Gå til innhold

Jeg bare må få det ut på et vis.. Det gjør så vondt.


Virina

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Akkurat nå sitter jeg egentlig bare her og skriver nærmest instinktivt.. Klokken har for lengst passert midnatt, og jeg er den eneste i huset som ikke får sove. Jeg er så grusomt sliten, men likevel fullstendig ute av stand til å kunne få ro i meg..

Jeg drømte natt til i går om min bestefar - en god og hjertelig drøm, som det var virkelig godt å være i. Men da jeg brått våknet, kjente jeg likevel på meg at noe var veldig galt.. Det var som om jeg i underbevisstheten visste, selv om jeg ikke på noen som helst måte ville tillate meg å tenke slik - det kunne jo ikke være? Jeg stod opp og sjekket mobilen min som førsteprioritet - flere ubesvarte anrop fra min mor, i tillegg til en melding. Jeg satte meg ned, og åpnet så meldingen med høy puls og tunge hjertebank; "Kjære jenta mi. Vil du være så snill å ringe meg når du ser denne meldingen? Jeg har noe jeg må fortelle deg. Klem fra mamma." Fra det øyeblikket visste jeg.. Bestefar var ikke blandt oss lenger. Han var kun noen timer i forveien blitt funnet i sengen sin, død av et hjerteinfarkt, bare 78 år gammel..

Det kom så altfor brått.. Så uventet.. Jeg klarer bare ikke forstå.. Verdens beste bestefar som alltid har vært her, alltid full av omsorg, som alltid har vært frisk og oppegående, med verdens tryggeste hånd å holde i.. Plutselig er han ikke her mer? Det er så vanskelig å innse, så grusomt vanskelig å akseptere.

Det siste jeg sa til min bestefar i drømmen min var: "Bestefar, du må love å komme å besøke oss snart." Hvorpå han svarte: "Ja, det lover jeg, jeg skal besøke dere masse!" - før han ga meg en god hadeklem...

Det gjør så forferdelig vondt... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: vil bare gi deg en masse gode klemmer.

må din bestefar hvile i fred. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: vil bare gi deg en masse gode klemmer.

må din bestefar hvile i fred. :klemmer:

Tusen, tusen takk! Snille deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har familie og gode venner rundt deg. Bruk dem for det det er verd. Husk alle gode minner om din bestefar, og selv hvor vondt du har det nå, vil det bli bedre. Han vil alltid leve videre i hjertet ditt, og du skal bare se at han passer på dere fra hvor han er nå :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...