Boudicca Skrevet 12. mai 2012 #42 Skrevet 12. mai 2012 Pelsdyroppdrett, fordommer, retusjert reklame, å si shøttkake, shole og shilder, når det heter kjøttkake, kjole og kilder! 2
Gjest Corto Maltese Skrevet 12. mai 2012 #43 Skrevet 12. mai 2012 Idioter. Blir litt vanskelig og forby alle mennesker som finnes. 2
Fanta Exotic Skrevet 12. mai 2012 #44 Skrevet 12. mai 2012 Røyk og snus. Røyk stinker noe helt forferdelig! Syns det er sykt at det går an å kjøpe kreftfremkallende midler (gift) på dagligvaren. Snus er ekkelt fordi mange av de som bruker det klistrer de brukte posene rundt omkring på vegger o.l Æsj, en gang tok jeg under en pult på skolen og fikk en snus i hånda :kvalm: 1
Gjest Katten. Skrevet 12. mai 2012 #45 Skrevet 12. mai 2012 Paprika? Det òg! Takk for påminnelsen. Blir litt vanskelig og forby alle mennesker som finnes. Det er bare 97.5% av verdens befolkning. 1
melly666 Skrevet 12. mai 2012 #46 Skrevet 12. mai 2012 AIDS, snus klistret overalt (OVERALT I tell you!), slafsing, smattting og slurping, pirking på sårskorper/tørr hud, herpes og kjønnsvorter, klapping, fotball på kabeltv... - nei, all sport på kabeltv, nrklisens, dørselgere, mennesker som kaster ting/slår når de blir sint, snø i mer enn desember, selge julebrus før desember, henge opp julepynt offentlig før desember, dødsstraff, og sikkert mye mer.
Snøvott Skrevet 12. mai 2012 #48 Skrevet 12. mai 2012 Militante antirøykere, sandaler, syklister (både på vei og fortau), appelsinjuice. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #50 Skrevet 12. mai 2012 vil forby alt det onde og vonde i verden. bb 1
Gjest BM2 Skrevet 12. mai 2012 #51 Skrevet 12. mai 2012 Finnes det noe som er lovlig nå, men som du ønsker å forby? Hva da og hvorfor? Søndagsåpne butikker. Vi er feite nok som vi er.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 12. mai 2012 #52 Skrevet 12. mai 2012 Søndagsåpne butikker. Vi er feite nok som vi er. Blir jeg tjukkere av å kjøpe melk og brød på en søndag, istedet for lørdag? 9
Gjest BM2 Skrevet 12. mai 2012 #53 Skrevet 12. mai 2012 Blir jeg tjukkere av å kjøpe melk og brød på en søndag, istedet for lørdag? Ja, for du handlet lørdag også. Det er INGEN som lider noen overlast over at ALLE butikker er stengt én dag i uken. Vi kunne jo brukt den tiden vi bruker i disse butikkene på hverandre f.eks... 1
Cathrine88 Skrevet 12. mai 2012 #54 Skrevet 12. mai 2012 - Pelsdyroppdrett. - Å anskaffe kjæledyr uten å ha evnen til å ta vare på dem. - Å få unger uten å ha evnen til å ta vare på dem. - Dukker (de stjeler sjelen din mens du sover.) - Skogsnegler. - Celine Dion (hun stjeler også sjelen din mens du sover.) - Dr. Phil (du trenger ikke engang sove - han stjeler sjelen din uansett.) 10
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 12. mai 2012 #55 Skrevet 12. mai 2012 Ja, for du handlet lørdag også. Det er INGEN som lider noen overlast over at ALLE butikker er stengt én dag i uken. Vi kunne jo brukt den tiden vi bruker i disse butikkene på hverandre f.eks... Jeg er egentlig enig i at vi ikke trenger søndagsåpne butikker. Jeg bare skjønte ikke argumentet. Mitt inntrykk er at folk stort sett handler det de glemte å kjøpe dagen før. Ikke at de kjøper dobbelt opp. 3
Jadzia626 Skrevet 12. mai 2012 #56 Skrevet 12. mai 2012 Ja, for du handlet lørdag også. Det er INGEN som lider noen overlast over at ALLE butikker er stengt én dag i uken. Vi kunne jo brukt den tiden vi bruker i disse butikkene på hverandre f.eks... Søndasstengt er ikke noe annet en god gammeldags skinnhellighet. Den beste grunnen av alle til å ikke regulere åpningstider. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #57 Skrevet 12. mai 2012 Kunne godt forbudt dumskap. Da hadde vi ikke trengt så mange andre regler.
Djungelvrål Skrevet 12. mai 2012 #58 Skrevet 12. mai 2012 Røyk og snus. Røyk stinker noe helt forferdelig! Syns det er sykt at det går an å kjøpe kreftfremkallende midler (gift) på dagligvaren. Snus er ekkelt fordi mange av de som bruker det klistrer de brukte posene rundt omkring på vegger o.l Æsj, en gang tok jeg under en pult på skolen og fikk en snus i hånda :kvalm: Potetgull inneholder akrylamid som er kreftfremkallende, skal det også forbys? Jeg synes Paradise Hotel burde vært forbudt ved lov. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #59 Skrevet 12. mai 2012 Nulltoleranse for promille for all motorferdsel. 2
Gjest _La Femme Skrevet 12. mai 2012 #60 Skrevet 12. mai 2012 Potetgull inneholder akrylamid som er kreftfremkallende, skal det også forbys? Jeg synes Paradise Hotel burde vært forbudt ved lov. Ja, så har du jo all light-produkter, det inneholder jo også kreftfremkallende midler. Det har vært spekulert i om Crocks er kreftfremkallende (det selger de jo også på Rema1000 har jeg sett). Blått godteri, svidd mat, mobiltelefon (fås ikke kjøpt på dagligvaren, men vi har den jo gjerne med oss dit), knekkebrød faktisk, ja og selvfølgelig om du lager mat i gryter lagd av teflon så er jo det også kreftfremkallende. Konklusjonen blir: Å forby alt som visstnok skal være kreftfremkallende blir vanskelig. Særlig når forskerne ikke en gang vet om det virkelig er kreftfremkallende, men kommer med uttalelser som "kan være", osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå