Gå til innhold

Så frekk folk kan være noen ganger!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde lovet datteren min en hestegassballong, og stod i kø i 7 lange og 7 breie, da jeg kommer frem og det er min tru sniker det seg en mor foran meg og kjøper den siste hesteballongen til sin lille drittunge som presterer å puffe min datter til siden så hun faller og slår seg og får skit på bunaden sin, og drittungen regelrett sier til henne "jeg fikk den siste hesteballongen æbæ"jeg blir forbannet og snakker til moren, hun bare fnyser og går uten å svare meg. Så det endte med at hun fikk en prinsesseballong isteden.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for denne meget interessante innsikten i intrigene som kan oppstå i den brutale heliumsballong-verdenen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være litt frampå, vettu!

Kanskje ikke så frempå som hun damen og barnet hennes var, vel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for denne meget interessante innsikten i intrigene som kan oppstå i den brutale heliumsballong-verdenen.

Det var en hestegassballong. Fint at de kan bruke hestegass til noe også!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye avskum i denne verdenen. Selv om dette bare handlet om en ballong, viser det tydelig hvordan en del folk er. Trist at de formerer seg og produserer mer avskum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært meg hadde jeg gitt mora et blått øye, skjelt ut drittungen hennes og sagt at busemannen har hennes navn øverts på lista og tatt ballongen som var rettmessig min unge sin :)

Jaja, enda en grunn til at jeg ikke skal ha barn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tenk om denne moren hadde ANGST da! Eller ME. Og ikke klarte å stå i den køen og måtte fort hjem fordi hun var dårlig. Tenk litt på de som er psykisk syke også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det ,men det ville sett litt teit ut i bunad og starte en slåsskamp;P to bundskledde damer som sloss hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tenk om denne moren hadde ANGST da! Eller ME. Og ikke klarte å stå i den køen og måtte fort hjem fordi hun var dårlig. Tenk litt på de som er psykisk syke også.

Hadde hun hatt angst hadde hun ikkeklart å gått ut på den mest folkesomme dagen i året, men godt forsøk AB :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det ,men det ville sett litt teit ut i bunad og starte en slåsskamp;P to bundskledde damer som sloss hehehe!

Har ikke gått bunaden skikkelig inn før man har tatt seg en liten kamp i den ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun hatt angst hadde hun ikkeklart å gått ut på den mest folkesomme dagen i året, men godt forsøk AB :)

Det er ikke sånn at alle som er psykisk syke sitter inne på 17 mai, men det går jo an å ta litt hensyn til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, tenk om denne moren hadde ANGST da! Eller ME. Og ikke klarte å stå i den køen og måtte fort hjem fordi hun var dårlig. Tenk litt på de som er psykisk syke også.

Det er ingen unnskyldning for å være frekk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn at alle som er psykisk syke sitter inne på 17 mai, men det går jo an å ta litt hensyn til dem.

Det var en grunn til at jeg holdt meg unna folkehavet 17.mai, for å si det slik. Fordi jeg får angst av slike mennesker som TS beskriver og jeg hadde mest sannsynlig endt opp med å være j***** frekk eller verre. Kravstore snørrunger og ekle mødre er noe jeg ikke har høy smerteterskel for.

Men vi heier på de psykisk syke, for all del, jeg er en av dem ;)

:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tenk om denne moren hadde ANGST da! Eller ME. Og ikke klarte å stå i den køen og måtte fort hjem fordi hun var dårlig. Tenk litt på de som er psykisk syke også.

Jeg forventer faktisk at man kan oppføre seg som folk, selv om man har en psykisk lidelse. Klarer man ikke å oppføre seg, men må snike i køen, la barnet behandle andre dårlig osv, da kan en faktisk holde seg hjemme. En sykdom er ingen unnskyldning til å ikke oppføre seg ute blant folk, og man holder seg hjemme om man vet at man oppfører seg slik på grunn av sykdom.

Til ts: Forferdelig når mennesker oppfører seg slik, og jeg selv hadde nok gitt henne en klar melding om hva jeg mente om oppførseln hennes. Det hadde jeg gjort, for å lære mitt eget barn at man ikke oppfører seg slik uten at man blir tilsnakket. Jeg hadde også snakket til barnet hennes, og forklart dette barnet at man ikke gjør slike ting. Men det er forferdelig synd på de som kan oppføre seg, og blir lidende fordi enkelte er som de er og overkjører andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde lovet datteren min en hestegassballong, og stod i kø i 7 lange og 7 breie, da jeg kommer frem og det er min tru sniker det seg en mor foran meg og kjøper den siste hesteballongen til sin lille drittunge som presterer å puffe min datter til siden så hun faller og slår seg og får skit på bunaden sin, og drittungen regelrett sier til henne "jeg fikk den siste hesteballongen æbæ"jeg blir forbannet og snakker til moren, hun bare fnyser og går uten å svare meg. Så det endte med at hun fikk en prinsesseballong isteden.!

Skal man komme seg videre i dagens samfunn, så gjelder det å ha spisse albuer.

Og hvorfor vil du støtte denne næringen med heliumballonger er for meg en gåte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tenk om denne moren hadde ANGST da! Eller ME. Og ikke klarte å stå i den køen og måtte fort hjem fordi hun var dårlig. Tenk litt på de som er psykisk syke også.

Håper ikke du mener ME er en psykisk sykdom. For det er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du mener ME er en psykisk sykdom. For det er det ikke.

ME er en kompleks tilstand. Men selvfølgelig spiller det psykiske en stor rolle i sykdomsbilde. Man kan ikke skille psyke og soma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...