Gjest notetur nomen Skrevet 12. juni 2012 #3142 Skrevet 12. juni 2012 jeg liker egentlig ikke de spørmålene som stilles til alle samtidig, men nå må jeg nesten gjøre det selv..... for jeg lurer på om noen her på KG trenger en jobb? jeg har nemlig et godt forslag som dere da kan søke på- http://www.finn.no/finn/job/parttime/object?finnkode=35378818 "Vi tilbyr • Fleksibel arbeidstid • En hard, men tilfredsstillende jobb • Ingen krav til antrekk • Du kan avslutte når du vil, men helst ikke for tidlig • Jobben kan utføres enten stående, sittende eller liggende" Også sier de "Opplæring unødvendig". Da sier jeg : "For no piss." Hvorfor har så mange på KG behov for å være en total bitch, sånn at det første man lærer seg er å tåle mobbing og svare like stygt tilbake, hvis man ikke bare dropper hele stedet? 1
Gjest Katten. Skrevet 12. juni 2012 #3143 Skrevet 12. juni 2012 Også sier de "Opplæring unødvendig". Da sier jeg : "For no piss." Hvorfor har så mange på KG behov for å være en total bitch, sånn at det første man lærer seg er å tåle mobbing og svare like stygt tilbake, hvis man ikke bare dropper hele stedet? Litt bitchy attitude er da bare sexy. 1
Yme Skrevet 12. juni 2012 #3144 Skrevet 12. juni 2012 Yme; bare en liten greie jeg kom på. hvorfor i all verden har jeg ikke deg på FB? Jeg vil absolutt anbefale deg å ha det. Hvorfor har du ikke tenkt på dette før? Hvor gammel er du Yme? Jeg er 27 og et halvt
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juni 2012 #3147 Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor har du ikke tenkt på dette før? Her har jeg ikke noe annet fullgodt svar enn at jeg sannsynligvis begynner bli noe gammel, og demensen ligger og skvulper rundt føttene mine. 1
pinar Skrevet 12. juni 2012 #3148 Skrevet 12. juni 2012 Ja, det høres riktig ut. Du da? 26 (og et halvt ).
Yme Skrevet 12. juni 2012 #3149 Skrevet 12. juni 2012 Her har jeg ikke noe annet fullgodt svar enn at jeg sannsynligvis begynner bli noe gammel, og demensen ligger og skvulper rundt føttene mine. Det gjør ikke noe... Alt kler den smukke 26 (og et halvt ). Så bra! 26 er det beste tallet som finnes, og spesielt når du slenger på et halvt i parentes. Hvor har du avataren din fra, og hva er det det er?
pinar Skrevet 13. juni 2012 #3150 Skrevet 13. juni 2012 Å nei! Men jeg er jo bare 26 i et halvt år til! Jeg må utnytte de siste månedene! Avataren er bare en random anime figur. Men jeg syns den var søt. Også var den egentlig litt meg
Gjest NozMonster Skrevet 13. juni 2012 #3151 Skrevet 13. juni 2012 Også sier de "Opplæring unødvendig". Da sier jeg : "For no piss." Hvorfor har så mange på KG behov for å være en total bitch, sånn at det første man lærer seg er å tåle mobbing og svare like stygt tilbake, hvis man ikke bare dropper hele stedet? var den ment til meg?
Gjest juppsi Skrevet 13. juni 2012 #3152 Skrevet 13. juni 2012 er det 5-6 brukere som har tatt over hele tråden nå?
Gjest NozMonster Skrevet 13. juni 2012 #3153 Skrevet 13. juni 2012 (endret) er det 5-6 brukere som har tatt over hele tråden nå? det er jo bare å komme med noen spørsmål om det er noe du lurer på det, og vips-så er du like mye med som alle andre deltagende brukere i denne tråden.. om du føler deg truffet/ignorert/ utelatt fordi du ikke har fått noen spørsmål til deg her, så er det kanskje fordi du ikke har stilt noen selv i tråden? pluss at det ikke er så lett å huske en bruker som bare så vidt har skrevet 60 innlegg her totalt Edit: det har gått opp et lys for meg Juppsi- du er en gammel bruker i ny drakt du Da lurer jeg på om du har det bedre her nå, i den nye drakta? *krysser fingre for det!* Endret 13. juni 2012 av NozMonster 1
Gjest juppsi Skrevet 13. juni 2012 #3154 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Ah, og jeg kom på ett til, Nuppdupp, hvorfor er du så sinna på KG? Fordi jeg følte meg urettferdig behandlet av moderatorene. Det finnes veldig mange innlegg som er et angrep på meg, men som ikke har blitt slettet. Og grunnen fra moderatorene var "Har ikke tid i kveld", men dagen etter ble det heller ikke gjort noe. Kommentarene som ikke ble slettet var blandt annet: "Hvordan er det å være så dum i hodet som deg?", "Du er den største drittkjerringa på hele kg!" osv. Dessuten fikk jeg melding av moderator som ville bestemme hvordan jeg ordlegger meg. Jeg skjønte ikke helt hva hun ville den gangen, men på bunn og grunn ville hun forandre personligheten min. Sånn i og med at jeg ikke gikk til angrep personlig på noen. Og hun skyldte på meg for avsporing når det var andre som gjorde det. drittsleninga fra anonymbruker (er veldig lei det) . Moderatorene har selv innrømmet at de ikke tar tak i det, men bare sletter dette. Jeg prøvde å si at det nok er samme person som angriper meg stadig vekk, men til ingen nytte. I tillegg ble jeg henvist til feil person som stort sett aldri ser andre sider enn moderatorene, men bare utestenger de som er uenig henne eller de andre. Til slutt hadde jeg fått nok og ønsket kvinneguiden det verste som finnes. Da fant jeg også ut hvor ustabilt det var. Nå venter jeg på at bilde skal slettes. Jeg gir det noen dager før jeg tar noen telefoner igjen. Jeg trenger også et etternavn, så må finne ut av det også. Endret 13. juni 2012 av juppsi
Gjest Tekola Skrevet 13. juni 2012 #3156 Skrevet 13. juni 2012 Niennas: Du virker som en så utrolig god mor, var du opptatt av og flink med barn før du fikk barn selv også? Sånn som satt barnevakt og slikt? Daybreak: Hvis du kunne fått en hvilken som helst hesterase, hvilken ville du hatt da? Bobler, Mynona, LightBulb og Minya: Du får en helt absurd mengde penger og beskjed om å gjøre alt det du alltid har hatt lyst til i løpet av et helt år. Hva er de tre første tingene du gjør?
Gjest Koala Lompa Skrevet 13. juni 2012 #3157 Skrevet 13. juni 2012 Jada, snakker om symøte... Fordi noen skriver lange svar? Vi kan la den ligge.. Bud; Blir du lett fornærmet? Vampen; Hva gjør deg flau? Hunterlady; Liker du det du ser i speilet? 2
Gjest Twinklefart Skrevet 13. juni 2012 #3158 Skrevet 13. juni 2012 Nuppdupp/Juppsi: Hvorfor kom du tilbake med nytt nick om du ikke liker KG?
Niennas Skrevet 13. juni 2012 #3159 Skrevet 13. juni 2012 Niennas: Du virker som en så utrolig god mor, var du opptatt av og flink med barn før du fikk barn selv også? Sånn som satt barnevakt og slikt? Du er så FIN! Og nei. Jeg hatet unger. Virkelig. Taklet dem virkelig ikke. Takler få unger nå også. Men er veldig glad i min egen
Gjest Cakenommy Skrevet 13. juni 2012 #3160 Skrevet 13. juni 2012 Usikker på om dette spørsmålet er blitt stilt tidligere, men jeg spør likevel. Padawan; Hvor gammel er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå