Gå til innhold

STUDENTER: Du vet du er student når..


1kakemonsteret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...du mailer pappa for å be han om å handle spesifikke pålegg til du skal på besøk, en uke i forveien. Og du ikke klarer å slutte å tenke på den falukorven, spekeskinka og brieosten resten av uka.

Endret av Chloe-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Du vet du er student når du har på sleep talk recorder på mobilen om natta og neste morgen finner ut at du har brukt natta på å snakke om balansert målstyring, heteroskedastisitet og lean-filosofien...

-Du vet du er student når du drømmer at Adam Smith kommer og slår deg i huet med "An Inquiry into the Nature and Causes of the Wealth of Nations" mens han skriker "It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own interest!!!" (True story)

-Du vet du er student når du snakker om pensum med alle rundt deg, og innbiller deg at både lillebror og bestemor vet alt som vites kan om overnevnte emner.

-Du vet du er student når du sjekker banner/itslearning/studiehåndboka på nett hvert femte minutt i hele november, desember, mai og juni for å se om eventuelle karakterer eller sensorveiledninger er lagt ut.

-Du vet du er student når du, etter hver eksamen, nærmest lager en seremoni ut av å plassere pensumbøkene så langt inn i bokhylla du klarer.

EDIT:

-Du vet du er student når du bruker fritiden din på å se foreleseren din holde foredrag på youtube, fordi han har så mange morsomme fagrelaterte vitser :-P

Endret av sauen87
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du nærmest begynner å gråte i det du finner minst 30 femtiøringer i en kopp i skapet, og innser at det ikke lenger er lovlig betalingsmiddel :trist::sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Når du har gått rundt en hel dag med tusj streker på kinnet, uten å legge merke til det :sjenert: (skylder på tankekartene mine)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... blir glad for at du kan kjøpe Mr. lee nudler og ikke de du pleier å kjøpe fordi de er billigst

Men yun yum sine er jo best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når du lukker øynene om kvelden og ser din egen håndskrift fordi du har notert hele dagen

- Når du står opp klokka seks om morran for å sikre deg plass på lesesalen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

- Når du lukker øynene om kvelden og ser din egen håndskrift fordi du har notert hele dagen

- Når du står opp klokka seks om morran for å sikre deg plass på lesesalen

Jeg var første mann på lesesalen, hele gangen var mørk! Og jeg kunne velge plass, jeg kunne sitte hvor som helst men jeg ble så satt ut at jeg ikke klarte å velge hvor jeg ville sitte :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Når du ikke tenker på at verden faktisk eksisterer også etter at du har levert hjemmeeksamen.

Når du skal levere hjemmeeksamen 18. mai og dermed ikke får til noen ordentlig 17. mai-feiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Når du for en gangs skyld er ferdig 16. Mai i år, og nesten forventer å kunne gå fremst i toget i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alille

Når bursdag sent i mai ikke lengre betyr fest og moro.

Når du synes at halv åtte egentlig er litt sent å åpne treningssenteret.

Og når man synes det er en skandale at treningssenteret åpner først kl 9 på lørdager. :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sitter å griner og griner fordi eksamen nærmer seg.

Når du ler av folk som griner og er redde for eksamen. Grunnet at de aldri møter opp på forelesninger eller ikke gjør "leksene" sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du samler brukt snus i gamml snuseske så du kan tørke de litt og bruke på nytt(ææææsj, men sånn blir det i krisetider).

Når du alltid plukker opp småpenger du finner på bakken. Selv om det bare er en femtiøring(ikke nå lenger da).

Kjenner meg så utrolig igjen i nesten alt folk skriver her. Når de deler ut studentposer så pleier jeg og samboeren min å samle mest mulig hver også putter vi alt i en skuff som vi kaller "studentskuffen).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du ler av folk som griner og er redde for eksamen. Grunnet at de aldri møter opp på forelesninger eller ikke gjør "leksene" sine.

Heyheyhey. Jeg er en flink student, men jeg får alltid eksamensangst selv om jeg vet at jeg kan alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Når bursdag sent i mai ikke lengre betyr fest og moro.

Eller sent i november :sukk:

Jeg satt og skrev på hjemmeeksamen på 20-årsdagen min. Det var nedtur det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir inspirert her:

Når det kommer få folk på bursdagsfesten din, fordi den er i juni og da er folk ferdig med eksamen og har forlatt byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du blir overlykkelig når du ser at bacheloroppgaven skal leveres dagen før bursdagen din tidlig i juni, siden man da for en gangs skyld ikke sitter med skolearbeid på bursdagen!

Når man sitter hjemme å skriver på bacheloroppgaven på 17. mai.

Når man blir irritert fordi skolen har stengt 28, mai (2. pinsedag). De har jo allerede hatt stengt 1. mai og 17. mai!! Pinsen kunne de da latt vær å bry seg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...