Gå til innhold

STUDENTER: Du vet du er student når..


1kakemonsteret

Anbefalte innlegg

Når man blir irritert fordi skolen har stengt 28, mai (2. pinsedag). De har jo allerede hatt stengt 1. mai og 17. mai!! Pinsen kunne de da latt vær å bry seg om!

Har du ikke adgangskort? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke adgangskort? :klo:

Det er visst ikkje alle stader ein har kort. På høgskulen der bror min går, er det stengt om kvelden og i helgane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er evig glad for at universitetet er åpent 24/7 med nøkkelkort og kode! - og du trives best der i helger, sent på kveldene og helligdager, fordi det er da det er lettest å få tak i kollokvierom...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Når du irriterer deg over ting som "middag til under 100lappen", som om det skulle vært billig. Selv om det er snakk om to voksne og to barn. 100 kr for en middag er IKKE billig. Og når du i samme slengen irriterer deg over at folk som nevner taco som en billig og lettvindt middag. Kjøttdeig er IKKE billig. Og når du vrir hjernen din for å finne nye middager for under ti kroner. Helst under fem...

Og når du irriterer deg over andre studenter som har adganskort til skolen sin. Her stenger lesesalen klokken ti på hverdager, og det er ALT for tidlig :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du liker å lage mat, men du lager aldri middager for at du må spise alene. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannee

Når du døgner dagen før eksamen fordi du er så stressa, og når du drikker masse koffein for å gjøre ferdig oppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du syns to uker sammenhengende ferie er veldig lenge! Og utrooolig deilig! (type juleferien)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Med riktig bruk av taco, kan du leve på 20-30 kroner dagen, spise noe så godt som taco, få i deg nesten alt du trenger av næring og fortsatt gå heftig ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dårlig samvittighet over å unne deg noen timer fri fra eksamenslesing på selveste Grunnlovsdagen. (Uff mai er en pyton måned for studenter!)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du tenker "Oi, shit! Denne måneden har jeg faktisk råd til kjøkkenrull! :hjerter_rundt::duskedame::tommelsmil::danse::bursdag: "

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du pådrar deg en kraftig skrivekrampe under vårens siste forprøve, og ender opp med å måtte betale 400 kr for en legeattest når du innser at hånden ikke blir bedre til eksamen og du plutselig trenger ekstra tilrettelegging for å gjennomføre... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du leser til eksamen når du konstant putter noe i munnen. Mat, tyggis, SNUS, penner, negler you name it :) haha...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får dårlig samvittighet over å unne deg noen timer fri fra eksamenslesing på selveste Grunnlovsdagen. (Uff mai er en pyton måned for studenter!)

gud ja. jeg skal grille, gå i toget, også rett hjem å jobbe med skolearbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gud ja. jeg skal grille, gå i toget, også rett hjem å jobbe med skolearbeid!

Samme her, minus grille og gå i tog.. altså kun skolearbeid i morgen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du leser til eksamen når du konstant putter noe i munnen. Mat, tyggis, SNUS, penner, negler you name it :) haha...

Haha, sant! Syns liksom jeg lærer bedre når jeg har noe i munnen... Kanskje ikke så rart at jeg har lagt på meg 10 kg siden jeg startet å studere da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du ler av folk som griner og er redde for eksamen. Grunnet at de aldri møter opp på forelesninger eller ikke gjør "leksene" sine.

Jotakk, du. Jeg har gjort alle leksene mine og forelesninger har jeg ikke fordi det er hjemmestudie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når du seriøst vurderer, evt faktisk forsøker, å snorte kaffepulver for å bli mer våken

...når ordene "ta to betal for en" er det vakreste du har hørt

...når du finner markeringstusjer i jakkelomma og pensumbøker under puta

...når alle marerittene om eksamen uten penn gjør at du etter siste eksamensdag har minst tjuetre kulepenner i veska.

Og: du vet du er dramaturgistudent når Bertolt Brecht besøker deg i drømme iført syregrønt bastskjørt, og synger en sang om hvor fantastisk lite du egentlig skjønner av hans metode, til Mack the Knife-melodien.

...eller så er det bare meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Og: du vet du er dramaturgistudent når Bertolt Brecht besøker deg i drømme iført syregrønt bastskjørt, og synger en sang om hvor fantastisk lite du egentlig skjønner av hans metode, til Mack the Knife-melodien.

...eller så er det bare meg.

Jeg satte nesten pinneisen i halsen! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Når du ikke har verken høst, vinter eller påskeferie. Men detimot har ekstra lang jul og sommerferie. (ihvertfall av og til). Forrige jul hadde jeg fem uker ferie, og denne sommeren har jeg tre måneder:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...