Gå til innhold

Forelsket i en KG bruker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns dere kan nevne navn altså! Dere er jo anonyme, så hvorfor ikke? De som blir nevnt blir jo sikkert kjempeglad for fine ord :jepp:

Jeg for min del har vært litt forelska i Bandit en stund :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg for min del har vært litt forelska i Bandit en stund :rodmer:

Forståelig, jeg kjenner ikke Bænditten, men jeg tror han er en god kar med fornuftige verdier og gode holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde jeg vært arbeidsgiver som skulle ansette, så hadde det telt negativt om jeg fant ut at en søker drev på som du. Jeg ønsker meg arbeidstakere med evne til å se abstrakte sammenhenger, folk som er omgjengelige og som vet hva som er gode argumenter og hva det er som får folk til å føle seg små/mindreverdige (og unngår det) i skriftlig kommunikasjon. Å oppdage at du driver på sånn på et uformelt fora ville vært enda verre.

Det er ikke slik at jeg korrigerer andre i jobbsammenheng, da det kan bli oppfattet som hersketeknikk og jeg er ikke ute etter for å få andre til å føle seg utilstrekkelig, men, ja, jeg innrømmer at jeg mister litt aktelse for en person som har slike grunnleggende skrivefeil.

Så du tror virkelig at en som legger merke til skrivefeil ikke har evnen til å være abstrakt og omgjengelig? Da tar du kraftig feil. De fleste bedrifter vil fremstå som seriøse og profesjonelle, og det gjør de ikke med en haug av skrivefeil. Det er pinlig for enhver seriøs bedrift\virksomhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om hun egentlig er en mann? :O Uansett, flere av disse jentene, spesielt de som er på sexforumet, gjør jo alt de kan for å virke så spennende og sexy og deler åpenhjertig ut om sine "fetisjer" og "fantasier" nettopp for å bli beundret. Neh, la vær å forelsk deg i nettfolk. Som oftest er de ikke det de gir seg ut for ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Tror det er Ontopic hun heter. Er ikke ofte jeg blir solgt bare jeg ser et bilde men hun fanget virkelig min oppmerksomhet med det bilde og utseende. Har ikke lest så mye av det hun skriver, så vet ikke hvordan hun er som person. Men bare jeg får lov til å se på henne så er jeg fornøyd. :rodmer:

Og DER gikk halve KG inn på Ontopics profil for å jakte bilder.

:popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer i hvert fald ingen ting om du ikke lar vedkommende få det mindste lille hint. Send en PM til vedkommende. Om du ikke vil være helt direkte, kan du jo i hvert fald fortelle at du er lidt fascinert av ham/hende.

Å sitte og dagdrømme kan være deilig - men det leder ikke til noe. Hvis du tror dette er seriøst fra ditt eget hjerte, må du foreta deg noe.

Og jeg er ganske så fascinert av deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel opp til barna selv å avgjøre hvor kult det er at mamma og pappa møttes på KG.

Men hva hvis man da ikke bare forelsker seg i noen her, men møter de og finner tonen, sitter parene da når de bor sammen side om side hjemme og bruker tiden sin på KG?

Jeg er av natur veldig skeptisk til kvinner som forelsker seg i meg, de har nødvendigvis en fryktelig elendig dømmekraft. Så, for meg aner jeg intet om dette "å bo sammen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelsket i yes2yes... Men vet ikke om vedkommende er mann eller dame.. :sjenert: .. Men har en fantastisk kjæreste in real life så jeg er superfornøyd.. :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde plutselig jeg så personen jeg ville dele livet mitt med her inne, personen var så utrolig vakker, sjarmerende og morsom, så kikket jeg litt nærmere å så at det var mitt eget speilbilde på skjermen :rodmer:

Så nå har jeg kjøpt gave til meg selv og i morgen skal jeg på date, har planlagt å treffe meg selv klokka 19 ved ytterdøra mi. Tror dette blir bra altså :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid litt glad når jeg ser at Cosette har skrevet i en tråd. Syns innleggene hennes alltid er bra til å være jente (høhø) og først og fremst derfor jeg er litt fasinert. Men så viste det seg at hun var skikkelig pen også. Smart + pen = win :sengekos:

Venter fremdeles i spenning på om mitt nick dukker opp :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg er litt betatt av flere KG-brukere, men siden jeg aldri har truffet noen av dem så går det (heldigvis?) aldri lengre enn det :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

si det nå hp :gjeiper: vi venter i spenning :)

Neinei, det er også et problem at jeg ikke vet hvilket kjønn brukeren har..så litt totalkræsj dersom det viser seg at brukeren har samme kjønn som meg... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt betatt av flere KG-brukere, men siden jeg aldri har truffet noen av dem så går det (heldigvis?) aldri lengre enn det :gjeiper:

Jeg er veldig betatt av deg :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og jeg er ganske så fascinert av deg.

Jeg er også fascinert av Giacomo - virker som en ordentlig kjernekar med gode meninger og innfallsvinkler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Har du alltid hett Giacomo?

Jeg har alltid sett en "a", altså Giacamo.

Er jeg helt på multebærtur nå eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...