog eller noe? Om han sliter så skjønner jeg jo at det er vanskelig for han å være så spontan og sprudlende hele tiden. Håper det ordner seg for han og dere i hvert fall. :)

Nei, har ikke det.. Har alltid bodd veldig sentralt så har ikke hatt behov for det. Men nå som jeg bor litt utenfor byen + vært gravid og nå har en sønn så kjenner jeg at behovet virkelig er der. Savnet det i hvert fall under graviditeten da jeg ikke klarte å gå noe særlig.. Kjedelig å sitte hjemme hele tiden. Tenker å starte neste vår/sommer eller noe, når økonomien er bedre(håper vi). Er dyrt å kjøre opp + ha bil.. Grøss.

Han har ikke ønsket eller sett noe behov for å snakke med en psykolog. Han var hos en coach en gang, men det blir jo ikke helt det samme. Det satte iallfall ikke noen griller igang i hodet på ham, iallfall. Vi får se til mandag, hva som skjer..

Samme som deg! Har ikke hatt behov... Og aldri hatt råd, egentlig.. Slik er en musikers liv, gitt! Alle vennene mine fikk lappen av sine foreldre, ikke jeg ;) Så da tar det litt tid :fnise:

Ja, det er grisedyrt! :(

Hvor er drømme? :flau: Om det er i nærheten av her hvor jeg bur, blir jeg gladelig med på baby shopping :fnise:

Jeg har jo såå lyst å begynne å handle selv, men kanskje litt tidlig å begynne med, i og med at jeg ikke er gravid enda engang :lol:

Hehe!! Du får møte Marielle og meg i drømmeland, synes jeg :jepp: Så tar vi en tur på shopping! Og i drømme kan vi drikke litt champagne også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd dere ikke får tak i så mye på finn. Skjønner at det er vanskeligere med stort marked der oppe.

:Nikke:

Han har ikke ønsket eller sett noe behov for å snakke med en psykolog. Han var hos en coach en gang, men det blir jo ikke helt det samme. Det satte iallfall ikke noen griller igang i hodet på ham, iallfall. Vi får se til mandag, hva som skjer..

Samme som deg! Har ikke hatt behov... Og aldri hatt råd, egentlig.. Slik er en musikers liv, gitt! Alle vennene mine fikk lappen av sine foreldre, ikke jeg ;) Så da tar det litt tid :fnise:

Ja, det er grisedyrt! :(

Hehe!! Du får møte Marielle og meg i drømmeland, synes jeg :jepp: Så tar vi en tur på shopping! Og i drømme kan vi drikke litt champagne også :lur:

Eg e så me på å møtast. Inatt? Bobler i glasse i tilegg, er aldri feil ;)

Fint bilde var, å så "stor" han var, nydelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som heter helt om natta? Mannen kom hjem for to timer siden. Jeg har nesten ikke fått sovet! Nettopp vært oppe for å spise, lillemann er superglad inni der, og jeg er trøtt og grinete!! Uhuuu, jeg vil sove!

Nei, er ikke så grinete.. Er fortsatt sulten, faktisk..! Jeg orker ikke å stå opp en gang til :(

Lillemann har det bra, tror jeg. Og da er egentlig alt fint :ler:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som heter helt om natta? Mannen kom hjem for to timer siden. Jeg har nesten ikke fått sovet! Nettopp vært oppe for å spise, lillemann er superglad inni der, og jeg er trøtt og grinete!! Uhuuu, jeg vil sove!

Nei, er ikke så grinete.. Er fortsatt sulten, faktisk..! Jeg orker ikke å stå opp en gang til :(

Lillemann har det bra, tror jeg. Og da er egentlig alt fint :ler:;)

Hehe, godt å høre om andre i samme båt;-) Mannen her kom også seeeent hjem, og hadde glemt nøkkel, så jeg måtte ligge våken halve natta (fikk jo ikke sove...) så han kunne komme seg inn. Og da han endelig kom fikk jeg heller ikke sove fordi jeg var sååååå sulten! Fikk heldigvis sove litt til slutt, helt til morgenlyset vekte meg nå. Jaja, KG, kaffe og teppe i sofaen er helt greit;-) Håper du fikk sove litt til slutt, da;-) Ha en fin lørdag Nuttapia!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner så godt hvordan du har hatt det i natt! Jeg sovnet først i halv 1 tiden, men våknet igjen halv 2 og var våken leeeeenge før jeg fikk sove igjen... Samme hver natt omtrent.. Lei! Men er jo helt greit når man ikke skal noe spesielt dagen etterpå :) Da kan man jo sove litt når det passer sånn :jepp:

Håper du får en strålende dag i Tigerstaden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Ninnin!!

Ser vi er flere i samme båt her, ja! :nigo: Ja, dette er vel bare begynnelsen ;) Jeg sov såååå godt før E kom hjem :ler: Mon tro jeg ber ham sove borte neste gang? :fnise:

Dere er herlige, jenter! Vi får ha nett-date neste gang! :jepp:

Nå bør jeg jo stå opp, har planlagt å reise i 12-tida. MEN, det blir interessant om E tar høyde for det ;) Han er ikke flink til å holde avtaler dagen derpå.

Håper gutta kosa seg Max igår! Det stinker iallfall bryggesjauer her!! :ler:

På med neglelakk og (litt) høye hæler, så er jeg klar for Oslo-tur!! :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg i Oslo ;)

:klemmer:

Fine bebisen din!! :rodmer: Nydelig bilde!! :hjerte:

Ha en fin lørdag i Oslo! :jepp:

Hadde en kjempefin dag! Har nettopp kommet hjem, og idag har vi sittet mange timer på en koselig café/restaurant og hooka opp med ei venninne.

Spist deilig fish´n´ships og drukket Munkholm :fnise:

Deretter tok E og jeg turen opp til de nybakte foreldrene og lille tassen deres/nevøen våres..

Han er sååååå nydelig :rodmer: Om nesten 17 uker så kommer vår lille også!

Min svigerinne hadde en tøff fødsel, men var ved veldig godt mot nå! Så man ser jo, at fødsel er hardt, men fullstendig overlevbart! :Nikke:

Lillemann i magen har slått noen skikkelige kolbøtter idag! Jeg måtte rope ut et stort Oi! da vi satt på cafeén tidligere :ler: Han trives godt på venstresiden i magen, og det skal han få lov til :hjerte:

Jeg elsker den lille gutten min allerede :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørres ut som dere har hatt en fin dag i oslo! :) ble det noe shopping eller? Ha en fin søndag :klem:

Ikke noe shopping. Eller jo, vi fant et par offwhite tøfler i merino-ull som vi ga i gave til nevøen vår. Det som er dumt er at vi ikke kjøpte til vår egen lille tass!! :klo:

MEN, på tirsdag skal jeg til Oslo igjen, så da skal tassen få han også! :fnise: Da skal jeg kjøpe i litt større størrelse, slik at han kan bruke de neste vinter :Nikke:

Her har vi en deilig søndag! :jepp: Har stablet ved til den store gullmedaljen, E holder på fortsatt. :nigo:

Fikk snarvesøk av min søster+samboer og lille nevø :hjerte:

Nå skal jeg straks kaste meg over grytene på kjøkkenet og lage deilig kylling-gryte!! :sikle:

Riktig god søndag til deg, Cathrine, og alle andre som titter innom! :sol:

Dagens spm: kan gravide spise fårikål? Kål er vel dumt for barnet under amming, det vet jeg.. Men under graviditet, da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...