Gå til innhold

Det har nettopp blitt slutt


Gjest Malin

Anbefalte innlegg

Gjest Malin

Hei! Istad ble det slutt mellom meg og kjæresten etter over 3 år. Nå er det bare meg , og jeg lurer på hva i helvete jeg skal gjøre for og komme over han.. Noen der ute som kanskje er gjennom det samme og kan gi meg noe tips og råd som kan gjøre hverdagen min fremover litt bedre? Takker på forhånd :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt beste tips er å fokusere på jobb, trening, venner eller noe som gir deg glede og overskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvordan du har det nå, men da det ble slutt med meg og med min eks etter altformange år, så var det for meg i starten helt umulig å fokusere på noe som helst fremover.

Jeg tok faktisk for meg minutt for minutt. Å tenke at nå skal jeg iallefall komme igjennom de neste fem minuttene, så får vi ta det derifra. Det var faktisk så ille (stygt brudd) at jeg bare måtte begynne på det minste tenkelige jeg klarte å gjennomføre.

Så i denne perioden (en uke) ekstremt mye på serier og filmer. Bare var blank og lot verden være. Etterpå begynte jeg å fokusere på å føle meg vel. Følte jeg meg vel ble ting alltid mye bedre. Hva som får deg til å føle deg vel er jo ikke det samme som for min del, men jeg brukte iallefall mye tid på å se bra ut. Stelte meg selv fra topp til tå, trente aktivt og lærte meg noe nytt. Var utrolig "sugen" på ny lærdom.

Og jobbet. Jobbet mye!

Etter som tiden gikk ble det bare bedre og bedre å bruke tiden ute og med venner, feste litt, trene masse, og fortsette å lære nye ting. Klatret, lærte å danse swing, lærte å snakke russisk, kjøpte meg kamera og begynte å ta bilder.

Så du må finne din ting som gjør at du kan finne igjen DEG og få hverdagen din til å gå. Brudd er pyton, men man kommer igjennom det selvom det ikke føles slik alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...