Gå til innhold

noen kloke KG damer med peil på pcos,mensen og graviditet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har pcos.har sjeldent mensen ca hver 9 mnd.hadde ikke hatt mensen på ganske lenge prøver å stimulere til dette med div legemiddler. hadde sex sist ca rundt 11 mars.(før han reiste på jobb i utlandet).

jeg fikk mensen i påsken. mye gammelt blod i 3 dager og 3 dager med vanlig mens. han er fortsatt borte så har ikke hatt sex siden mars. men i den siste tiden.1,5 uke så har jeg vært kvalm og kastet opp noen ganger.jeg er ikke syk.er mye sliten fortiden og sover mye. jeg håper jo selvfølgelig på å være gravid men litt redd jeg lurer meg selv siden jeg fikk mensen å jeg pleier som regel aldri ha den.

jeg vet at det er bare en test som kan bevise om jeg er gravid eller ikke.skal kjøpe en i morgen å ta dagen etter.

tror dere jeg kan være gravid selv om jeg fikk mensen eller er det bare ren ønske tenkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

glemte å si jeg tisser i et sett. jeg går fra meg og bort til mamma 10 min å når jeg kommer dit holder jg på å tisse på meg nesten..helt vilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis er det bare ren ønsketenking. Ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis er det bare ren ønsketenking. Ta en test.

det jeg tenker og..lurer meg selv,men vil man noe hardt nok så...

skal kjøpe test imorn. er bare litt greit å få tankene ut av hode og skrevet ned så jeg ikke lurer meg selv helt trill rundt her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å kjøpe en stor pakke med billigstrimler på nett, så kan du teste hver gang du får slike tanker. Begynner man å tenke på symptomer kjenner man veldig mye. I tillegg har de som sliter med uregelmessig mens og hormonforstyrrelser/cyster ofte mange plager som minner om graviditetssymptomer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har PCO og meget sjelden EL. Kjøp deg en pakke med mange billigtester så slipper du å gå rundt å lurte. Jeg testet også alltid hvis jeg skulle drikke alkohol, kjedelig å finne ut i ettertdi at man er gravid. Hvis du fikk mensen er du mest sannsynlig ikke gravid, men ta en test så blir du helt ferdig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt å kjøpe en stor pakke med billigstrimler på nett, så kan du teste hver gang du får slike tanker. Begynner man å tenke på symptomer kjenner man veldig mye. I tillegg har de som sliter med uregelmessig mens og hormonforstyrrelser/cyster ofte mange plager som minner om graviditetssymptomer.

hvor kjøper dere billig testene?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøper dere billig testene?:)

Jeg kjøpte fra billige-tester.no :)

Kan hende noen andre her inne vet om en billigere side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fra billige-tester.no :)

Kan hende noen andre her inne vet om en billigere side?

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...