Gå til innhold

Partneren min sa noen sårende ting til meg i senga


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Se for deg at jeg knuller en seksten år gammel tøs med sprettrumpe og perfekte pupper.". Ah, det var godt å høre for nitten år gamle meg med 20 kg ekstra og hengepupper og -rumpe.

Er utrolig nok sammen med ham enda, han har ikke ytret noe sånt på noen år. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke fortelle? Det er jo ingen som kommer til å kjenne deg igjen :klemmer: Men jeg kommer ikke på noe som kjæresten min har sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Se for deg at jeg knuller en seksten år gammel tøs med sprettrumpe og perfekte pupper.". Ah, det var godt å høre for nitten år gamle meg med 20 kg ekstra og hengepupper og -rumpe.

Er utrolig nok sammen med ham enda, han har ikke ytret noe sånt på noen år. :ler:

Hæ, hvorfor skulle DU se det for deg? :klo:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks dama sa første gang hu sku gi meg en blowjob.

"å så kjekt det var å gi bj uten at det føles ut som kjeven skal poppe ut av ledd"

Kjekt å få høre om eksen hennes 23 cm lange kuk som var tjukk som en øllboks første gangen.

Arkiverte kjerringa ja

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Se for deg at jeg knuller en seksten år gammel tøs med sprettrumpe og perfekte pupper.". Ah, det var godt å høre for nitten år gamle meg med 20 kg ekstra og hengepupper og -rumpe.

Er utrolig nok sammen med ham enda, han har ikke ytret noe sånt på noen år. :ler:

:sjokkert: Hadde det vært min så hadde ikke vi vært sammen lenge :Nikke:

Mannen min har aldri sagt noe sårende til meg i senga, er vel ikke akkurat plassen for det heller :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ, hvorfor skulle DU se det for deg? :klo:

Haha. Det burde jeg sikkert tatt med, ja.

Jeg tenner på tanken på at han har sex med andre jenter, og dette har vi brukt sammen mange ganger. Men det var da aldri snakk om hvordan disse jentene skulle se ut, og det er tydelig at fantasien hadde fått vokst litt mer i hans hode enn i mitt. :ler:

Det er også grunnen til at jeg ikke gikk, bare ble skikkelig snurt og sur og såra og sinna. Han mente, tro det eller ei, ikke noe vondt med det, han bare dreit seg godt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Det burde jeg sikkert tatt med, ja.

Jeg tenner på tanken på at han har sex med andre jenter, og dette har vi brukt sammen mange ganger. Men det var da aldri snakk om hvordan disse jentene skulle se ut, og det er tydelig at fantasien hadde fått vokst litt mer i hans hode enn i mitt. :ler:

Det er også grunnen til at jeg ikke gikk, bare ble skikkelig snurt og sur og såra og sinna. Han mente, tro det eller ei, ikke noe vondt med det, han bare dreit seg godt ut.

:fnise: Da forstår jeg bedre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Puledukka mi" .. :gjeiper:

Haha, kjæresten min kalla meg noe lignende en gang, kalla meg pule bobla si :hoho: Men det var heldigvis på kødd da. Vi tuller en del under sex:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikkedukke og puledukke har kjæresten min sagt :gjeiper: men det var nok bare på tull!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks dama sa første gang hu sku gi meg en blowjob.

"å så kjekt det var å gi bj uten at det føles ut som kjeven skal poppe ut av ledd"

Kjekt å få høre om eksen hennes 23 cm lange kuk som var tjukk som en øllboks første gangen.

Arkiverte kjerringa ja

Greia er at hun mente det nok helt sikkert som et kompliment!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, kjæresten min kalla meg noe lignende en gang, kalla meg pule bobla si Men det var heldigvis på kødd da. Vi tuller en del under sex:P

Nikkedukke og puledukke har kjæresten min sagt men det var nok bare på tull!

Haha, ja. Var på tull her og! Men tenkte alikevell sånn "åårh, takk for den"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melle

Husker dere hun ifra paradise hotell for noen år tilbake? Trur hun het Laila,også var hun vel mulatt tror jeg..ikke at det har noe å si,men tenkte bare at noen husker bedre hvem jeg mener..:P aaaanyway,hun gjorde iværtfall et lite stunt mot en av guttene - presset puppene sammen og "ristet" de opp i øynene på de eller noe sånt..å dette satt jeg og typen å så på,og flirte godt. Ved en senere anledning skulle jeg bare tulle med han,så jeg gjorde det samme som hun hadde gjort, der han da sier "ja,kom å ta en Linda på meg!". Linda heter forøvrig exen hans,som jeg fra før av følte jeg sto litt i skyggen av! Linda - Laila, potato,poteto.. Kan le av det idag,men der og da var det ikke gøy,siden både Linda og Laila har Pupper i motsetning til meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eksen min klarte å si at jeg hadde lange pupper.. Lo vel mest av den, selv om det stakk litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ex likte å gjere meg sjalu v/å fortelle om gloheite trekantopplevelsar han hadde hatt med den og den... Seff la han ikkje skjul på kor deilige dei var :sjenert: Detta etter akten :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Eks dama sa første gang hu sku gi meg en blowjob.

"å så kjekt det var å gi bj uten at det føles ut som kjeven skal poppe ut av ledd"

Kjekt å få høre om eksen hennes 23 cm lange kuk som var tjukk som en øllboks første gangen.

Arkiverte kjerringa ja

Eh.. hvorfor det? Hun mente det jo godt! Jeg synes og det er såå deilig og endelig nyte sexen enn å lide meg igjennom den pga for stort utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jeg hadde begynt å date ei dame. Vi hadde vært ute på en koselig pub, funnet tonen, og kjemien flommet. Så hun bad meg med hjem til seg. Det ble en veldig het tur i taxien, og det ble enda hetere da vi snublet over dørterskelen hennes. Jeg presset henne opp mot veggen, mens klærne hennes falt, og bar henne bort til senga. Der tok jeg for meg, og gikk ned på henne. Hun kom igjen og igjen. Etter en liten hvil, kastet hun seg over meg på nytt, og rev av meg klærne. Men hun stoppet opp da hun hadde pikken min i hånda. Hun slapp sakte, trakk dyna over seg og sa:

- Skal vi ikke heller sove da? Jeg er så trøtt...

- Hæ?

- Ja, kom og legg deg, så sover vi...

- Seriøst, sånn like etter du ser meg naken for første gang?

- Ja, jeg ble så trøtt...

Jeg tok på meg klærne og gikk. På vei bort derfra tikket det inn tekstmeldinger om at hun var lei for det, og at vi kunne snakke om det, og at hun bare var vant til en stor eks, og slik holdt hun på en uke før hun endelig forstod poenget.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...