Gå til innhold

FÅ LÆRAREN FORELSEKT


Gjest Anonymselvsagt

Anbefalte innlegg

JEG VIL BARE SI AT DETTE ER DET BESTE FORSLAGET SÅ LANGT I DENNE TRÅDEN!!!!!!!!!! HØRER DU MEG TS!?!?!?!?!?!

ts her. Ja, jeg hører dere begge! Slike forslag liker jeg å høre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mange moralister... Dere kan godt ende opp i lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en lærer og elev som holdt det hemmelig helt frem til siste skoledag, rett etter at hun offisiellt ikke var elev vedskolen lenger, kjørte de avgårde i lærerens cab, til applaus fra alle rundt!;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. Ja, jeg hører dere begge! Slike forslag liker jeg å høre. :fnise:

Så du bryr deg ikke om at du kan ødelegge hans karriere og renommè? Vel, tenåringer er jo kjent for ofte å være temmelig navlebeskuende, det er jo en del av alderen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange moralister... Dere kan godt ende opp i lag.

Jeg synes faktisk det er ganske viktig å tenke på hva slags konsekvenser valgene man tar får. Så får jeg være moralist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen fortelle HVA som egentli er så galt med at en lærer inngår et forhold med en elev?(vet det er ulovlig, men hva er grunnen?) Hvis begge to er forelsket, og ingen blir utnyttet?

Synes det er mye verre med 20-åringer som utnytter 13 og 14åringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare TAKK OG LOV for at det finnes noen moralister igjen.. :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle HVA som egentli er så galt med at en lærer inngår et forhold med en elev?(vet det er ulovlig, men hva er grunnen?) Hvis begge to er forelsket, og ingen blir utnyttet?

Synes det er mye verre med 20-åringer som utnytter 13 og 14åringer...

Fordi det nettopp er så utrolig lett å bli utnyttet i en slik situasjonen der maktfordelingen er så skjev. Og dessuten gjør det også læreren inhabil til en stor del av jobben sin, nemlig objektiv vurdering av elevene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men myndighetene skal jo ikke legge seg borti andre folks forhold? Da synes jeg også de kan legge seg borti mange andre forhold. Mye verre med 25åringen som kjører rundt på 13,14 og 15åringer, synes jeg:S :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg, du over her. Det blir helt feil å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen av lærerne si sin mening?????? er det lærere her inne? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner en lærer og elev som holdt det hemmelig helt frem til siste skoledag, rett etter at hun offisiellt ikke var elev vedskolen lenger, kjørte de avgårde i lærerens cab, til applaus fra alle rundt!;)

Synes det er rart de jublet, hva sa de andre lærerne da? Var han ikke FLAU? Fikk han ikke straff? Hvor gammel var eleven og læreren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen av lærerne si sin mening?????? er det lærere her inne? :kaffekopp:

Jeg er lærerstudent, og har i praksis tydelig lagt merke til ei jente som var veeeldig betatt av en av medstudentene mine. Det var til tider flaut å overvære, og han syntes det var ekstremt ubehagelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lærerstudent, og har i praksis tydelig lagt merke til ei jente som var veeeldig betatt av en av medstudentene mine. Det var til tider flaut å overvære, og han syntes det var ekstremt ubehagelig.

Han syntes det var ubehagelig selv om jenta var pen altså? Jaa, andre kan jo tro feil ting om han. Snakket dere om det? Hva sa han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lærere er ofte kjekke. Jenter faller lett for menn med autoritet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart de jublet, hva sa de andre lærerne da? Var han ikke FLAU? Fikk han ikke straff? Hvor gammel var eleven og læreren?

Mange av lærerne visste om at det foregikk noe, selv om de ikke offisiellt anerkjente det. Den mest konservative delen av staben reagerte vel med forvirring, men de hadde ingenting å ta dem på, de kunne ikke bevise annet enn at de hadde ventet til siste skoledag!;)

Læreren var mellom ca 26, eleven fylte 20 det året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han syntes det var ubehagelig selv om jenta var pen altså? Jaa, andre kan jo tro feil ting om han. Snakket dere om det? Hva sa han?

Ja, han syntes det. Er du også en av disse som tror at alle gutter vil feie over absolutt alle jenter, og rett og slett ikke kan si nei? Stakkars mannfolk..

Ja, hun var veldig pen og søt, men han synes det var ubehagelig da hun var så ung og pga. stillingen han befant seg i. Er det så vanskelig å forstå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meisen

Ja, han syntes det. Er du også en av disse som tror at alle gutter vil feie over absolutt alle jenter, og rett og slett ikke kan si nei? Stakkars mannfolk..

Ja, hun var veldig pen og søt, men han synes det var ubehagelig da hun var så ung og pga. stillingen han befant seg i. Er det så vanskelig å forstå?

Menn tar hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...