Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er usikker på hvem jeg har på facebook, som kommer herfra... 3 eller 4? Om jeg inkluderer de som jeg blei kjent med her, før jeg begynte å bruke facebook, er det kanskje 8 stykker.

Jeg vet at du har minst 5 KG'ere på facebook etter en kjapp kikk på vennelista di :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg vet at du har minst 5 KG'ere på facebook etter en kjapp kikk på vennelista di :opplyser:

Jeg er der! Vi har faktisk Skypa!! :opplyser:

Skrevet

I så fall er det minst 6!

Skrevet

Hehei, jeg har og Yme på facern :D

Skrevet

Hehei, jeg har og Yme på facern :D

Jeg veit, du var en av dem jeg så når jeg kikket kjapt gjennom vennelista :fnise: Føler meg som litt av en stalker nå.

Men uff, nå avsporer jeg fælt. Hvor mange KG'ere har du på facebook, Hedvig?

Gjest NozMonster
Skrevet

hehee, etter at du sa at du og yme er facebook-venner Hedvig R, så fant jeg ut at vi har en felles venn som ikke er en KG`er :ler:

Verden er liten!

Er du fra sarpsborg Hedvig?

Du er en kg-tøs du Yme :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare Yme, men jeg er åpen for flere :P

Hva med deg? (og andre som vil svare)

Gjest Vampen
Skrevet

Lenge siden det har vært noen juicy spørsmål her synes jeg. Jeg trenger underholdning.:popcorn:

Skrevet

hehee, etter at du sa at du og yme er facebook-venner Hedvig R, så fant jeg ut at vi har en felles venn som ikke er en KG`er :ler:

Verden er liten!

Er du fra sarpsborg Hedvig?

Hvem da? :O jeg flytta til Sarp da jeg var 11, og bodde der frem til jeg begynte å studere, så ble noen år der ja. Og er her for sommeren :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å ha Noz som FB-venn! :D

Skrevet

Lenge siden det har vært noen juicy spørsmål her synes jeg. Jeg trenger underholdning.:popcorn:

Har du juspresse?

Gjest HunterLady
Skrevet

Vampen: Hvor mange har du hatt sex med?

Vampen: Hva er det mest juicy du har gjort?

Vampen: Hva er din favorittjuice??? :)

Skrevet

Jeg har ikke så mange som jeg pleide å ha (slettet en del når jeg tok en stor opprydning på facebooken min), men vet jeg har minst fem.

Skrevet

Jeg har kun folk på instagram herfra jeg :(

Skrevet

Meh, kvasijuicy.

Du får spørre om noe juicy selv da, i stedet for å be alle andre om å gjøre det i stedet. For så å ikke bli fornøyd med spørsmålene ;)

• Liker 8
Skrevet

Jeg har kun folk på instagram herfra jeg :(

Da kan jeg spørre hva du heter på Instagram? :)

Skrevet

Kaffemor; 0m du hadde vunnet en tur til den internasjonale romstasjonen, ville du gitt den til meg istedet?

Skrevet

Kaffemor; 0m du hadde vunnet en tur til den internasjonale romstasjonen, ville du gitt den til meg istedet?

Nei dessverre. Den hadde jeg nok tatt selv! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...