Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det var da veldig så nysgjerrige dere bvar på denne Giacomo da! :fnise: Bare fordi han skriver på dansk/norsk! Hadde han skrevet på standard bokmål hadde dere ikke vært interessert i det hele tatt! :fnise:

Gjør han? Det har jeg aldri lagt merke til, men dansk er jo kult. :cool:

Jeg lurer på hva SmallTalk skal kalle ungen sin, men det får jeg helt sikkert ikke svar på i denne tråden. :gjeiper:

Endret av The Kitten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem?

"Gjest" -- hun har et par øyner som profilbilde..

Men kan hende det er bare i enkelte temaer er det slik

• Liker 1
Skrevet

:rodmer:

Men da hadde det vært uaktuelt med 2).... ;)

Javisst, :rodmer:

leverer du som ektemann så sier æ adjø til Janus :goodbye:

Skrevet

Jeg er 33 vintre gammel

yummi :gjeiper:

jeg tror det er flere av oss her som er rundt 30 :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Hunterlady: Hvorfor valgte du å komme tilbake til KG etter en pause? Og hvordan klarte du deg uten? (Man blir jo helt avhengig) Eller var du kanskje ikke uten likevel, men bare var her med andre nick? :)

Jeg var her jeg :) Valgte bare å ta en pause som "meg", selv om en del fikk nyss i at jeg var under andre nick. Er ikke så lett å gjemme seg bestandig. ;)

Gjest JosefK78
Skrevet

yummi :gjeiper:

jeg tror det er flere av oss her som er rundt 30 :)

Men det er da godt og høre :)

Skrevet

Imli- var du like voksen for alderen før du fikk barn? :)

Nei. ;)

Er ikkje heilt sikker på kva du meiner med vaksen for alderen (veit du kor gamal eg er?), men eg kan nok framstå som ganske vaksen her inne fordi eg prøver å vera både seriøs og ærleg i dei fleste diskusjonar. Samtidig som eg likar å provosere litt...

Artig tråd!

Eg lurar alltid på korleis folk ser ut, snakkar, kor gamle dei er og kva dei heiter i verkelegheita... Kva dei driv med av jobb/studier og kva dei driv med elles når dei ikkje sit på KG. Har ofte førestillingar, og i typiske trådar der det kjem opp informasjon om slikt, viser det seg som regel at eg tek feil :ler:

Er nysgjerrig på mellom anna cornflake_girl, ho verkar som ei smart dame.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

veit du kor gamal eg er?

Nei. Kor gamal er du?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du "gjest", og du "nuppdupp" så spydige i innleggene deres?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Aldrisur: Hva farge har du på håret? :)

Skrevet

Hvorfor er du "gjest", og du "nuppdupp" så spydige i innleggene deres?

Nuppdupp er da ikke spydig!

• Liker 1
Skrevet

Aldrisur: Hva farge har du på håret? :)

Veldig godt spørsmål. :fnise:

Jeg er litt sånn merkelig med kombinasjonen ganske brun i huden og lys blondt hår. Men er ikke sånn Bimbo-brun-blond assa. Mer sånn ekte lissom. Svarer jeg på mer enn du spør om nå? Ble så glad for å få et spørsmål skjønner du. klarer nesten ikke å stoppe på en måte. Men, ja lys blond. Også har jeg.......neida. :sjenert:

Du kan godt spørre om mer, for akkurat nå kjeder jeg meg, som du kanskje fortsår? :eeeh:

• Liker 4
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Veldig godt spørsmål. :fnise:

Jeg er litt sånn merkelig med kombinasjonen ganske brun i huden og lys blondt hår. Men er ikke sånn Bimbo-brun-blond assa. Mer sånn ekte lissom. Svarer jeg på mer enn du spør om nå? Ble så glad for å få et spørsmål skjønner du. klarer nesten ikke å stoppe på en måte. Men, ja lys blond. Også har jeg.......neida. :sjenert:

Du kan godt spørre om mer, for akkurat nå kjeder jeg meg, som du kanskje fortsår? :eeeh:

Hva var det som sist gjorde deg eitrende forbanna og hva var det som fikk deg til å le høyt og ekte sist?

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

26.

Du?

21. (Stålsetter seg for at fra nå av vil samtlige meninger blir tilsidesatt med det klassiske argumentet "Jeg var en idiot da jeg var 21, så du kan umulig være vært å høre på", nå som alderen er offentliggjort)

Skrevet

21. (Stålsetter seg for at fra nå av vil samtlige meninger blir tilsidesatt med det klassiske argumentet "Jeg var en idiot da jeg var 21, så du kan umulig være vært å høre på", nå som alderen er offentliggjort)

Neida, var ikke en idiot, bare veldig, veldig full.

• Liker 3
Skrevet

Jeg så for meg at du var mye eldre egentlig.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Aldrisur: Hva er favorittgodiset ditt?

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg lurer på om Kråkefjas pleier å le hjertelig for seg selv og gni seg i hendene hver gang han skriver sånne korte, krasse stikkere (også kalt innlegg) i diverse tråder her?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...