Gå til innhold

54 stemmer

1. 1. hvilket bleiemerke sverger du til?

• pampers
      20
    • libero
      10
    • coop
      7
    • x-tra
      0
    • first price
      0
    • landlord
      3
    • har ingen, bruker alle typer
      4
    • andre merker
      1
    • tøybleier
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi fikk en haug med liberobleier før datteren min ble født, og vi brukte kun libero fram til hun var 3 1/2-4 måneder gammel. Da begynte jeg å prøve litt forskjellig, og har prøvd pamper, coop og rema 1000 sine.

Jeg liker absolutt ikke pampers, synes de lukter, de lekker og jeg har ofte følt at selve buksa til datteren min er våt med de bleiene, selv om det ikke er sånn.

På min "delt førsteplass" står Libero og Rema 1000. Libero er dyrere, men jeg liker at det er stretch bak i ryggen. Rema 1000 er like bra (synes jeg), men det er ikke stretch på ryggen, men det er jo myye billigere!

Coop er det vi bruker akkurat nå. Jeg synes de er kjempestive, så før jeg tar på babyen min bleie så gnir jeg sidene mot hverandre, sånn at absorberingsgreiene havner litt mer i midten. Utenom at de er stive, så er jeg godt fornøyd med Coop.

Når coop-bleiene er brukt opp, så går vi nok over til Rema 1000 igjen, tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker Coop sine. Da hun var for liten til dem brukte vi Libero, men de var egentlig aldri helt bra i passformen til henne. Prøvde Pampers også, men de lukter jo helt forferdelig, dessuten ble de for tynne om natta. Er veldig fornøyd med Coop og prisen er jo absolutt en bonus:)

Gjest notetur nomen
Skrevet (endret)

Vet det er mange reklamer for Libero, men jeg vil ikke anbefale de, siden de lekker som en sil i sidene.

Jeg har valgt Pampers og tøybleier.

Pampers på bilturer osv når det er viktig at bleien holder, og tøybleier ellers.

Edit.

Å, unnskyld. Jeg låner en brukerprofil men glemmer anonymknappen. Men det er søsteren til N.N.Unnskyld meg.

Endret av notetur nomen
Skrevet

Vet det er mange reklamer for Libero, men jeg vil ikke anbefale de, siden de lekker som en sil i sidene.

Jeg har valgt Pampers og tøybleier.

Pampers på bilturer osv når det er viktig at bleien holder, og tøybleier ellers.

Edit.

Å, unnskyld. Jeg låner en brukerprofil men glemmer anonymknappen. Men det er søsteren til N.N.Unnskyld meg.

Jeg tror sånt har mye med ungen å gjøre. Libero har aldri lekket særlig hos oss, men Pampers lekker masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...