Gjest Twinklefart Skrevet 14. juni 2012 #3321 Skrevet 14. juni 2012 Twinklefart: hva lager du hvis du inviterer på middagsdate? Jeg er så fryktelig på kjøkkenet at jeg aldri inviterer på middagsdate der jeg må lage maten alene. Fasting Drue, hva er historien bak nicket ditt og ville du dratt på ferie på en romstasjon i verdensrommet om du fikk muligheten?
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #3322 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Påbesøk, mlilja, Fasting Drue, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Bud, Badabing Giacamo_P, Tekola, Juppsi: I dag er den internationale blodgiverdagen. I den anledning: Gir du blod? (norge mangler donorer: http://www.dagbladet.no/2012/06/14/nyheter/blodgiver/blodbanken/blodtapping/blodoverforing/22098237/ ) Endret 14. juni 2012 av Mynona-83
Gjest Fasting Drue Skrevet 14. juni 2012 #3323 Skrevet 14. juni 2012 Jeg er så fryktelig på kjøkkenet at jeg aldri inviterer på middagsdate der jeg må lage maten alene. Fasting Drue, hva er historien bak nicket ditt og ville du dratt på ferie på en romstasjon i verdensrommet om du fikk muligheten? Fasting Drue er et etternavn. Det uttales på norsk, og har ikke noe med engelsk "fast" å gjøre. Og nei, jeg hadde aldri giddi og dratt til verdensrommet om jeg fikk muligheten Twinklefart: Aldri mer speile deg, eller aldri mer bruke sminke/krem/etc.? Begrunn svaret.
Sweet77 Skrevet 14. juni 2012 #3324 Skrevet 14. juni 2012 Påbesøk, mlilja, Fasting Drue, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Bud, Badabing Giacamo_P, Tekola, Juppsi: I dag er den internationale blodgiverdagen. I den anledning: Gir du blod? (norge mangler donorer: http://www.dagbladet.no/2012/06/14/nyheter/blodgiver/blodbanken/blodtapping/blodoverforing/22098237/ ) Nope, de vil ikke ha det For lite jern for øyeblikket
Gjest Fasting Drue Skrevet 14. juni 2012 #3325 Skrevet 14. juni 2012 Påbesøk, mlilja, Fasting Drue, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Bud, Badabing Giacamo_P, Tekola, Juppsi: I dag er den internationale blodgiverdagen. I den anledning: Gir du blod? (norge mangler donorer: http://www.dagbladet.no/2012/06/14/nyheter/blodgiver/blodbanken/blodtapping/blodoverforing/22098237/ ) Har gjort, men ikke på en god stund. Mynona: hva liker du best av krokodiller og heksehyl? Utdyp gjerne.
Gjest HunterLady Skrevet 14. juni 2012 #3326 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Påbesøk, mlilja, Fasting Drue, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Bud, Badabing Giacamo_P, Tekola, Juppsi: I dag er den internationale blodgiverdagen. I den anledning: Gir du blod? (norge mangler donorer: http://www.dagbladet.no/2012/06/14/nyheter/blodgiver/blodbanken/blodtapping/blodoverforing/22098237/ ) Nei, det gjør jeg ikke. Jeg blir så ufattelig dårlig av tanken på å miste blod.. Altså, jeg blir skikkelig fysisk dårlig og det hele er bare svært ubehagelig. Bare etter en blodprøve så føler jeg med blodfattig og svimmel hele dagen. MEN muligens jeg skal ta meg sammen. Jeg er veldig klar over hvor viktig det er med blod, og dersom jeg en dag skulle trenge det selv (eller barnet mitt), så ser jeg livsviktigheten av dette. Til: Mynona, Nos, Yme, Arabella, Fasting Drue, Bud, BM2,Bandit, Kråkefjas og Twinklefart. Er dere organdonorer?? Og ville dere gitt barnet deres sine organer bort dersom det døde? Dersom dere ikke har barn, tenk dere til at dere har det. Endret 14. juni 2012 av HunterLady
Xaphan Skrevet 14. juni 2012 #3327 Skrevet 14. juni 2012 Og for all del: det er langt i fra KRAV! Det er bare en beskrivelse av drømmedama. Ah, my bad, misforstod. Tenkte det ville være fryktelig vanskelig å finne en dame om hun måtte oppfylle alle kravene på den listen.
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #3328 Skrevet 14. juni 2012 Har gjort, men ikke på en god stund. Mynona: hva liker du best av krokodiller og heksehyl? Utdyp gjerne. Hehe.. Jeg liker begge deler. Men jeg tror jeg må gå for heksehyl, for jeg er ikke noe glad i de oransje krokodillene. Fasting Drue, Arabella, Bud og Tekola: Hvilken ekstremsport ville du deltatt i om du måtte velge en?
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #3330 Skrevet 14. juni 2012 Til: Mynona, Nos, Yme, Arabella, Fasting Drue, Bud, BM2,Bandit, Kråkefjas og Twinklefart. Er dere organdonorer?? Og ville dere gitt barnet deres sine organer bort dersom det døde? Dersom dere ikke har barn, tenk dere til at dere har det. Jeg har ikke sånn kort i lommeboka - og har ikke registrert meg noe sted (hvis man må det), men mamma er - så hun ville nok gitt bort organene mine om det skulle være aktuelt. Har ikke barn, og kan tenke meg at det er en utrolig vanskelig situasjon å stå i om barnet ditt er så skadet/sykt at det er mulighet for å gi bort organer. Jeg håper og tror at jeg ville gitt bort - hvis ikke jeg hadde vært i så stort sjokk/sorg at jeg ikke hadde klart å gi slipp helt enda.
Gjest NozMonster Skrevet 14. juni 2012 #3331 Skrevet 14. juni 2012 Her omtrent: hehehee... vi tenkte heeelt likt Noz! Er du fra Bærum opprinnelig, eller innflytter? opprinnelig fra Bærum. Har aldri bodd utenfor Bærum heller.. Påbesøk, mlilja, Fasting Drue, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Bud, Badabing Giacamo_P, Tekola, Juppsi: I dag er den internationale blodgiverdagen. I den anledning: Gir du blod? nei, men jeg ønsker å være det, men jeg kan ikke og får ikke lov Til: Mynona, Nos, Yme, Arabella, Fasting Drue, Bud, BM2,Bandit, Kråkefjas og Twinklefart. Er dere organdonorer?? Og ville dere gitt barnet deres sine organer bort dersom det døde? Dersom dere ikke har barn, tenk dere til at dere har det. hadde du vært villig til å donere den ene nyra di til noen du kjenner her inne hunter? 1
Gjest HunterLady Skrevet 14. juni 2012 #3332 Skrevet 14. juni 2012 hadde du vært villig til å donere den ene nyra di til noen du kjenner her inne hunter? Nei. Jeg drikker så mye vin at jeg trenger begge nyrene mine Du da?
Giacomo_P Skrevet 14. juni 2012 #3333 Skrevet 14. juni 2012 Jeg er ikke blodgiver - men jeg tenker at jeg burde vært det. Jeg vurderer å donere mitt fysiske vrak av en kropp til medisinerstudentene. Men de får den ikke før jeg dør.
pinar Skrevet 14. juni 2012 #3334 Skrevet 14. juni 2012 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg blir så ufattelig dårlig av tanken på å miste blod.. Altså, jeg blir skikkelig fysisk dårlig og det hele er bare svært ubehagelig. Bare etter en blodprøve så føler jeg med blodfattig og svimmel hele dagen. Hehe jeg er lik. Jeg blir kjempe dårlig. Men jeg kan uansett ikke gi blod da. Hunterlady, hvordan takler du blod å sånt på jobb? Jeg vet du og er sykepleier student.
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #3335 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Flair, Hunter, Xaphan: Hva er det siste du kjøpte som kostet over kr. 1000,-? Endret 14. juni 2012 av Mynona-83
Sweet77 Skrevet 14. juni 2012 #3336 Skrevet 14. juni 2012 Flair, Hunter, Xaphan: Hva er det siste du kjøpte som kostet over kr. 1000,-? En oppblåsbar barbara til Fasting Drue
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #3337 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Jeg er ikke blodgiver - men jeg tenker at jeg burde vært det. Ja, hvis du kan, burde du! Det mangler 8000 givere i Oslo. Oslo må kjøpe fra andre landsdeler. Du har jo kort vei til Blodbanken fra jobb og Norge har nest ferrest givere i Europa i forhold til befolkning. Sånn, fikk du litt dårlig samvittighet nå? Fikk jeg dyttet deg i riktig retning nå? Endret 14. juni 2012 av Mynona-83
Giacomo_P Skrevet 14. juni 2012 #3338 Skrevet 14. juni 2012 Ja, hvis du kan, burde du! Det mangler 8000 givere i Oslo. Oslo må kjøpe fra andre landsdeler. Du har jo kort vei til Blodbanken fra jobb og Norge har nest ferrest givere i Europa i forhold til befolkning. Sånn, fikk du litt dårlig samvittighet nå? Fikk jeg dyttet deg i riktig retning nå? Ja, lidt dårlig samvittighed fikk jeg nok. Jeg har tenkt på det lenge.
Gjest Eurodice Skrevet 14. juni 2012 #3339 Skrevet 14. juni 2012 Påbesøk, mlilja, Fasting Drue, NozMonster, Arabella, Twinkelfart, HunterLady, Flair, SemperFi, Bud, Badabing Giacamo_P, Tekola, Juppsi: I dag er den internationale blodgiverdagen. I den anledning: Gir du blod? (norge mangler donorer: http://www.dagbladet.no/2012/06/14/nyheter/blodgiver/blodbanken/blodtapping/blodoverforing/22098237/ ) Jeg har vært blodgiver i mange år, men får ikke lov lenger på grunn av sykdom. Jeg er stabil, men må ta medisiner hver dag. 1
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #3340 Skrevet 14. juni 2012 Ja, lidt dårlig samvittighed fikk jeg nok. Jeg har tenkt på det lenge. Det hadde jeg og. 22.juli var sparket i ræva for meg. Så er relativt ny på det jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå