Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Arabella; om du kun hadde fått lov til å spise EN type grønnsak resten av livet, hvilken ville det vært?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Arabella; om du kun hadde fått lov til å spise EN type grønnsak resten av livet, hvilken ville det vært?

Hvis druer hadde vært grønnsaker, ville det vært et soleklart valg :). men det er det ikke, så da må det bli gulerøtter.

Skrevet

grønnsaker

Rakker du ned på folk i rullestol nå???????? Fy faen syns du det er så kult å leke tøff på internett?

Skrevet

Yme: hva har De drukket i aften?

Gjest padawan
Skrevet

Spørsmålet er vel heller hva som nyter Yme i aften. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Yme: hva har De drukket i aften?

Det eneste jeg er rusa på, er min kjerlighet ovenfor deg, min gode mann :rodmer:

Spørsmålet er vel heller hva som nyter Yme i aften. :gjeiper:

:fnise: Det som skjedde, var at jeg satt og lurte på om det skulle vare komma et sted der, og etter jeg hadde tenkt på det en stund, bare glemte jeg å skrive ned resten av setninga. Jeg har en diagnose som gjør at jeg ligger i kategorien "tilbakestående", så jeg bruker gjerne det som unskyldning hehehe

Endret av Yme
Gjest Badabing
Skrevet

Søgni, Havbris, Bandit, Badabing, Grønt Blad, Rosalie, Plastsjel, Tjukk Norris og Sjokoladebolle:

Gitt at finanser ikke var en issue overhodet, hva hadde dere valgt helt fritt etter lyst på disse tingene:

- Èn feriereise(med hvem, hvor og hva skal du gjøre)

- Boligtype og plassering(hva slags bolig/stil, og i hvilken by/landsdel etc)

- Hva slags fremkomstmiddel og hvor mange

- Hva slags formål/person hadde dere gitt 1 million kroner til og hvorfor

Og:

Du kan løse ett - og kun ett problem/krise/situasjon for noen andre. Lite eller stort. Hvem, hva og hvorfor?

-Tilbake til India og omegn! Helst reise rundt i ett år og bare meditere, ta matkurs, drive med yoga, bli kjent med trivelige mennesker og kose meg. Hvem? Samboeren min eller lillesøsteren min, begge deler hadde vært bra. :)

-Treroms med hems, bjelker og takterasse på St. Hanshaugen. Ah, hadde man ikke ventet så lenge med å kjøpe..

-En Fiat 500 cab fra 70-tallet pluss en fin sykkel (min ble stjålet..)

-Pleier å støtte Leger uten grenser og Dyrevernalliansen, men et stort beløp ville jeg nok gitt til WWF. De tenker langsiktig og jobber bredt.

-Jeg ville gjort pappan min frisk og lykkelig. Verdens snilleste mann, men verden har ikke vært snill med ham.

Skrevet

Sorry for å avspore en meget underholdende diskusjon (:popcorn:), men jeg kom nettopp på noe jeg lurer på:

Yme: Hvor mange fra KG har du møtt i virkeligheten? And more importantly: Hvor mange KG'ere har du på facebook?

Skrevet (endret)

Yme: Har du det bra? :blomst:

Jeg har det veldig fint! La ut et nydelig anntrekk i den tråden ista, og nå sitter jeg her med druer, og en sokk knytta rundt håndleddet, så alt kan bare bli bedre og bedre.

Du da?

Yme: Hvor mange fra KG har du møtt i virkeligheten? And more importantly: Hvor mange KG'ere har du på facebook?

Hmmmz... Av de som er på KG idag, har jeg møtt... 2 stykker, tror jeg. Hvis man regner med alle, helt fra jeg starta her for en del år siden, har jeg møtt 5 eller 6.

Jeg er usikker på hvem jeg har på facebook, som kommer herfra... 3 eller 4? Om jeg inkluderer de som jeg blei kjent med her, før jeg begynte å bruke facebook, er det kanskje 8 stykker.

Endret av Yme
Skrevet

Det eneste jeg er rusa på, er min kjerlighet ovenfor deg, min gode mann :rodmer:

Aw, du får meg til å rødme. Da blir jo neste spørsmålet logisk nok, hva er det som tiltrekker deg mest ved meg? De nydelige solbrente mørkrosa huden, det alt for lange håret, eller rett og slett det faktum at jeg har slik en sjarmerende dialekt? Fortell fortell.

Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg har det veldig fint! La ut et nydelig anntrekk i den tråden ista, og nå sitter jeg her med druer, og en sokk knytta rundt håndleddet, så alt kan bare bli bedre og bedre.

Du da?

Så bra!

Jeg har det helt fint, jeg :jepp: Hvis en ser bort i fra den røde vonde huden og de hvite flekkene jeg har skaffet meg de siste dagene :ler:

Skrevet

Hunterlady: Her kommer et par temmelig private spørsmål du selvsagt kan velge å ignorere om du vil ;)`

- Hvor mange sexpartnere har du hatt?

- Hvor gammel var du da du mistet jomfrudommen din?

- Liker du analsex bedre enn vaginal sex?

Gjest LightBulb
Skrevet

Gunvald: E du finnmarking eller nordlænning? :popcorn:

Skrevet

Arabella, er du gift? Hva er du utdannet som/hva jobber du med?

Gunvald, hva er grunnen til at du skiftet nick? Hva betyr det nåværende nicket ditt for deg?

Skrevet

Aw, du får meg til å rødme. Da blir jo neste spørsmålet logisk nok, hva er det som tiltrekker deg mest ved meg? De nydelige solbrente mørkrosa huden, det alt for lange håret, eller rett og slett det faktum at jeg har slik en sjarmerende dialekt? Fortell fortell.

Det er helt klart dialekten! Det er jo den mest manndige dialekten vi har her i landet, og familien min kommer jo fra de traktene, selv om jeg personlig ikke bruker den dialekten (jeg er ikke kjekk nok).

Så bra!

Jeg har det helt fint, jeg :jepp: Hvis en ser bort i fra den røde vonde huden og de hvite flekkene jeg har skaffet meg de siste dagene :ler:

Da har jeg et spørsmål til deg... Kler du de fargene? Det er tross alt utrolig viktig å ta seg ut, veit du.

Skrevet

Gunvald, hva er grunnen til at du skiftet nick? Hva betyr det nåværende nicket ditt for deg?

Det andre kallenavnet har jeg hatt siden 4. februar 1997, og det har vel egentlig en veldig lang og "bråkete" historie bak seg. Jeg har vært veldig glad i det, men i disse forandringens tider så forsøker jeg distansere meg litt fra den tilværelsen jeg levde i og under på den tiden jeg virkelig levde opp til det. Og, ikke minst - det er veldig veldig mange som kjenner meg igjen på det.

Forholdet til Gunvald er rett og slett at det er det mine kollegaer har kalt meg de siste par årene, fordi jeg og Gunvald kan være litt like i våre kjappe replikker og vesen.

La meg illustrere:

men jeg er hyggelig egentlig, æresord!

Gjest LightBulb
Skrevet

Da har jeg et spørsmål til deg... Kler du de fargene? Det er tross alt utrolig viktig å ta seg ut, veit du.

Tja, det kommer an på øyet som ser. Men jeg synes jeg er ganske stilig :sminkedokke:

Til alle: Hvilket alternativ er verst; Stå på toppen av et fjell, helt på kanten eller klatre i stige?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Arabella, er du gift? Hva er du utdannet som/hva jobber du med?

Jeg har vært gift. Jeg har utdannelse innen statistikk og har arbeidet innen feltet. Ellers har jeg vært veileder for unge mennesker på forskjellige områder. De får lett tillit til meg.

Ellers kan du lese under min profil hvis du er interessert i hva mer jeg har erfaring med :).

Endret av Arabella
Skrevet

Til alle: Hvilket alternativ er verst; Stå på toppen av et fjell, helt på kanten eller klatre i stige?

Begge er like jævlige for meg, jeg har så høydeskrekk at å stå på en trestegs gardintrapp kan få meg til å bli uggen i magen. :sukk:

Er fantastisk moro å klatre i trær, men jeg kommer aldri ned igjen uten hjelp. :skratte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...