Gå til innhold

Spesiell svigerfar


Gjest Starlit

Anbefalte innlegg

Gjest Starlit

Nå når jeg har vært så heldig å få napp i arb. markedet, har omlag alle mine venner og familie gratulert meg :jepp:

Svigerfaren min er pålogget facebook hver dag, og har garantert fått med seg begivennheten. MEN, han gratulerte meg aldri.. ;)

Fra tidligere av har han kalt meg for "en utgiftspost", i en telefonsamtale med min samboer (da han trodde sønnen var helt alene i bilen). Og dette såret meg utrolig mye!

Men nå når jeg endelig har fått meg jobb, så kommer det ikke et pip ifra han :gjeiper:

Takler han ikke at jeg nå går fra "taperrolle" til vinnerrolle? :jepp:

Han gratulerte heller ikke oss i går da jeg og samboer hadde 2 årsjubileum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette var en fryktelig aktuell sak.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er sikkert link til Se og Hør her et sted. Eller beste leserhistorie i Allers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som om denne svigerfaren er så veldig begeistret for deg? Har du en følelse av at dere ikke matcher helt når dere omgås i hverdagen?

Liker du ham?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Ja dette var en fryktelig aktuell sak.

Ja, faktisk.

Er jo ikke morsomt å ha slike personer rundt seg :gjeiper:

Svigerfaren min har også ei datter på 22 som også har kjæreste.

Og bestemoren hennes har sydd en dåpskjole til henne, men som hennes far tok ifra henne for å låse inn i en safe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Høres ikke ut som om denne svigerfaren er så veldig begeistret for deg? Har du en følelse av at dere ikke matcher helt når dere omgås i hverdagen?

Liker du ham?

Nei, han virker noe spesiell ut :) Han har også oppført seg nedlatende på flere hold.. Jeg føler meg ukomfortabel hver gang jeg må i besøk til hjemmet hans, der også bestemoren bor.

Da jeg fortalte min far om han, så ønsket han ikke å besøke han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starlit

Haha, det er sikkert link til Se og Hør her et sted. Eller beste leserhistorie i Allers.

:fnise:

I blandt kan livet mitt også være et såpeopera..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall bra at det ikke er han du skal ha som samboer og dele seng og bord med i framtiden! :5:

Kanskje forholdet dere i mellom vil bedre seg etter hvert som dere blir bedre kjent. Prøv å ikke legge for mye vekt på det han sier og gjør, men tolerer ham og vær høflig, han er jo tross alt far til kjæresten din.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer du virkelig at han skal gratulere deg med 2års dagen? Hva med å innse at du er ikke verdens midtpunkt for alle?

Det er ikke en aktuell sak, men en tulle sak!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Det er i hvert fall bra at det ikke er han du skal ha som samboer og dele seng og bord med i framtiden! :5:

Kanskje forholdet dere i mellom vil bedre seg etter hvert som dere blir bedre kjent. Prøv å ikke legge for mye vekt på det han sier og gjør, men tolerer ham og vær høflig, han er jo tross alt far til kjæresten din.

Sant :) Synes bare han kan være en kvalming iblandt..

Samboeren min lurte på å sy seg en bunad som matchet min. Og da brøt moren hans inn og sa at det måtte han ikke gjøre, da det ikke var sikkert at forholdet vårt kom til å vare :hakeslepp:

Hun smilte også faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Forventer du virkelig at han skal gratulere deg med 2års dagen? Hva med å innse at du er ikke verdens midtpunkt for alle?

Det er ikke en aktuell sak, men en tulle sak!

Hva med jobben da ;) ?

Poenget mitt er at han tydeligvis ikke setter pris på forholdet til meg og samboeren min..

Han var jo så flink å kommentere, den første tiden jeg ag sambo ble et par..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med jobben da ;) ?

Poenget mitt er at han tydeligvis ikke setter pris på forholdet til meg og samboeren min..

Han var jo så flink å kommentere, den første tiden jeg ag sambo ble et par..

Jobb er noe "alle" har, han ser sikkert ikke så høytidlig på det.

Han kan jo ikke akkurat noe for det hvis han ikke liker deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker nesten som om både svigermoren og svigerfaren din ikke er helt fornøyd med sønnens valg av kjæreste. Finnes det noen ugler i mosen her? Som en tidligere eks de har vært begeistrer for, eller er det en spesiell type svigerdatter de har drømt om, evt. er du veldig ung??

Hva tenker du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant :) Synes bare han kan være en kvalming iblandt..

Samboeren min lurte på å sy seg en bunad som matchet min. Og da brøt moren hans inn og sa at det måtte han ikke gjøre, da det ikke var sikkert at forholdet vårt kom til å vare :hakeslepp:

Hun smilte også faktisk..

Det er jeg helt enig i. Å bruker fornuft er ikke dumt. Man skal ha bunad fra der han kommer fra, og jeg synes også det er helt tullete å skulle få sydd et så dyrt antrekk som man ikke har tilhørighet til. Da skal man isåfall har vært sammen i en del år. Og nei, to år er ikke en del år.

Hva med jobben da ;) ?

Poenget mitt er at han tydeligvis ikke setter pris på forholdet til meg og samboeren min..

Han var jo så flink å kommentere, den første tiden jeg ag sambo ble et par..

Nei, han setter ikke pris på forholdet deres og han liker deg tydeligvis ikke. Sånn er det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Uansett hva enkelte av dere måtte mene, så er det ikke kjekt å ha en svigerfar som gir ut signaler for å ikke like sønnens kjæreste.

Og at jeg nå har fått meg jobb og vil tjene egne penger, vil muligens irritere svigerfaren min. Da han nå innser at forholdet nå blir mer levedyktig ;) For nå kan ikke han anklage meg for å ikke ha penger.. Og dermed står jeg og samboeren min tryggere sammen mot en framtid i fellesskap.

Endret av Starlit
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett hva enkelte av dere måtte mene, så er det ikke kjekt å ha en svigerfar som gir ut signaler for å ikke like sønnens kjæreste.

Og at jeg nå har fått meg jobb og vil tjene egne penger, vil muligens irritere svigerfaren min. Da han nå innser at forholdet nå blir mer levedyktig ;) For nå kan ikke han anklage meg for å ikke ha penger..

Hvorfor tror du at han kommer til å irritere seg?! Hva med å innse at han mest sannsyling ikke bryr seg om deg?

Han liker deg nok ikke, enkelt og greit (og forstålig utifra hvordan du fremstiller deg selv i den tråden her)

Er du vandt til at verden svirrer rundt deg eller noe?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Litt spesielt om svigerforeldre skal gratulere med merkedager rundt forholdet når man ikke er gift. Hvem holder dessuten track på slikt? De fleste feirer jo ikke selv engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva enkelte av dere måtte mene, så er det ikke kjekt å ha en svigerfar som gir ut signaler for å ikke like sønnens kjæreste.

Og at jeg nå har fått meg jobb og vil tjene egne penger, vil muligens irritere svigerfaren min. Da han nå innser at forholdet nå blir mer levedyktig ;) For nå kan ikke han anklage meg for å ikke ha penger.. Og dermed står jeg og samboeren min tryggere sammen mot en framtid i fellesskap.

Det er jo kjempebra for dere. Kanskje han får mer respekt for deg etterhvert også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det virker ikke som du er likt av svigerforeldrene dine. Kanskje en idé å prøve å gjøre om på det før du blir gravid?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...