AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Del Skrevet 11. mai 2012 Hva betyr "je jamais froid au yeux?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollocks Skrevet 11. mai 2012 #2 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Mener du "j'ai jamais froid aux yeux"? Det betyr jeg har aldri vært redd for noenting ... tror jeg. Mine franskkunnskaper er svært begrensede siden jeg bare har lært det i 6 måneder. Edit: Eller "jeg har ikke frykt for noen ting" kanskje. Endret 11. mai 2012 av Bollocks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mai 2012 #3 Del Skrevet 11. mai 2012 Mener du "j'ai jamais froid aux yeux"? Det betyr jeg har aldri vært redd for noenting ... tror jeg. Mine franskkunnskaper er svært begrensede siden jeg bare har lært det i 6 måneder. Edit: Eller "jeg har ikke frykt for noen ting" kanskje. Det må være "j'ai jamais froid aux yeux" som du sier. Jeg ville oversatt det med "jeg frykter ingenting." 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollocks Skrevet 11. mai 2012 #4 Del Skrevet 11. mai 2012 Det må være "j'ai jamais froid aux yeux" som du sier. Jeg ville oversatt det med "jeg frykter ingenting." Luring! Det høres mye klokere ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mai 2012 #5 Del Skrevet 11. mai 2012 Luring! Det høres mye klokere ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå