Gjest BM2 Skrevet 17. mai 2012 #21 Del Skrevet 17. mai 2012 Fire år igjen, fire små år og så er jeg kvitt alle forpliktekser på 17 mai Dæven jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hmm........... Skrevet 17. mai 2012 #22 Del Skrevet 17. mai 2012 Er alene i dag, jeg også. Kjæresten skulle komme nedover, men han fikk ikke låne bil. Han kunne jo tatt buss dersom han virkelig ønsket å "feire" dagen med meg. Litt, kjipt, men... jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #23 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg glemte å kjøpe røyk og øl. Da kan jeg ikke drikke for å glemme engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 17. mai 2012 #24 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg hadde gått på trening om det ikke var stengt i dag. Drittdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 17. mai 2012 #25 Del Skrevet 17. mai 2012 Tror ikke jeg orker å bli spurt "Hva skal du gjøre idag da?" x antall ganger når svaret er at jeg faktisk er veldig ensom og alene idag. Da blir det bare en pinlig stillhet og plutselig vet alle at jeg er så lite sosialt populær at ingen inviterer meg på ting. Det er en måte og se på det, men jeg ser på slike situasjoner på en annen måte. Men mer om det senere. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentee Skrevet 17. mai 2012 #26 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg glemte å kjøpe røyk og øl. Da kan jeg ikke drikke for å glemme engang. Jeg og. Faenfaenfaen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 17. mai 2012 #27 Del Skrevet 17. mai 2012 Herre jesus så mye sutring det er på disse høytidsdagene. Se en film, glem verden, ta en tur i skogen, eller dra til byen og drikk deg full. Det finnes verre ting å sutre over, jeg kjenner jeg blir mektig irritert over alle de sutretrådene. Er det så vanskelig å være alene, så sørg for å få dere en puddel........ eller lær dere å bli kjent med nye folk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 17. mai 2012 #28 Del Skrevet 17. mai 2012 Litt enig. Det virker som om alle tror at man må gjøre noe på disse dagene. Selv har jeg jobbet syttende mai i mange år. Jeg nyter å få slippe å verken dra til byen eller på jobb i dag. Ingen maser om å se meg i bunad, jeg kan gå naken rundt i stua om jeg lyster det. Jeg har noen løse avtaler som jeg kan styre selv. Kjempedeilig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 17. mai 2012 #29 Del Skrevet 17. mai 2012 Kjenner til det, men akkurat nå føler jeg en rolig dag helt alene er bedre enn en storkrangel med familien atter en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krembolla Skrevet 17. mai 2012 #30 Del Skrevet 17. mai 2012 Du er absolutt ikke alene om ¨å være alene idag..Kjæresten min gjorde det slutt for noen dager siden. Vi skulle vært sammen idag og gått ut å spist osv. venninnene har sine kjære og mange har barn..noen av dem har ikke engang ringt meg siden bruddet for å høre hvordan jeg har det. Her er det ingen hurra-dag idag kan jeg si deg. Heldigvis er den vel snart over..Ny og vanskelig dag imorgen, men det blir jo alltid bedre med tiden hva gjelder kjærlighetssorg hvertfall. Prøver å overbevise meg selv om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #31 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg har jobbet til nå, tenkte meg ut for å spise med samboeren min - men her sitter jeg mutters alene. Deprimerende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #32 Del Skrevet 17. mai 2012 Hadde tenkt å feire med samboeren, men han vil heller drikke. Så da sitter jeg her. Vurderer min venninne Frk. Rødvin nå altså, for jeg er sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 17. mai 2012 #33 Del Skrevet 17. mai 2012 Herre jesus så mye sutring det er på disse høytidsdagene. Se en film, glem verden, ta en tur i skogen, eller dra til byen og drikk deg full. Det finnes verre ting å sutre over, jeg kjenner jeg blir mektig irritert over alle de sutretrådene. Er det så vanskelig å være alene, så sørg for å få dere en puddel........ eller lær dere å bli kjent med nye folk! Jeg skal syte over jul, nyttår, påske og 17 mai i fire år til, så er det slutt Smør deg med tålmod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dagdrømmer Skrevet 17. mai 2012 #34 Del Skrevet 17. mai 2012 Tror jeg rett og slett skal feire dagen med å lese til eksamen, lage meg god mat og se kvartfinalen i ishockey. Forhåpentligvis holder noen av vennene mine det de har lovt og kommer innom iløpet av dagen, men jeg har mine tvil siden de har "glemt" meg før... Og jaggu hadde jeg rett! Planen var at vi skulle samles hos meg etter russetoget, men alle dro visst til noen andre istedet og inviterte ikke engang meg med MENS jeg stod siden av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 17. mai 2012 #35 Del Skrevet 17. mai 2012 Litt enig. Det virker som om alle tror at man må gjøre noe på disse dagene. Selv har jeg jobbet syttende mai i mange år. Jeg nyter å få slippe å verken dra til byen eller på jobb i dag. Ingen maser om å se meg i bunad, jeg kan gå naken rundt i stua om jeg lyster det. Jeg har noen løse avtaler som jeg kan styre selv. Kjempedeilig! Du må ha litt av en jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #36 Del Skrevet 17. mai 2012 Og jaggu hadde jeg rett! Planen var at vi skulle samles hos meg etter russetoget, men alle dro visst til noen andre istedet og inviterte ikke engang meg med MENS jeg stod siden av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #37 Del Skrevet 17. mai 2012 Og jaggu hadde jeg rett! Planen var at vi skulle samles hos meg etter russetoget, men alle dro visst til noen andre istedet og inviterte ikke engang meg med MENS jeg stod siden av dem. Det er lov å invitere seg selv med. Ikke alle som klarer å tenke lenger enn sin egen nese, og da må man ta ansvar selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme_pilot Skrevet 17. mai 2012 #38 Del Skrevet 17. mai 2012 Min samboer jobber fram til kl 1900,min familie er vekkreist og jeg leser til matte eksamen. Men liker det slik. Regner kjempe mye og jeg orker ikke dra på en bunad og dra ned til byn med mye folk og styr. Skal ta et par øl seinere i kveld med noen venner Går ann å kose seg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #39 Del Skrevet 17. mai 2012 Du må ha litt av en jobb! Fordi hun har jobbet 17.mai? Ikke hørt om f.eks helsevesenet før du da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 17. mai 2012 #40 Del Skrevet 17. mai 2012 Du må ha litt av en jobb! Mange som jobber på 17. mai da, dette er første 17. maien jeg har hatt på noen år hvor jeg ikke har jobbet men må si det ikke var så gøy som jeg husket det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå