Gå til innhold

hjelp, har noen andre bivirkninger


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei.

Nå trenger jeg og høre om andre har fått veldige bivirkninger på pergotime. Jeg har gått på dem i over 1 år, og hatt litt bivirkninger.

Denne gangen er helt spesiell, tok siste pille for 3 dager siden, jeg er veldig kvalm, mage smerter. diare, deprimert gråter mye o.l.

Har noen opplevd noe lignende, nå skal jeg ha en lang pause fra piller og annet styr, for dette orker jeg ikke.

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du gått på Pergotime ett helt år??

Ikke rart at du begynner å få litt bivirkninger..

Jeg jobber som refleksolog med spesialfelt barnløshet, og synes det er mer vanlig at jentene reagerer på Pergotime enn andre hormoner i forbindelse med barnløshet.

Kvalme, depresjoner og sinne er svært vanlige bivirkninger.

Lurt å ta en pause iallefall.

Klem fra Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for svar, Hanne.

Jeg hadde en kikkhull operasjon i midten av desember, da fikk jeg beskjed om at eggløsning kunne bli sterkere etter dette. Kanskje det er derfor at jeg reagerte så veldig denne gangen på pergo, eller at jeg har gått på dem så lenge.

Nå er det iallefall slutt for en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lenge, ja!

Min gynekolog ville ikke at jeg skulle gå på dem i mer enn 3 mnd. sammenhengende, så med en "god" pause imellom.

Har ikke brukt etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa til meg at behandlingen fortrinnsvis skal være av kort varighet, og ikke mer en 3 mnd. sammenhengende. Som My sa så skal en da ha en pause før videre behandling kan foretas.