Rofl Skrevet 14. juni 2012 #3361 Skrevet 14. juni 2012 det er ikke forskjell på å gi blodplater og å gi blod. kanylen er den samme. eneste forskjellen er tiden det tar og siden en får tilbakeført blod som har vært behandlet i en maskin synker kroppstemperaturen litt. de har masse puter og tepper og slikt og tar skikkelig godt vare på deg mens du gir plater. Hmm, kanskje jeg skal høre med de da. Er varm hele tiden så litt nedkjøling hadde sikkert vært spennende
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #3362 Skrevet 14. juni 2012 Hva er iTunes/Wimp/Spotify? Har P1,P2,P3,P4, Radio Norge, Exact og Metro. Gamling
Gjest padawan Skrevet 14. juni 2012 #3363 Skrevet 14. juni 2012 Hmm, kanskje jeg skal høre med de da. Er varm hele tiden så litt nedkjøling hadde sikkert vært spennende. synes du i det minste skal vurdere det.
Gjest Bud Skrevet 14. juni 2012 #3364 Skrevet 14. juni 2012 Gamling Du er et år eldre enn meg for svarte!
Xaphan Skrevet 14. juni 2012 #3365 Skrevet 14. juni 2012 Karpuzi, Xaphan, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Rofl, Bud: Sett på random på bibilioteket i iTunes/Wimp/Spotify. Trykk på skip 4 ganger. Hvilken sang spiller da? Papa don't preach - Glee cast
Rofl Skrevet 14. juni 2012 #3366 Skrevet 14. juni 2012 synes du i det minste skal vurdere det. Hu? Det var jo en vurdering Må bare finne en time til meg de
Gjest Twinklefart Skrevet 14. juni 2012 #3367 Skrevet 14. juni 2012 Karpuzi, Xaphan, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Rofl, Bud: Sett på random på bibilioteket i iTunes/Wimp/Spotify. Trykk på skip 4 ganger. Hvilken sang spiller da? Åh så kleint... Kåre Conradi med vårherres klinkekule Mynona, Rofl, Bud hva er det siste som gjorde at du lo til du fikk helt vondt i magen?
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #3368 Skrevet 14. juni 2012 Åh så kleint... Kåre Conradi med vårherres klinkekule Mynona, Rofl, Bud hva er det siste som gjorde at du lo til du fikk helt vondt i magen? Eksamen fikk jeg vindu i magen av sist.
Gjest Bud Skrevet 14. juni 2012 #3369 Skrevet 14. juni 2012 Åh så kleint... Kåre Conradi med vårherres klinkekule Mynona, Rofl, Bud hva er det siste som gjorde at du lo til du fikk helt vondt i magen? En samtale som gikk slik: X: (leser i avisa) Hmmm, en bjørn er påkjørt av toget rett utenfor Råde i Østfold... Hvor er egentlig det? Bud: Rett utenfor Råde dæ amma! Y: Ja!, i Østfold!
Gjest NozMonster Skrevet 14. juni 2012 #3370 Skrevet 14. juni 2012 Karpuzi, Xaphan, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Rofl, Bud: Sett på random på bibilioteket i iTunes/Wimp/Spotify. Trykk på skip 4 ganger. Hvilken sang spiller da? skulle til å skrive at jeg er nok den "eneste" i verden som ikke har noen av disse tingene.. men så oppdaga jeg at Bud heller ikke har det Jeg kjøper alle cd`ene jeg vil ha jeg! Prioriterer pengene mine på det om det så er nødvendig! Den gode gamle Diskmannen har jeg også, og bruker den flittig
Gjest Bud Skrevet 14. juni 2012 #3371 Skrevet 14. juni 2012 skulle til å skrive at jeg er nok den "eneste" i verden som ikke har noen av disse tingene.. men så oppdaga jeg at Bud heller ikke har det Jeg kjøper alle cd`ene jeg vil ha jeg! Prioriterer pengene mine på det om det så er nødvendig! Den gode gamle Diskmannen har jeg også, og bruker den flittig Nå må det legges til at jeg hører på radio hele forbanna dagen så jeg har ikke behov for fler mediasentre. Discman??? Hadde walkman jeg
kråkefjas Skrevet 14. juni 2012 #3372 Skrevet 14. juni 2012 ... Kråkefjas. Er dere organdonorer?? Og ville dere gitt barnet deres sine organer bort dersom det døde? Dersom dere ikke har barn, tenk dere til at dere har det. Er ikke. Ville ikke gitt bort barnets med mindre det tilfeldigvis skulle være noen kjente og nære som trengte det. Lite sannsynlig, da. Ellers kunne jeg vurdert det mot en solid betaling. Alt har sin pris.
Gjest NozMonster Skrevet 14. juni 2012 #3373 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Nå må det legges til at jeg hører på radio hele forbanna dagen så jeg har ikke behov for fler mediasentre. Discman??? Hadde walkman jeg hører også på radio mange timer hver dag! mange timer! hva er favoritt radioshowet ditt bud? har walkmannen min enda jeg Og den aller første Gameboy`en.. og supernintendo med supermario bros, 1,2 og 3! og donky kong oooooog joooshiii! Endret 14. juni 2012 av NozMonster
Gjest Bud Skrevet 14. juni 2012 #3374 Skrevet 14. juni 2012 hører også på radio mange timer hver dag! mange timer! hva er favoritt radioshowet ditt bud? har walkmannen min enda jeg og supernintendo med supermario bros, 1,2 og 3! og donky kong oooooog joooshiii! Digger alt som har Valdres Radio å gjøre Spesielt sent på fredag og lørdag Ellers har jo Morgenklubben på RadioNorge mye bra, bare de hadde blitt kvitt det dummeste mennesket på sørsiden av Nordpolen - Henriette Lien.
Gjest HunterLady Skrevet 14. juni 2012 #3375 Skrevet 14. juni 2012 Karpuzi, Xaphan, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Rofl, Bud: Sett på random på bibilioteket i iTunes/Wimp/Spotify. Trykk på skip 4 ganger. Hvilken sang spiller da? R.E.M - Daysleeper
Gjest juppsi Skrevet 14. juni 2012 #3377 Skrevet 14. juni 2012 Hva er iTunes/Wimp/Spotify? Har P1,P2,P3,P4, Radio Norge, Exact og Metro. Det er steder man kan laste ned, kjøpe og høre på musikk.
Gjest padawan Skrevet 14. juni 2012 #3378 Skrevet 14. juni 2012 skal jeg kjøpe musikk foretrekker jeg å kjøpe det på cd.
pinar Skrevet 14. juni 2012 #3379 Skrevet 14. juni 2012 Syns Cder bidrar til ennå mer rot jeg Eller jeg har flyttet så mange ganger at jo færre ting jeg eier, jo bedre. Rofl, er du fullblods bergenser?
Gjest Bandit Skrevet 14. juni 2012 #3380 Skrevet 14. juni 2012 Til: Mynona, Nos, Yme, Arabella, Fasting Drue, Bud, BM2,Bandit, Kråkefjas og Twinklefart. Er dere organdonorer?? Og ville dere gitt barnet deres sine organer bort dersom det døde? Dersom dere ikke har barn, tenk dere til at dere har det. Nei, jeg er ikke organdonor. Jeg har vurdert det mange ganger, og kommer sikkert til å vurdere det igjen. Jeg ville ikke gitt bort poden sine organer heller. Det skal være hans valg isåfall når han blir større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå