Gå til innhold

Partneren min sa noen sårende ting til meg i senga


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Drittkjerringer som det der fortjener ingen mann, Bandit!

Sikkert hun som var vid som en grotte, og ikke du som er liten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Applecore

Jeg hadde begynt å date ei dame. Vi hadde vært ute på en koselig pub, funnet tonen, og kjemien flommet. Så hun bad meg med hjem til seg. Det ble en veldig het tur i taxien, og det ble enda hetere da vi snublet over dørterskelen hennes. Jeg presset henne opp mot veggen, mens klærne hennes falt, og bar henne bort til senga. Der tok jeg for meg, og gikk ned på henne. Hun kom igjen og igjen. Etter en liten hvil, kastet hun seg over meg på nytt, og rev av meg klærne. Men hun stoppet opp da hun hadde pikken min i hånda. Hun slapp sakte, trakk dyna over seg og sa:

- Skal vi ikke heller sove da? Jeg er så trøtt...

- Hæ?

- Ja, kom og legg deg, så sover vi...

- Seriøst, sånn like etter du ser meg naken for første gang?

- Ja, jeg ble så trøtt...

Jeg tok på meg klærne og gikk. På vei bort derfra tikket det inn tekstmeldinger om at hun var lei for det, og at vi kunne snakke om det, og at hun bare var vant til en stor eks, og slik holdt hun på en uke før hun endelig forstod poenget.

:hakeslepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Drittkjerringer som det der fortjener ingen mann, Bandit!

Sikkert hun som var vid som en grotte, og ikke du som er liten!

Nei, jeg er ganske så normal, så det hele var merkelig. Derfor jeg også kom meg bort. Hadde allerede vært i et forhold med misnøye, og ville ikke tilbake. Heldigvis er de fleste kvinner ikke så veldig opptatt av slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min klarte å si at jeg hadde lange pupper.. Lo vel mest av den, selv om det stakk litt.

Det er jo tre ting som gjerne blir litt lengre i senga, og to av dem er puppene. De forandrer fasong når bh´en forsvinner, pga graviditetskraften (tyngdekraften). Sånn er det bare, og siden de ser annerledes ut så blir det ganske framstående, og gubben legger merke til det. Noen snakker om det de tenker på uten å tenke først.

Jeg synes litt lengde og sleng er sexy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde begynt å date ei dame. Vi hadde vært ute på en koselig pub, funnet tonen, og kjemien flommet. Så hun bad meg med hjem til seg. Det ble en veldig het tur i taxien, og det ble enda hetere da vi snublet over dørterskelen hennes. Jeg presset henne opp mot veggen, mens klærne hennes falt, og bar henne bort til senga. Der tok jeg for meg, og gikk ned på henne. Hun kom igjen og igjen. Etter en liten hvil, kastet hun seg over meg på nytt, og rev av meg klærne. Men hun stoppet opp da hun hadde pikken min i hånda. Hun slapp sakte, trakk dyna over seg og sa:

- Skal vi ikke heller sove da? Jeg er så trøtt...

- Hæ?

- Ja, kom og legg deg, så sover vi...

- Seriøst, sånn like etter du ser meg naken for første gang?

- Ja, jeg ble så trøtt...

Jeg tok på meg klærne og gikk. På vei bort derfra tikket det inn tekstmeldinger om at hun var lei for det, og at vi kunne snakke om det, og at hun bare var vant til en stor eks, og slik holdt hun på en uke før hun endelig forstod poenget.

Brutale greier, er du veldig liten eller var dama bare en size queen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Brutale greier, er du veldig liten eller var dama bare en size queen?

Nei, jeg er ganske så normal, så det var nok det at hun var vant til langt større fra sin eks. Nok til at jeg stakk iallefall... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde begynt å date ei dame. Vi hadde vært ute på en koselig pub, funnet tonen, og kjemien flommet. Så hun bad meg med hjem til seg. Det ble en veldig het tur i taxien, og det ble enda hetere da vi snublet over dørterskelen hennes. Jeg presset henne opp mot veggen, mens klærne hennes falt, og bar henne bort til senga. Der tok jeg for meg, og gikk ned på henne. Hun kom igjen og igjen. Etter en liten hvil, kastet hun seg over meg på nytt, og rev av meg klærne. Men hun stoppet opp da hun hadde pikken min i hånda. Hun slapp sakte, trakk dyna over seg og sa:

- Skal vi ikke heller sove da? Jeg er så trøtt...

- Hæ?

- Ja, kom og legg deg, så sover vi...

- Seriøst, sånn like etter du ser meg naken for første gang?

- Ja, jeg ble så trøtt...

Jeg tok på meg klærne og gikk. På vei bort derfra tikket det inn tekstmeldinger om at hun var lei for det, og at vi kunne snakke om det, og at hun bare var vant til en stor eks, og slik holdt hun på en uke før hun endelig forstod poenget.

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg hadde begynt å date ei dame. Vi hadde vært ute på en koselig pub, funnet tonen, og kjemien flommet. Så hun bad meg med hjem til seg. Det ble en veldig het tur i taxien, og det ble enda hetere da vi snublet over dørterskelen hennes. Jeg presset henne opp mot veggen, mens klærne hennes falt, og bar henne bort til senga. Der tok jeg for meg, og gikk ned på henne. Hun kom igjen og igjen. Etter en liten hvil, kastet hun seg over meg på nytt, og rev av meg klærne. Men hun stoppet opp da hun hadde pikken min i hånda. Hun slapp sakte, trakk dyna over seg og sa:

- Skal vi ikke heller sove da? Jeg er så trøtt...

- Hæ?

- Ja, kom og legg deg, så sover vi...

- Seriøst, sånn like etter du ser meg naken for første gang?

- Ja, jeg ble så trøtt...

Jeg tok på meg klærne og gikk. På vei bort derfra tikket det inn tekstmeldinger om at hun var lei for det, og at vi kunne snakke om det, og at hun bare var vant til en stor eks, og slik holdt hun på en uke før hun endelig forstod poenget.

Forstod godt at du arkiverte henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tre ting som gjerne blir litt lengre i senga, og to av dem er puppene. De forandrer fasong når bh´en forsvinner, pga graviditetskraften (tyngdekraften). Sånn er det bare, og siden de ser annerledes ut så blir det ganske framstående, og gubben legger merke til det. Noen snakker om det de tenker på uten å tenke først.

Jeg synes litt lengde og sleng er sexy :)

Lurer litt på den der graviditetskraften, noe nytt det? Kanskje noe å fortelle om i forumet for prøvere :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...