AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 NAV vil ha meg tilbake til jobb, men jeg vil ikke. Vil ikke tilbake til den fæle jobben, og gruer meg. De var så utrolige slemme på jobbe Jeg gruer meg til å gå tilbake til jobb fordi jeg ikke har fått til noen ting ... og de vil bli nedlatende mot meg. Da jeg jobbet der maste de om kjæreste og utdannelse, men det hadde jeg ikke. Husker de var nedlatende mot en jente i begynnelsen av 30-årene fordi hun var singel og fortsatt ikke hadde utdannelse. Så ble jeg sykmeldt, og nå har jeg ikke vært på noen år. NAV vil at jeg skal begynne å jobbe igjen, og nå er jeg i begynnelsen av 30-årene, og uten utdannelse og kjæreste. Føler meg som en taper fordi jeg ikke har kommet lenger enn sist jeg jobbet der. Hva skal jeg gjøre?
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Gro deg et par baller, det er en god start! 26
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Gro deg et par baller, det er en god start! Det klarer jeg ikke ... er redd de kommer til å bli ekle og nedlatende mot meg, og det orker jeg ikke ... 1
Alina X Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Fake it! Si du har reist verden rundt og bodd og jobbet i utlandet for å "bli kjent med deg selv",og for å leve livet. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Fake it! Si du har reist verden rundt og bodd og jobbet i utlandet for å "bli kjent med deg selv",og for å leve livet. Det går ikke, for de vet ... dessuten er jeg ikke typen til å dra rundt alene og levd livet.
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Det går ikke, for de vet ... dessuten er jeg ikke typen til å dra rundt alene og levd livet. Neei, hmmmmm men hva kan du da? Utenom å syte mener jeg?? 14
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Så du vil ikke jobbe fordi du ikke har utdannelse eller kjæreste? Tror du virkelig alle som er i jobb har utdannelse og kjæreste? De fleste jobber krever utdannelse, men siden du skriver at nav vil ha deg tilbake på jobb så betyr det at du har hatt en jobb som ikke krever utdannelse. Om det var dårlig arbeidsmiljø, så kan det ha forandret seg i løpet av de årene du ikke har vært der. Er det fortsatt dårlig arbeidsmiljø må du vel kunne bytte jobb? Jeg får en følelse av at det er noe du ikke forteller her. Kan du ikke jobbe eller vil du ikke jobbe? Er du syk på noe vis? Mangel på kjæreste tror jeg må være den dårligste unnskyldningen jeg har hørt for å ikke jobbe. 14
Gjest foremma Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 hahaha, jeg velger å se på dette som en tull
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #9 Skrevet 14. mai 2012 Neei, hmmmmm men hva kan du da? Utenom å syte mener jeg?? Jeg prøver å se for meg at jeg søker en jobb, og at jeg studerer ved side av. Men det eneste jeg ser er en stygg person som er altfor stygg og som alle er slemme mot. Jeg orker det ikke, da vil jeg heller forsvinne fra alt.
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. mai 2012 #10 Skrevet 14. mai 2012 (endret) hahaha, feilposta.. Endret 14. mai 2012 av Nuppdupp
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #11 Skrevet 14. mai 2012 Så du vil ikke jobbe fordi du ikke har utdannelse eller kjæreste? Tror du virkelig alle som er i jobb har utdannelse og kjæreste? De fleste jobber krever utdannelse, men siden du skriver at nav vil ha deg tilbake på jobb så betyr det at du har hatt en jobb som ikke krever utdannelse. Om det var dårlig arbeidsmiljø, så kan det ha forandret seg i løpet av de årene du ikke har vært der. Er det fortsatt dårlig arbeidsmiljø må du vel kunne bytte jobb? Jeg får en følelse av at det er noe du ikke forteller her. Kan du ikke jobbe eller vil du ikke jobbe? Er du syk på noe vis? Mangel på kjæreste tror jeg må være den dårligste unnskyldningen jeg har hørt for å ikke jobbe. Jeg tør ikke å gå tilbake til jobb når jeg hverken har fått meg kjæreste eller utdannelse. De maste på meg hele tiden, og jeg så hvor slemme de var mot hun ene jenta som ikke hadde kjæreste eller utdannelse siden hun var i 30-årene. De var skikkelig nedlatende... De maste på meg også, og de prøvde å være litt ekle, så jeg sa hele tiden at, ja, jeg skulle da søke på et studie snart, og ja, jeg får vel kjæreste når jeg begynner å studere. Dette har ikke skjedd etter at jeg ble sykmeldt for 3 år siden. Jeg vil helst søke en annen jobb, men er redd for at det samme skal skje der. Har alltid blitt mobbet på alle jobbene jeg har hatt, og nå har jeg bare vondt i magen og orker ikke mer... Grunnen til at jeg ble sykmeldt var sykdom, men jeg er frisk nå.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #12 Skrevet 15. mai 2012 Gro deg et par baller, kom deg til psykolog og kom deg ut i jobb. Du tror da vel ikke at ting blir lettere om du skal sitte inne hele livet? 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #13 Skrevet 15. mai 2012 hahaha, jeg velger å se på dette som en tull Nei, jeg lover deg at dette ikke er tull. Dette handler rett og slett om at jeg har opplevd mobbing på jobb helt siden jeg begynte å jobbe. på vgs. Folk blander seg i privatlivet mitt, og godter seg på at jeg er lever et så miserabelt liv.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #14 Skrevet 15. mai 2012 Gro deg et par baller, kom deg til psykolog og kom deg ut i jobb. Du tror da vel ikke at ting blir lettere om du skal sitte inne hele livet? Nei, men jeg vil heller dø enn å bli mobbet igjen fordi folk syns det er morsomt å more seg på privatlivet mitt.
Frk.Tyttebær Skrevet 15. mai 2012 #15 Skrevet 15. mai 2012 Nei, jeg lover deg at dette ikke er tull. Dette handler rett og slett om at jeg har opplevd mobbing på jobb helt siden jeg begynte å jobbe. på vgs. Folk blander seg i privatlivet mitt, og godter seg på at jeg er lever et så miserabelt liv. Da er det bare en ting å gjøre å vise dem at du klarer de fint uten utdannelse og kjæreste. Hev deg over de, og bare slå hardt tilbake. Si at det spiller ingen rolle hva de måtte mene om den saken, de har overhodet ingenting med hva du gjør på privaten, be de slutte å legge seg opp i livet ditt . Stå opp for deg selv! Det er den eneste måten å knuse dem på! Si du ikke bryr deg om dems sin mening. Og at du ser helst at de slutter å blande seg. 7
Mr.Omg Skrevet 15. mai 2012 #16 Skrevet 15. mai 2012 Velger å ta dette seriøst. Blir kvalm av alle de tankeløse svarene her. Det er jo tydelig at TS sliter psykisk, og det første dere gjør er å starte drittslenging TS: finn deg en annen jobb. Det er ikke sunt å jobbe et sted der man blir mobbet. Og hadde jeg vært deg hadde jeg vurdert å få til psykolog. 21
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #17 Skrevet 15. mai 2012 Nei, men jeg vil heller dø enn å bli mobbet igjen fordi folk syns det er morsomt å more seg på privatlivet mitt. Hvorfor skulle du fortelle noe om privatlivet ditt til noen ? Du kan jo si at du vil ikke snakke om private ting på jobben. etter noen runder med dette, slutter de å spør. at du ble mobbet overalt kan ha en sammenheng med at du har en irriterende sutrete personlighet? at du gidder ikke å gjør jobben din skikkelig? det er nemlig den største årsaken for misnøye blant kollegaer. Nei, du får ta deg sammen og vis verden at du er voksen nok i en alder av 30 til å ta ansvar for ditt liv.. Du Navet lenge nok nå 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #18 Skrevet 15. mai 2012 Hvorfor må du tilbake til samme jobb? Er dette en bitteliten bygd hvor alle jobber på smørfabrikken? 10
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #19 Skrevet 15. mai 2012 Jeg tror jeg leser denne tråden på en annen måte enn mange andre, for jeg kan virkelig ikke se hvorfor noen skal kunne beskylde TS for å ha dårlig arbeidsmoral. Jeg synes det er en stygg trend med å gjøre det i disse trådene, det er noe kvalmende selvrettferdig over det. 11
Gjest Katten. Skrevet 15. mai 2012 #20 Skrevet 15. mai 2012 Nei, men jeg vil heller dø enn å bli mobbet igjen fordi folk syns det er morsomt å more seg på privatlivet mitt. Så fiks deg en annen jobb. Problem solved. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå