Gå til innhold

Hva er en god partner?


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En som gjør meg glad og trygg (ikke at han skal reparere dårlig selvtillit hos meg, den jobben tar jeg sjøl, men han må bidra til å få meg til å føle meg verdsatt og glad). Det er ikke en lett jobb å få meg til å trives i et forhold har jeg innsett, men håper det beste inntil videre.

Har noen tilleggskriterier som intelligent, relativt sunn, interessert i tilstrekkelig ting vi kan gjøre felles (både på hjemmefronten og ellers) osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

I bunn og grunn en/ei som respekterer og verdsetter en for den man er og som trives i ditt selskap :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kan være meg selv med, og som er min bestevenn på lik linje som kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som verdsetter mine gode og mindre gode sider, og forventer det samme tilbake.

Endret av Chanque
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som gir meg trygghet og nærhet, og verdsetter den jeg er, samtidig som han får meg til å strekke meg og utfordrer meg til å utvikle meg hele tiden.

Endret av Blackpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Han gir meg trygghet, gir meg rom og mulighet til å være meg selv, støtter og respekterer meg, deler smått og stort med meg, er åpen og reflektert. Kan snakke og diskutere det meste. Har omsorg og omtanke for meg, og tar ansvar for forholdet. Og jeg gir det samme tilbake :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...