Gjest Starlit Skrevet 19. mai 2012 #21 Del Skrevet 19. mai 2012 Det er jeg helt enig i. Å bruker fornuft er ikke dumt. Man skal ha bunad fra der han kommer fra, og jeg synes også det er helt tullete å skulle få sydd et så dyrt antrekk som man ikke har tilhørighet til. Da skal man isåfall har vært sammen i en del år. Og nei, to år er ikke en del år. Nei, han setter ikke pris på forholdet deres og han liker deg tydeligvis ikke. Sånn er det. Jada, er jo utrolig oppløftende å høre at de ikke har troen på at forholdet vårt kommer til å vare Meget oppløftende og hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 19. mai 2012 #22 Del Skrevet 19. mai 2012 Det virker nesten som om både svigermoren og svigerfaren din ikke er helt fornøyd med sønnens valg av kjæreste. Finnes det noen ugler i mosen her? Som en tidligere eks de har vært begeistrer for, eller er det en spesiell type svigerdatter de har drømt om, evt. er du veldig ung?? Hva tenker du om det? Den forrige eks`n var utro mot samboeren min, så tror ikke det vakte så mye begeistring akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #23 Del Skrevet 19. mai 2012 Jada, er jo utrolig oppløftende å høre at de ikke har troen på at forholdet vårt kommer til å vare Meget oppløftende og hyggelig. Jamen kjære deg, du skriver jo det selv: "Poenget mitt er at han tydeligvis ikke setter pris på forholdet til meg og samboeren min.." Vil du at vi skal lyge for deg og si at "neiiiida, det virker som han liker deg kjempegodt". Svigerforeldrene dine liker deg ikke, og enn så leit det er så er det sant. Det er mange som opplever å ikke bli likt av svigerfamilien. Du må bare ligge lavt i terrenget og gjøre det beste utav det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #24 Del Skrevet 19. mai 2012 Er jo ikke alt en bare kan godta? Forstår bare ikke hvordan enkelte voksne mennesker får seg til å si slikt. Hvis ikke du skal godta det, vil du tvinge dem til å like deg da eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 19. mai 2012 #25 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvis ikke du skal godta det, vil du tvinge dem til å like deg da eller? Nei helst ikke Heldigvis får barnet vårt 2 andre normale besteforeldre ^^ Godt nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 19. mai 2012 #26 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Jamen kjære deg, du skriver jo det selv: "Poenget mitt er at han tydeligvis ikke setter pris på forholdet til meg og samboeren min.." Vil du at vi skal lyge for deg og si at "neiiiida, det virker som han liker deg kjempegodt". Svigerforeldrene dine liker deg ikke, og enn så leit det er så er det sant. Det er mange som opplever å ikke bli likt av svigerfamilien. Du må bare ligge lavt i terrenget og gjøre det beste utav det. Har jeg bedt om det? Hvor i teksten da? Sa bare at det svigermoren min sa ang forholdet vårt, ikke var noe hyggelig å få slengt i trynet. Og tro meg Jeg har ligget lavt i terrenget fra dag 1 av.. Har heller aldri svart på snåle kommentarer heller. Har bare ledd nervøst "he-he-he" og skiftet samtaleemne totalt.. Men jo mer jeg overser kommentarene og er blid og hyggelig, desto frekkere blir de Endret 19. mai 2012 av Starlit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gwa Skrevet 19. mai 2012 #27 Del Skrevet 19. mai 2012 Har jeg bedt om det? Hvor i teksten da? Sa bare at det svigermoren min sa ang forholdet vårt, ikke var noe hyggelig å få slengt i trynet. Hva så? Talker du så dårlig at ikke alle liker deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 19. mai 2012 #28 Del Skrevet 19. mai 2012 Hva så? Talker du så dårlig at ikke alle liker deg? Nei, er somregel veldig lett å mærke/se slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #29 Del Skrevet 19. mai 2012 Nei, er somregel veldig lett å mærke/se slikt Det var ikke det hun spurte om. Hun spurte om du takler dårlig at ikke alle liker deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #30 Del Skrevet 19. mai 2012 Har jeg bedt om det? Hvor i teksten da? Sa bare at det svigermoren min sa ang forholdet vårt, ikke var noe hyggelig å få slengt i trynet. Og tro meg Jeg har ligget lavt i terrenget fra dag 1 av.. Har heller aldri svart på snåle kommentarer heller. Har bare ledd nervøst "he-he-he" og skiftet samtaleemne totalt.. Men jo mer jeg overser kommentarene og er blid og hyggelig, desto frekkere blir de Men hva er det du vil fram til med denne tråden da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 19. mai 2012 #31 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Sorry, men de er 100% normale selvom de ikke liker deg. Det er ikke dem det er noe galt med... Really? Normale folk er etter min mening høflige og sosialt intelligente. Selv om man ikke liker enkelte folk, er det jo på sin plass å holde dette for seg selv. Endret 19. mai 2012 av Starlit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 19. mai 2012 #32 Del Skrevet 19. mai 2012 Men hva er det du vil fram til med denne tråden da? Hadde håpet på å høre om andre hadde lignende problemer, samt at jeg fikk noen råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wgawt Skrevet 19. mai 2012 #33 Del Skrevet 19. mai 2012 Har du fortsatt ikke skjønt etter å ha blitt slaktet på flere diskusjoner at DU er problemet? Du trenger virkelig er realitets-oppklaring! Noen lever i sin egen boble! "Jeg er helt perfekt, og de er bare dumme" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. mai 2012 #34 Del Skrevet 19. mai 2012 Nei helst ikke Heldigvis får barnet vårt 2 andre normale besteforeldre ^^ Godt nok det. Er du blitt gravid nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 19. mai 2012 #35 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg er like gammel som TS men har heldigvis en mer realistisk oppfattelse av virkeligheten enn henne. TS virker faktisk litt mentalt tilbakestående. Bare anonyme har hittil ment dette, så bryr meg ikke så hardt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #36 Del Skrevet 19. mai 2012 Dette får bli hans problem Han liker ikke meg, og jeg liker ikke han. Hvordan framstiller jeg meg selv mener du? Og hva mener du med at "verden svirrer rundt meg" ? Vil ikke påstå at jeg krever noe av noen, annet enn at de bør begynne å oppføre seg som skikkelige folk! Du virker som en bortskjemt drittunge som forventer at alle skal bry seg om deg og ditt! At svigerfar skal huske 2årsdagen din, hva faen?! Det virker som du har en annen oppfatning av verden enn alle andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #37 Del Skrevet 19. mai 2012 Bare anonyme har hittil ment dette, så bryr meg ikke så hardt Du bryr deg ikke så hardt? Selvom jeg er anonym mener jeg virkelig alt jeg sier. Hva hjelper det deg om jeg skriver det her med nicket mitt? Hvorfor skal du bry deg mer da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #38 Del Skrevet 19. mai 2012 Utifra en anne tråd regner TS med at det skal gå på null komma niks siden hun er ung. Det sier jo litt om hennes oppfattelse av virkeligheten Jeg vil tro at yngre kvinner har lettere for å bli gravid enn eldre kvinner. Så TS har nok rett i det. Selv er jeg 21 og vil tro jeg har litt lettere for å bli gravid enn en 40-åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 19. mai 2012 #39 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg er like gammel som TS men har heldigvis en mer realistisk oppfattelse av virkeligheten enn henne. TS virker faktisk litt mentalt tilbakestående. Ja, folk er ulike, og kan ha ulikt modenhetsnivå også. Men er du en av de som mobber her, er du heller ikke særlig moden selv. Skal du belære henne om virkeligheten, kan du gjøre det på en bedre måte. Folk lærer ikke av frekke utsagn, de kommer i forsvar, og begynner å forsvare seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 19. mai 2012 #40 Del Skrevet 19. mai 2012 Alle som ikke gidder og arbeide forventer nedverdigende behandling. Jepp. Nå har ikke dine svigerforeldre sagt dette til deg åpent, men du må jo bare dikte opp ting jo mer du skriver! Yes! Fortsett i den lille bobla de du. Du trenger en oppdatering på virkeligheten går ut på. Nå når jeg bestandig har giddet å arbeide, kan du se bortifra å putte meg i den båsen du så fint har diktert;) Så lenge jeg ikke har utvist noen form for dårlig oppførsel overfor noen, forventer jeg god oppførsel tilbake. Jeg tror derigmot de irriterer seg over hvor god selvkontroll jeg har Har tross alt jobbet med vanskelige folk i alle kategorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå