Gå til innhold

noen som er sammen med en de ikke finner tiltrekkende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kjæresten min har verdens beste personlighet og jeg elsker ham. men jeg syns ikke han er noe som helst kjekk eller fin, andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JosefK78

Jeg trudde de tingene gikk hånd i hånd, at om du var forelsket i noen så var du både tiltrukket av dem følelsesmessig og fysisk, har dere et sexliv og hvordan er det?

Så svaret mitt er nei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VAR det.... Endte forholdet fordi det ikke var verdt noen ting. Nå er jeg sammen med en jeg finner tiltrekkende OG har bra personlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Altså han er ikke stygg eller noe, men ville ikke snudd meg etter han på gata nei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du sammen med ham????

Jeg tror det er ganske vanlig og ikke minst naturlig og ikke være 100% tiltrekket av noen stabilt over flere år fremover. Kanskje i begynnelsen, men sannsynligvis er det andre kvaiteter som betyr mer når man blir gamle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min har verdens beste personlighet og jeg elsker ham. men jeg syns ikke han er noe som helst kjekk eller fin, andre som har det slik?

Med "ikke tiltrekkende" mener du at du ikke har lyst til å komme deg inntil han og få kos og varme?

Eller mener du bare at han har ett utseende som folk flest ikke synes er noe særlig å se på?

Kona mi sluttet å blir tiltrekkende på slutten, men det var pga av at jeg assosierte henne med plagsom stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest foremma

man kan elske noen uten å være tiltrukket av dem/forelsket i dem.

Jeg var sammen med en som jeg til slutt ikke fant tiltrekkende. Da slo jeg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er ganske vanlig og ikke minst naturlig og ikke være 100% tiltrekket av noen stabilt over flere år fremover. Kanskje i begynnelsen, men sannsynligvis er det andre kvaiteter som betyr mer når man blir gamle sammen.

Spesielt når de legger på seg 30 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...