Gå til innhold

Forelsket i en KG bruker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest JosefK78

Jeg hadde heller forelska meg i en som retter på andres grammatikk, enn en som har masse gramatiske feil :rodmer:

Sier du at jeg har mange gramatiske feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når ble grammatikk viktig for et forhold? :klo:

Bandit virker som en kjernekar og Mr.OMG er en søting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble grammatikk viktig for et forhold? :klo:

Tja, si det.

Om 2 grammatikknazier finner hverandre så har de noe til felles og en isbryter i det minste? De irriterer ikke hverandre med dårlig grammatikk?

Så kan de sitte sammen og beundre hverandres fortreffelighet! Oppskriften på et hett forhold der, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Synes det er vanskelig å bli forelsket over nettet uten å ha møtt personen, men det er noen damer her inne som er både pene og oppegående, som jeg legger merke til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hvis jeg var singel tror jeg at jeg hadde vært mest interessert å bli bedre kjent med Bandit :)

Men med tanke på både denne tråden og andre lignende tråder hadde jeg nok virkelig måtte kjempe om oppmerksomheten hans :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er vanskelig å bli forelsket over nettet uten å ha møtt personen, men det er noen damer her inne som er både pene og oppegående, som jeg legger merke til da..

Hvem da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres veldig teit ut, men... Jeg er så forelska i en av brukerne her inne!

hva skal jeg gjøre? :tristbla:

Er det bokstavene på skjermen du liker og har forelsket deg i. Her hører man de underligste historier.

Du er f...meg forelsket i en pc-skjerm.

Så en som skrev at hun var forelsket og hadde varme følelser for en fyr. Ikke sett han, bare bokstavene på skjermen. Han var like forelsket.

Få dere et liv. Pcverden er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bokstavene på skjermen du liker og har forelsket deg i. Her hører man de underligste historier.

Du er f...meg forelsket i en pc-skjerm.

Så en som skrev at hun var forelsket og hadde varme følelser for en fyr. Ikke sett han, bare bokstavene på skjermen. Han var like forelsket.

Få dere et liv. Pcverden er farlig.

er dette dine erfaringer, eller spinner du denne tesen rundt egen filosofi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Hvem da? :D

Cosette er f. eks.

Hun skriver bra, jeg er mer enig enn uenig i det hun skriver, og så har jeg sett bilde av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

Liker også Cossette. Tror nesten alle menn her på forumet gjør det.

Har også sett en del søte i bildetrådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble grammatikk viktig for et forhold? :klo:

Bandit virker som en kjernekar og Mr.OMG er en søting.

Føler for å klippe inn svaret jeg skrev tidligere i tråden:

Dysleksi har ikke noe med personlighet å gjøre, men kunnskapsnivå, respekt for språket og ønsket om å gjøre seg mest mulig forstått har absolutt det. Jeg studerer språk og synes det er både viktig og interessant, så jeg kunne aldri vært sammen med en som bare ikke gidder å lære seg rettskrivningsreglene. Heldigvis har jeg en partner som er like opptatt av språk og rettskriving som det jeg er, så han retter på meg hvis jeg skriver feil. Og det er jeg glad for, siden jeg da lærer og unngår å gjøre feilen igjen senere. Det har da ingen verdens ting med at noen av oss er usikre å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Sukk... Eneste positive her var å oppdage BM2... :sjenert: Men nå er det jo sjelden damer som er så deilige som meg har hell på nettet. Vi er liksom bedre In REAL life.... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erfaringsmessing så vet en at en aldri forelsker seg i noen over nett slik. En kan sette pris på, ja sågar bli betatt av, men ekte kjemi kan en kun kjenne på i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er forelsket i meg da? :sjenert:

Var jo noen som prøvde seg, men han fikk vel rimelig raskt slengt tilbake at du ikke likte bondegutter eller noe i den duren. Sorry, Flower. Du er for high maintenance...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest .-L-.

Var jo noen som prøvde seg, men han fikk vel rimelig raskt slengt tilbake at du ikke likte bondegutter eller noe i den duren. Sorry, Flower. Du er for high maintenance...

Neida, kjekt at damene har meninger også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Erfaringsmessing så vet en at en aldri forelsker seg i noen over nett slik. En kan sette pris på, ja sågar bli betatt av, men ekte kjemi kan en kun kjenne på i det virkelige liv.

Erfaringsmessig så forelsker man seg kanskje aldri i det hele tatt, selv når man får lykken servert i fanget?!? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Var jo noen som prøvde seg, men han fikk vel rimelig raskt slengt tilbake at du ikke likte bondegutter eller noe i den duren. Sorry, Flower. Du er for high maintenance...

Han fikk det ikke slengt etter seg, men jeg måtte jo gi et høflig avslag. Jeg er ingen player, derfor er jeg ærlig om hva jeg tenker. Kalte han ikke bondegutt, men sa jeg likte de litt mer urbane. Det må vel være lov? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, kjekt at damene har meninger også! :)

Ja, helt fantastisk bra det. Men ikke at de er frekke og ufine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...