Gå til innhold

Forelsket i en KG bruker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal tilstå at jeg er litt fascinert av en annen bruker, fordi brukeren er en slik en liten kjeftesmelle - som aldri stopper:D

Hveeeeem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ingen blir foralska i deg om du retter på gramatikken deres

Grammatikken, mente du kanskje? Jada, jeg er en grammarnazi, og er stolt av det! :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grammatikken, mente du kanskje? Jada, jeg er en grammarnazi, og er stolt av det! :goodbye:

Ikke mye å være stolt av, spør du meg. Det vitner om snevre interesser, liten evne til å lese budskap og se sammenhenger i det som skrives og måten å bruke det språket man har, og lite annet å bidra med, når man hakker på folks skriveferdigheter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Ikke mye å være stolt av, spør du meg. Det vitner om snevre interesser, liten evne til å lese budskap og se sammenhenger i det som skrives og måten å bruke det språket man har, og lite annet å bidra med, når man hakker på folks skriveferdigheter.

A to the fucking men, som de sier i yydlandet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ikke mye å være stolt av, spør du meg. Det vitner om snevre interesser, liten evne til å lese budskap og se sammenhenger i det som skrives og måten å bruke det språket man har, og lite annet å bidra med, når man hakker på folks skriveferdigheter.

Jeg syns det er temmelig vittig å korrigere andre, jeg, så lærer de å skrive riktig, og det er jo en fordel for den personen det gjelder. Og joda, jeg klarer fint å forstå budskapet avsenderen prøver å formidle, men jeg lar meg irritere av grunnleggende skrivefeil. Når en er nådd en viss alder, forventes det at en kan skrive noenlunde riktig. Hvem vet, kanskje jeg hjelper den personen med å få seg jobb en gang i fremtiden? :nigo: Alle vet at en søknad som inneholder skrivefeil ikke er så attraktiv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er temmelig vittig å korrigere andre, jeg, så lærer de å skrive riktig, og det er jo en fordel for den personen det gjelder. Og joda, jeg klarer fint å forstå budskapet avsenderen prøver å formidle, men jeg lar meg irritere av grunnleggende skrivefeil. Når en er nådd en viss alder, forventes det at en kan skrive noenlunde riktig. Hvem vet, kanskje jeg hjelper den personen med å få seg jobb en gang i fremtiden? :nigo: Alle vet at en søknad som inneholder skrivefeil ikke er så attraktiv.

Hadde jeg vært arbeidsgiver som skulle ansette, så hadde det telt negativt om jeg fant ut at en søker drev på som du. Jeg ønsker meg arbeidstakere med evne til å se abstrakte sammenhenger, folk som er omgjengelige og som vet hva som er gode argumenter og hva det er som får folk til å føle seg små/mindreverdige (og unngår det) i skriftlig kommunikasjon. Å oppdage at du driver på sånn på et uformelt fora ville vært enda verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror flere her inne er forelsket i andre brukere. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også betatt av en bruker her inne. :ninja:

Så et bilde av henne på en bildetråd forleden og ble helt betatt. :rodmer:

Rykka litt i snabelskapet også. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hadde jeg vært arbeidsgiver som skulle ansette, så hadde det telt negativt om jeg fant ut at en søker drev på som du. Jeg ønsker meg arbeidstakere med evne til å se abstrakte sammenhenger, folk som er omgjengelige og som vet hva som er gode argumenter og hva det er som får folk til å føle seg små/mindreverdige (og unngår det) i skriftlig kommunikasjon. Å oppdage at du driver på sånn på et uformelt fora ville vært enda verre.

Og jeg hadde satt stor pris på det, da jeg anser et godt språk for å være særdeles viktig. Folk er forskjellige og det skal vi være glade for!

Tenk om ikke alle kunne bøye å telle, for eksempel. Det er språkmessig forfall, hvilket jeg er sterk motstander av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hadde satt stor pris på det, da jeg anser et godt språk for å være særdeles viktig. Folk er forskjellige og det skal vi være glade for!

Tenk om ikke alle kunne bøye å telle, for eksempel. Det er språkmessig forfall, hvilket jeg er sterk motstander av.

:nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også betatt av en bruker her inne. :ninja:

Så et bilde av henne på en bildetråd forleden og ble helt betatt. :rodmer:

Rykka litt i snabelskapet også. :wow:

Hvem da, hvem da? :duskedame: Fortell, fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And? Er det bedre å fortelle "du, jeg møtte din far da jeg var dritings på en nattklubb, han hadde hånden på brystet mitt og det var sååå romantisk"

Eller x antall sjekkesider på nettet, som obviously må resultere i kids, med basis på hvor mange som tilsynelatende ser ut til å finne sin kjærlighet der.

Nøyaktig hvordan starter det et godt nok grunnlag for barn i din verden? Tvangsekteskap?

Min datter ville ikke vært et tema, hadde det ikke vært for at jeg traff moren hennes via KG. Og, det angrer jeg ikke en cm på eller ser noe galt ved.

Det er vel opp til barna selv å avgjøre hvor kult det er at mamma og pappa møttes på KG.

Men hva hvis man da ikke bare forelsker seg i noen her, men møter de og finner tonen, sitter parene da når de bor sammen side om side hjemme og bruker tiden sin på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du sett bilde av henne? Eller er det kun personligheten du har falt for?

Alt. Jeg kjenner henne godt og nå angrer jeg alkofrokosten men faen heller

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Og jeg hadde satt stor pris på det, da jeg anser et godt språk for å være særdeles viktig. Folk er forskjellige og det skal vi være glade for!

Tenk om ikke alle kunne bøye å telle, for eksempel. Det er språkmessig forfall, hvilket jeg er sterk motstander av.

Det er ingen motsetning mellom å være motstander av språkmessig forfall og å være tilhenger av å holde seg til saken i en tråd som ikke dreier seg om skriftlig språk. Heldigvis.

Folk er forskjellige, som du sier, og har også forskjellig evne til å uttrykke seg skriftlig. Det synes jeg vi skal akseptere, og at språklige diskusjoner heller kan tas i språkforumet, som er laget for formålet. Dessuten finnes det mer pedagogisk egnede fremgangsmåter enn å kommentere feil på en bedrevitende måte i en tilfeldig tråd, om målet er å hjelpe.

Med mindre folk ber om hjelp, så synes jeg ikke noen har med å rette dem heller, som en annen norsklærer med rødpenn, på jakt etter feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem da, hvem da? :duskedame: Fortell, fortell!

Tror det er Ontopic hun heter. Er ikke ofte jeg blir solgt bare jeg ser et bilde men hun fanget virkelig min oppmerksomhet med det bilde og utseende. Har ikke lest så mye av det hun skriver, så vet ikke hvordan hun er som person. Men bare jeg får lov til å se på henne så er jeg fornøyd. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...