Gjest padawan Skrevet 12. juni 2012 #3101 Skrevet 12. juni 2012 Men uff, nå avsporer jeg fælt. Hvor mange KG'ere har du på facebook, Hedvig? Hva med deg? (og andre som vil svare) Nå har jeg vet kun 3 (eller kanskje to). Noz og ei til og ei som jeg ble kjent med på KG i fjor som ikke har vært aktiv her på leeenge.
Silfen Skrevet 12. juni 2012 #3102 Skrevet 12. juni 2012 Nei dessverre. Den hadde jeg nok tatt selv! Da vil jeg ikke være venn med deg!
kaffemor Skrevet 12. juni 2012 #3103 Skrevet 12. juni 2012 Da vil jeg ikke være venn med deg! Med mine overtalelsesevner hadde jeg nok fått det til slik at du kunne blitt med!
Gjest Vampen Skrevet 12. juni 2012 #3104 Skrevet 12. juni 2012 Du får spørre om noe juicy selv da, i stedet for å be alle andre om å gjøre det i stedet. For så å ikke bli fornøyd med spørsmålene Poenget med denne tråden var vel at man skulle spørre en spesifikk bruker om ting man eventuelt har lurt på om den brukeren. Den har utviklet seg til et eviglangt syklubbmøte med random spørsmål og småprat. Når jeg etterlyser mer interessante spørsmål, så er det ikke spørsmål til meg jeg etterlyser, men spørsmål som er litt mer i tråd med trådens poeng. For nå begynner den å bli ganske kjedelig å følge. Det er jo 50 nye sider smalltalk hver gang man er innom. Dette er nå en god gammeldags fjasetråd, ikke en spørsmålstråd. 4
Silfen Skrevet 12. juni 2012 #3105 Skrevet 12. juni 2012 Jaja, da får jeg slutte å delta. Jeg har nemlig ingen spørsmål jeg MÅ stille andre brukere. So long.
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #3106 Skrevet 12. juni 2012 Hvem da? :O jeg flytta til Sarp da jeg var 11, og bodde der frem til jeg begynte å studere, så ble noen år der ja. Og er her for sommeren aaah..er en fra sarpsborg som vi har felles, men som har bodd i oslo i et par år, og det er her jeg har blitt kjent med han. Jeg vet ikke om jeg skal buse ut med navnet hans jeg? initsialene hans kanskjeeem? S.L ! Jeg kunne tenkt meg å ha Noz som FB-venn! :D Jeg vil gjerne være dine venn hunter! sender deg en PM! Vampen: Hvor mange har du hatt sex med? Vampen: Hva er det mest juicy du har gjort? Vampen: Hva er din favorittjuice??? Jeg har ikke så mange som jeg pleide å ha (slettet en del når jeg tok en stor opprydning på facebooken min), men vet jeg har minst fem. nå følte jeg meg beæret for at jeg enda er din fb-venn 1
pinar Skrevet 12. juni 2012 #3107 Skrevet 12. juni 2012 Da kan jeg spørre hva du heter på Instagram? Alexamjau.
Gjest Nica. Skrevet 12. juni 2012 #3108 Skrevet 12. juni 2012 Jeg lurer på hva Padawan, Yes2Yes og Karpuzi betyr.
Gjest padawan Skrevet 12. juni 2012 #3109 Skrevet 12. juni 2012 Jeg lurer på hva Padawan, Yes2Yes og Karpuzi betyr. Padawan er fra Star Wars og det begrepet dukket opp i den nye triologien (iallefall for meg). det brukes om unge personer, gjerne sensitive ovenfor Kraften, som nettop er tatt opp i lære og har dermed mye kunnskap å ta opp.
HedvigR Skrevet 12. juni 2012 #3110 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Jeg lurer på hva Padawan, Yes2Yes og Karpuzi betyr. Jeg tar meg friheten i å svare at "Padawan" er en jedilærling på en måte. Det de er før de blir jedier Edit: så at det ble besvart ja Endret 12. juni 2012 av HedvigR
Gjest Vampen Skrevet 12. juni 2012 #3111 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Siden den første tråden har utviklet seg til et syklubbmøte, så starter jeg like godt en ny en. Om vi lar denne tråden være en tråd hvor man kan spørre spesifikke brukere om ting man har lurt på om den brukeren, så kan den andre fortsette som en tråd med mer generelle spørsmål og smalltalk. Det blir kanskje også lettere for de som får et spørsmål å finne frem til spørsmålet, om de ikke må bla seg gjennom 150 sider med prat for å finne det. Med to tråder burde begge deler være mulig. Jeg kan starte, BM2, du er ikke redd for å fortelle hva slags kvaliteter du ikke liker i en kvinne, men hvilke kvaliteter liker du i en kvinne? Utover at hun ikke silikon i puppene og kan vandre over fjell. Endret 12. juni 2012 av Vampen 7
Gjest Nica. Skrevet 12. juni 2012 #3112 Skrevet 12. juni 2012 Hehe, ok. Jeg er ikke så bevandret i scifi-verden, for å si det mildt
Gjest padawan Skrevet 12. juni 2012 #3113 Skrevet 12. juni 2012 Hehe, ok. Jeg er ikke så bevandret i scifi-verden, for å si det mildt Vi har alle ting å lære. I dag har jeg vært på et digert arrangement i regi av Steria. Det er et av de 10 største IT-firmaene i Europa og der var det en britisk foreleser av indisk opprinnelse. etter middagen ble jeg stående med han å diskutere budhisme. det var litt interessant.
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #3114 Skrevet 12. juni 2012 Jeg lurer på hva Padawan, Yes2Yes og Karpuzi betyr. yes2yes: JaToJa / JaTilJa Karpzi: er vel vannmelon på gresk (eller latin?) (sorry om disse spørsmålene ikke var til andre enn til brukerne selv, men siden du bare lurte på det og ikke spurte dem direkte, så benyttet jeg anledningen til å svare )
Gjest Vampen Skrevet 12. juni 2012 #3115 Skrevet 12. juni 2012 Ah, og jeg kom på ett til, Nuppdupp, hvorfor er du så sinna på KG? 1
Gjest badeand1 Skrevet 12. juni 2012 #3116 Skrevet 12. juni 2012 Nuppdupp har sletta seg så tror ikke hun kommer til å svare. Yme, favorittdyr?
pinar Skrevet 12. juni 2012 #3117 Skrevet 12. juni 2012 yes2yes: JaToJa / JaTilJa Karpzi: er vel vannmelon på gresk (eller latin?) (sorry om disse spørsmålene ikke var til andre enn til brukerne selv, men siden du bare lurte på det og ikke spurte dem direkte, så benyttet jeg anledningen til å svare ) Jess, hehe. Så du at jeg skrev det i snikksnakk? . Det skrives slik: καρπούζι, og uttales ca slik: karpoúzi
Gjest Nica. Skrevet 12. juni 2012 #3118 Skrevet 12. juni 2012 yes2yes: JaToJa / JaTilJa Karpzi: er vel vannmelon på gresk (eller latin?) (sorry om disse spørsmålene ikke var til andre enn til brukerne selv, men siden du bare lurte på det og ikke spurte dem direkte, så benyttet jeg anledningen til å svare ) Det går greit det altså, hehe. Men jeg lurer fremdeles på meningen bak nicket Yes2Yes..
JegSpørDuSvarer Skrevet 12. juni 2012 #3119 Skrevet 12. juni 2012 Vampen har rett, så nå kommer min spørsmålsdiare: vampen: hvilke 3 brukere på forumet(som er aktive) har du aldri vekslet et ord til som du kan huske? og hvorfor. yme og kråkefjas: hvem betyr mest for deg av mor og far? og hvorfor. hedvigr og nozmonster: hva er den verste opplevelsen dere har hatt her inne? strangedoll: hvilke småting gir deg glede i livet akurtt nå? bm2 og hunterlady: hva kan få dere til å bli 'speechless' eller stum i virkeligheten? alt av sjokk, sinne, glede, osv. hvilke situasjoner liksom. PS. jeg spør bare de jeg husker nick til, så gi gjerne tips.
Gjest HunterLady Skrevet 12. juni 2012 #3120 Skrevet 12. juni 2012 bm2 og hunterlady: hva kan få dere til å bli 'speechless' eller stum i virkeligheten? alt av sjokk, sinne, glede, osv. hvilke situasjoner liksom. Det har ennå ikke skjedd. Men jeg hadde blitt speechless dersom jeg opplevde at noen faktisk elsket meg og var god mot meg. At noen gjorde romantiske dusteting for MEG. Veldig trist, men sant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå