Gå til innhold

Har du lyst å forby noe?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe som er lovlig nå, men som du ønsker å forby? Hva da og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Røyking ute - fordi det lukter fælt og plager meg.

Sykling i veibanen og på fortauet - rett og slett fordi det er forbanna irriterende -det skulle vært sykkelstier overalt.

• Liker 3
Skrevet

Røyking på uteservering. Særdeles ubehagelig å sitte ute i sola og skal kose seg med et godt måltid, også sitter nabobordet og damper slik at hele matopplevelsen blir ødelagt -.-

• Liker 9
Skrevet

Røyking der det serveres mat og drikke, også utendørs.

Røyking ved inn/utganger og vinduer.

Lyskryss hvor fotgjenger og bil får grønt lys samtidig. makes no sense!

• Liker 7
Skrevet

Russetiden.

Fordi det er flaut, pinlig, en skam og en irritasjon.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Røyking ute - fordi det lukter fælt og plager meg.

Sykling i veibanen og på fortauet - rett og slett fordi det er forbanna irriterende -det skulle vært sykkelstier overalt.

:pls: Amen!:P

Når jeg selv kjører bil irriterer jeg meg også over sykelister, men når jeg selv ar sykkelist(noe jeg er 99% av tiden) er det komplett umulig å komme seg frem og gjøre andre til lags samtidig! Sykler jeg på fortauet kommer jeg ikke frem fordi det er stappa fult av reklameskilt, søppelkasser, parkerte biler, fotgjengere som nekter å flytte seg så jeg kommer forbi og whatnot!

Har tilogmed blitt dyttet av fotgjengere så jeg tippa ut i veibanen!

Sykler jeg på veien i stedet så klager bilistene, de skriker til meg, kaster ting på meg, og jeg blir klemt mellom fortauskanten og bilen til jeg tipper.

Også er det jo dette problemet:

Og jeg kan legge til at jeg er 24 år og jeg har aldri sett en sykkelsti i hele mitt liv:P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle de store, reklameplakatene med minimalt påkledde mennesker over alt hvor folk ferdes. De er forsøplende, slik jeg ser det.

• Liker 13
Skrevet

Parfyme i garderober og offentlig transport.

• Liker 3
Skrevet

Røyking generelt. Det lukter grusomt hvis man går forbi, eller det har stått noen der og røyka. Og det lukter fælt av klær, og av røykerne selv.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Røykeloven.

• Liker 6
Skrevet

Pelsdyroppdrett!

• Liker 17
Skrevet

Førerkort for damer i 50-årene. :fnise:

Katter. Hunden min klikker hver gang den ser mjau og tar tid før den roer seg ned igjen.

Reproduksjonsevnen til samtlige Paradise Hotel deltakere.

Syklister i kondomdrakt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye jeg ville forbydd.

Sykling i veibanen. Fortauene får være greit, det koster elleville beløp og legge sykkelstier overalt, man ser jo i Trondheim hvor dyrt det har vært og hvor lang tid det tar.

Andre nasjonaliteters flagg i 17-maitog. For min del gir det ingen mening, vi feirer vårt land og vår grunnlov. Vet ikke om noen andre land som har nasjonaldag på samme dag, så at de skal feire sitt land blir i mitt hode en protest mot landet de bor i. Men opplys meg gjerne om jeg har oversett noe vesentlig :)

Røyking på serveringssteder generelt sett. Selv kan jeg dø av hovne luftveier om jeg puster inn røyk, så en gang har jeg vært nødt til å dra fra spisested fordi røykeren "hadde rett til å røyke, og ingen skulle fortelle han hva han skulle gjøre". Slapp å betale da, hadde spist 1/10 av maten min.

Skulle blitt forbudt å få ha ansvar for andre levende skapninger uten sertifisering og grundig testing. Men det er jo like umulig som vi er anlagt å kunne presse ut avkom etter avkom eller parre dyra i den skala det er mulig. Barnevernet skulle drevet forebygging (les: tvangstiltak om prevensjon) og ikke skadebegrensning..

Grensa for kjøp og bruk av rusmidler burde økes. Ingen av mine venner (inkl. meg selv) var ansvarlig nok i den grad at vi klarte å ha kontroll på bruken når vi festet i 18-årsalderen, tviler på at de unge blir mer ansvarlig etter årene, trenden er vel heller motsatt?

Ikke akkurat et forbud, men vi burde hatt påbud om et dyreregister, dyrepoliti og flere akuttvakter for syke dyr. Da hadde t.o.m lille spinkle cupcakebakende it-konsultenten MEG gått politihøgskolen.

Russetiden burde blitt begrenset til den ENE seremonien og festen den i utgangspunktet var. Nå holder de jo på fra 25 april til 17 mai..

Telefonsalg og dørsalg. Døra mi og telefonen min er privat.

Det store fokuset på kristendom i offentlige skoler burde vært forbudt. Da lillebroren min kom hjem fra barnehagen 4 år gammel og spurte hvor jesus var marsjerte jeg bort og sa de hadde vær så god å også forklare barna at jesus eksistens ikke er en universell sannhet. Makan.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skalla menn med hestehale... Det er bare ikke OK. Ikke ok!

• Liker 9
Skrevet

Fanatiske antirøykere og organisasjonen tjen folket. Men jeg er egentlig ikke så glad i forbud, så de får bare få lov å være her de og.

• Liker 11
Gjest _La Femme
Skrevet

At man kan blande en hunderase med en helt annen. For eksempel blanding mellom Chihuahua og Pomeranian, eller Dobermann og Puddel.

Jeg har også lyst å forby klovner.

Og Hotel Cæsar.

• Liker 1
Skrevet

Få tilbake kvakksalverloven ville vært en god start.

• Liker 4
Gjest Bobler
Skrevet

Skalla menn med hestehale... Det er bare ikke OK. Ikke ok!

Hvordan kan man være skallet og ha hestehale? :klo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne hatt et forbud mot sigøynernes "kultur".

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan man være skallet og ha hestehale? :klo:

Duh. De er overalt jo, akkurat som enhjørninger uten horn!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...