Gå til innhold

Forelsket i en KG bruker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Ja, helt fantastisk bra det. Men ikke at de er frekke og ufine.

Frekk og ufin er jeg ikke, men må da være lov å si at man ikke tror en person er sin type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Frekk og ufin er jeg ikke, men må da være lov å si at man ikke tror en person er sin type.

Ikke til menn på KG, der skjøre små-tasser, ser du... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her for meg da? Gjerne ei søt, morsom jente mellom 20 og 26 som er flink å lage taco?

Søt er ikke et must. Morsom er ikke et must. Jente er ikke et must. Mellom 20 og 26 er ikke et must. Men om du ikke er flink på taco kan du dra til helvete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Noen her for meg da? Gjerne ei søt, morsom jente mellom 20 og 26 som er flink å lage taco?

Søt er ikke et must. Morsom er ikke et must. Jente er ikke et must. Mellom 20 og 26 er ikke et must. Men om du ikke er flink på taco kan du dra til helvete.

Føkk taco, spørsmålet er kan hun suge en hageslange tørr?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke til menn på KG, der skjøre små-tasser, ser du... :fnise:

Jeg er kanskje en småtass - men ikke specielt skjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som er forelsket i meg da? :sjenert:

du fikk jo en liten stor stjerne hos meg, men jeg vet ikke om det kanskje er litt dramatisk å kalle det en forelskelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Noen her for meg da? Gjerne ei søt, morsom jente mellom 20 og 26 som er flink å lage taco?

Søt er ikke et must. Morsom er ikke et must. Jente er ikke et must. Mellom 20 og 26 er ikke et must. Men om du ikke er flink på taco kan du dra til helvete.

Taco er turnoff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg er kanskje en småtass - men ikke specielt skjør.

Skingrende Skør som på dansk, eller litt sånn drivhus blomst som på norsk? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Noen her for meg da? Gjerne ei søt, morsom jente mellom 20 og 26 som er flink å lage taco?

Søt er ikke et must. Morsom er ikke et must. Jente er ikke et must. Mellom 20 og 26 er ikke et must. Men om du ikke er flink på taco kan du dra til helvete.

:skratte:

Jeg er ditt mareritt.

Ikke bare er jeg 31 - men jeg lager også taco fra helvetet, iallefall i tacoelskerens øyne;

bytter ut tacoskjellene med sånn hveteting - og ikke bare det, jeg bytter ut nesten all kjøttdeigen med karbonadedeig og halve grønnsaksdisken og et tonn avocado....

Men jeg er morsom og grisedeilig i det rette lyset med tilstrekkelig promille, altettersom hvor kravstor du er. Noen trenger bare ei øl, andre må muligens høyere opp i volum.

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føkk taco, spørsmålet er kan hun suge en hageslange tørr?

En må da ha noe å spise mens en venter på at tørrhet skal oppstå! :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føkk taco, spørsmålet er kan hun suge en hageslange tørr?

Greier fint å skru den av og på selv når noe skal vannes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

du fikk jo en liten stor stjerne hos meg, men jeg vet ikke om det kanskje er litt dramatisk å kalle det en forelskelse?

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KateW:

Hvis vi skal snakke om den danske betydningen er jeg nok betydelig nærmere - men jeg tviler på at begrebet er særlig dekkende i noe tilfelde.

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:takke:

heck, jeg skal være modig. lyst å være KG-crushen min denne sommeren? jeg er ikke flink på smiger og flørting, men jeg er jævlig vittig! og stueren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KateW

KateW:

Hvis vi skal snakke om den danske betydningen er jeg nok betydelig nærmere - men jeg tviler på at begrebet er særlig dekkende i noe tilfelde.

Vil med dette innrømmet at Skingrende Skør er et av mine absolutte favorittutrykk på dansk. Og som reservedanske er jeg rimelig vel bevandret i begreper.

Dog vil jeg påpeke at jeg også setter mer pris på en skjør danske enn en skjør nordmann. Og jeg velger med dette å moderere meg litt angående at ALLE KGmennene er skjøre. Uansett på hvilket vis de er det.

At mz Flower kan være rett ut av posen vet vel de fleste som har diskutert litt med henne, men hvorfor er det negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...