Gå til innhold

Spesiell svigerfar


Gjest Starlit

Anbefalte innlegg

Gjest Starlit

Slutt å være så jævla innbilsk a... Du er ekstremt selvopptatt.

Du får like å tro det :)

Pass på språket forresten;)

Endret av Starlit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får like å tro det :)

Pass på språket forresten;)

Du tror virkelig jeg er besatt av deg fordi jeg har lest andre tråder du har deltatt i? Det er faktisk å være ganske så innbilsk. Jeg leser de fordi jeg syns det er latterlig å se hvor dumt du klarer å fremstille deg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Er det bare meg eller er det noe veldig merkelig med innleggene fra bruker Starlit i denne tråden? Jeg har ikke lest andre tråder, men alle innleggene "hennes" er jo preget av en helt overdrevet bruk av fremmedord, og samtidig elementære språklige feil.. Mange uklarheter som plutselig blir klarnet opp i og en del logisk brister som forklares underveis. Får litt følesen av at dette enten er en smart person som gjør seg til eller motsatt.... Er kanskje ikke lov å spekulere "høyt", men la gå, da får innlegget mitt heller modereres bort. Mulig jeg tar feil, men det virker merkelig.

Får du noe ut av diskusjonen her "Starlit", eller liker du bare å koke opp en storm i nettverden? Jeg tenker nemlig at de fleste ville meldt seg ut av denne tråden for lenge siden.. Og dersom du er en reell person er du iallefall ikke spesielt god til å ta til deg råd, men kanskje mest opptatt av å sparre?

Er ikke jeg som har sporet av tråden min her.

Skrev en halv side som omhandlet temaet mitt:) Enkelte av leserne sørget selv for å fylle resten av sidene med avsporinger og personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Du tror virkelig jeg er besatt av deg fordi jeg har lest andre tråder du har deltatt i? Det er faktisk å være ganske så innbilsk. Jeg leser de fordi jeg syns det er latterlig å se hvor dumt du klarer å fremstille deg selv.

Jada, å skrive at en ønsker seg barn, kan virkelig kalles å framstille seg selv dumt..

Å lage tråder hvor en faktisk har et problem med noen, senker også kvaliteten rundt meg som person..

Jeg skal tydeligvis være helt plettfri og uten problemer jeg, i deres øyne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig interessant fyr han svigerfaren din, Starlit.

I slutten av januar hadde han ikke kjæreste og bodde sammen med moren sin, nå er han gift med en thaidame.

I tillegg holdt du på å bli slått ned på skolen og det er derfor du ikke trives der, skriver du i en annen tråd, men det nevner du ikke her?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, å skrive at en ønsker seg barn, kan virkelig kalles å framstille seg selv dumt..

Å lage tråder hvor en faktisk har et problem med noen, senker også kvaliteten rundt meg som person..

Jeg skal tydeligvis være helt plettfri og uten problemer jeg, i deres øyne ;)

Du skjønner fortsatt ingenting du. Det er ikke det at du ønsker deg barn, det er måten du sier ting på og fremstiller deg selv på som er fjern..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starlit

På 12 sider skulle det bare mangle om det ikke dukket opp et og annet saklig svar.

Hvor saklig er det å grille og latterliggjøre TS om hennes utdanning og jobberfaring over flere sider, når dette ikke er tema i HI overhodet?

Men jeg skjønner at flere AB`er føler de må rettferdiggjøre svarene sine her.

Er tydeligvis vanskelig for enkelte folk å forholde seg til tema ja.

Noen blir furten og bare må kverulere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Veldig interessant fyr han svigerfaren din, Starlit.

I slutten av januar hadde han ikke kjæreste og bodde sammen med moren sin, nå er han gift med en thaidame.

I tillegg holdt du på å bli slått ned på skolen og det er derfor du ikke trives der, skriver du i en annen tråd, men det nevner du ikke her?

Nå er jo ikke noe av det du nevner temaet her heller.

I denne tråden er fokuset rettet mot svigerfar.

Ingen kjæreste??

Svigerfar er gift med ei thaidame, og de bor begge hos hans mor. Fremdeles ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke noe av det du nevner temaet her heller.

I denne tråden er fokuset rettet mot svigerfar.

Ingen kjæreste??

Svigerfar er gift med ei thaidame, og de bor begge hos hans mor. Fremdeles ;)

Du skrev ingenting om denne thaidama han var gift med i slutten av januar. He he. Bare det som er morsomt. :popcorn:

Og at historiene dine på ingen måte henger sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev ingenting om denne thaidama han var gift med i slutten av januar. He he. Bare det som er morsomt. :popcorn:

Og at historiene dine på ingen måte henger sammen.

Da får du lese tråden fra januar litt nøyere, for det står i den også at han er gift med en thaidame.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du lese tråden fra januar litt nøyere, for det står i den også at han er gift med en thaidame.

Ja, rett skal være rett. I #5 - i "Irriterende svigerfar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rett skal være rett. I #5 - i "Irriterende svigerfar".

Merkelig at ts ikke fant det for godt å si at hun blir truet av de i klassen som mobber henne på Facebook og at hun blir banket, som hun skrev i en tråd i mars i år... om skoleproblemer.

En annen ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig at ts ikke fant det for godt å si at hun blir truet av de i klassen som mobber henne på Facebook og at hun blir banket, som hun skrev i en tråd i mars i år... om skoleproblemer.

En annen ab

Hvorfor skulle hun si det i en tråd som handler om svigerfaren? Han går da ikke i klassen hennes, han jobber på båt i Nordsjøen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Så slemme dere er mot TS :nei:

Les tråden "Irriterende svigerfar", så forstår du kanskje litt bedre hvorfor mange svarer som de gjør i denne tråden. Hun har opprettet enda flere tråder. Historiene hun forteller har ingen sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Les tråden "Irriterende svigerfar", så forstår du kanskje litt bedre hvorfor mange svarer som de gjør i denne tråden. Hun har opprettet enda flere tråder. Historiene hun forteller har ingen sammenheng.

Men det finnes da grenser. Greit at hun har opprettet noen rare tråder tidligere, men dette tar jo helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men det finnes da grenser. Greit at hun har opprettet noen rare tråder tidligere, men dette tar jo helt av.

Det har vel gått litt over stokk og stein for enkelte. Jeg tenker mitt om TS, men det holder jeg for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg_vel

Stor klem til deg TS. Syns du får unødvendig mye pes av folk her inne.

Føler med deg, mine svigerforeldre var et mareritt de 5 første årene vi var sammen. Til slutt fikk jeg og typen nok og tok en skikkelig alvorsprat med de. Ting har heldigvis bedret seg, men de kan fortsatte prestere å komme med de merkeligste utsagn :-/

Jeg og typen har forresten vært sammen i 7 år :-) Du får håpe ting bedrer seg med tiden.

Stor klem fra en som skjønner hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det finnes da grenser. Greit at hun har opprettet noen rare tråder tidligere, men dette tar jo helt av.

Å lese før man uttaler seg så jævla bastant er en god ting.

Skaff deg kunnskap om tema før du kommer og mener ting du ikke har grunnlag for å mene noe om, det blir litt for dumt, synes du ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...