Gjest Tekola Skrevet 14. juni 2012 #3381 Skrevet 14. juni 2012 Påbesøk, mlilja, Fasting Drue, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Bud, Badabing Giacamo_P, Tekola, Juppsi: I dag er den internationale blodgiverdagen. I den anledning: Gir du blod? (norge mangler donorer: http://www.dagbladet.no/2012/06/14/nyheter/blodgiver/blodbanken/blodtapping/blodoverforing/22098237/ ) Sist jeg prøvde så ville de ikke ha blodet mitt fordi jeg hadde piercing i nesevingen. Har tatt den ut og skal prøve igjen etter sommerferien
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #3382 Skrevet 14. juni 2012 Sist jeg prøvde så ville de ikke ha blodet mitt fordi jeg hadde piercing i nesevingen. Har tatt den ut og skal prøve igjen etter sommerferien Du kan gi 1 mnd etter du har tatt den ut
Gjest Eurodice Skrevet 14. juni 2012 #3383 Skrevet 14. juni 2012 skulle til å skrive at jeg er nok den "eneste" i verden som ikke har noen av disse tingene.. men så oppdaga jeg at Bud heller ikke har det Jeg har ingen av dem jeg heller .
Gjest Badabing Skrevet 14. juni 2012 #3384 Skrevet 14. juni 2012 Påbesøk, mlilja, Fasting Drue, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Bud, Badabing Giacamo_P, Tekola, Juppsi: I dag er den internationale blodgiverdagen. I den anledning: Gir du blod? (norge mangler donorer: http://www.dagbladet.no/2012/06/14/nyheter/blodgiver/blodbanken/blodtapping/blodoverforing/22098237/ ) Ja, jeg gir blod hver 3. måned. Fine prøver selv om jeg er veggis. Står også i donorregisteret for benmarg, men har ikke blitt ringt om det enda.
Gjest Badabing Skrevet 14. juni 2012 #3385 Skrevet 14. juni 2012 David Guetta - Love dont let me go. det er ikke forskjell på å gi blodplater og å gi blod. kanylen er den samme. eneste forskjellen er tiden det tar og siden en får tilbakeført blod som har vært behandlet i en maskin synker kroppstemperaturen litt. de har masse puter og tepper og slikt og tar skikkelig godt vare på deg mens du gir plater. Det er faktisk ikke helt det samme. Jeg har den sjeldneste blodtypen, så de hadde veldig lyst på blodplater fra meg. Dessverre har jeg ikke store nok blodårer..
Gjest Badabing Skrevet 14. juni 2012 #3386 Skrevet 14. juni 2012 Mynona: Hva ser du selv som din beste egenskap, og hva mener andre er din beste egenskap? Bud: Ønsket du deg barn før du fikk barn? Tekola: hvem er din favorittpolitiker? HL: hvem setter du høyest i livet, bortsett fra barnet ditt?
Gjest Bud Skrevet 14. juni 2012 #3387 Skrevet 14. juni 2012 Bud: Ønsket du deg barn før du fikk barn? Ønsker meg barn ja. Er fortsatt ikke far! Og ja, jeg er blodgiver, donerer mye tilbake til moder jord, men ikke til sykehusene. Har tenkt på det, men jeg har sprøyteskrekk. Er forresten organdonor, er det fler her som er det?
Gjest NozMonster Skrevet 14. juni 2012 #3388 Skrevet 14. juni 2012 Hei hei!!! Pass opp, jeg har INGEN BARN! Ikke sett ut rykter nå! Bud: Ønsket du deg barn før du fikk barn? :skratte: 2
Gjest Bud Skrevet 14. juni 2012 #3389 Skrevet 14. juni 2012 :skratte: Hvem er det som har satt ut disse barneryktene?! Skal jeg ta et hint? Er tiden inne?
Gjest HunterLady Skrevet 14. juni 2012 #3390 Skrevet 14. juni 2012 Nei, jeg er ikke organdonor. Jeg har vurdert det mange ganger, og kommer sikkert til å vurdere det igjen. Jeg ville ikke gitt bort poden sine organer heller. Det skal være hans valg isåfall når han blir større. Hvorfor ikke, om jeg tør spørre? Er du religiøs? Og dersom poden din blir alvorlig syk, ser du ikke da viktigheten av at barns organer doneres vekk? Men ja, jeg forstår deg også veldig godt. Jeg har tenkt på dette mange ganger selv, og en stor del av meg nekter å gi vekk barnet mitt sine organer dersom han dør. Det er så grusomt. Men den rasjonelle delen av meg tenker ikke slik. HL: hvem setter du høyest i livet, bortsett fra barnet ditt? En fager og vakker blondine på 24 år i fra Nord-Troms
Gjest Tekola Skrevet 14. juni 2012 #3391 Skrevet 14. juni 2012 Mynona: Hva ser du selv som din beste egenskap, og hva mener andre er din beste egenskap? Bud: Ønsket du deg barn før du fikk barn? Tekola: hvem er din favorittpolitiker? HL: hvem setter du høyest i livet, bortsett fra barnet ditt? Generelt sett er jeg ikke glad i politikere, så da må det bli Obama tror jeg
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2012 #3392 Skrevet 14. juni 2012 Hvem er det som har satt ut disse barneryktene?! Skal jeg ta et hint? Er tiden inne? Mulig det er noen som har noe som tilhører deg allerede!
Gjest LightBulb Skrevet 14. juni 2012 #3393 Skrevet 14. juni 2012 Er forresten organdonor, er det fler her som er det? Jeg er organdonor. Men hvor attraktiv de er, er en annen sak.. De får ta det som er brukende, om det finnes noen
Gjest LightBulb Skrevet 14. juni 2012 #3394 Skrevet 14. juni 2012 Tekola: Hvis du kunne dratt til hvilket som helst sted i verden, hvor ville du dratt?
Gjest juppsi Skrevet 14. juni 2012 #3395 Skrevet 14. juni 2012 Barnerykte har man satt ut selv. Folk leser bare "barn" og ikke resten av det man skriver. Bare se nå Barn Om 3-4 sider kommer noen til å spørre om jeg har barn :gjeiper:
Gjest Bud Skrevet 14. juni 2012 #3396 Skrevet 14. juni 2012 Mulig det er noen som har noe som tilhører deg allerede! Det hadde vært koselig, men hvorfor har ingen fortalt meg om det..?
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2012 #3397 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Bud: HVIS du skulle få budskapet om at du allerede er far via KG. Hvem ville vært den mest sannsynlige kandidaten som mor? Endret 14. juni 2012 av Gunvald
Strange Doll Skrevet 14. juni 2012 #3398 Skrevet 14. juni 2012 Ønsker meg barn ja. Er fortsatt ikke far! Og ja, jeg er blodgiver, donerer mye tilbake til moder jord, men ikke til sykehusene. Har tenkt på det, men jeg har sprøyteskrekk. Er forresten organdonor, er det fler her som er det? Har et organdonorkort i lommeboka ja.
Gjest Bud Skrevet 14. juni 2012 #3399 Skrevet 14. juni 2012 Bud: HVIS du skulle få budskapet om at du allerede er far via KG. Hvem ville vært den mest sannsynlige kandidaten som mor? Blir omtrent som å spørre Rune Rudberg Neida, det er ei... Men det har dere ikke noe med! Fint vær i Bergen i kveld?
Rofl Skrevet 14. juni 2012 #3400 Skrevet 14. juni 2012 Åh så kleint... Kåre Conradi med vårherres klinkekule Mynona, Rofl, Bud hva er det siste som gjorde at du lo til du fikk helt vondt i magen? Når en kamerat av meg fant ut at buksen som det var hull i skulle man rive i mens den var på han. Holdt seriøst på og daue, spesielt når han plutselig hadde baklommen i henda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå