LeaMichele Skrevet 11. juni 2012 #3061 Skrevet 11. juni 2012 Til alle: Hvilket alternativ er verst; Stå på toppen av et fjell, helt på kanten eller klatre i stige? Ingen av delene, da jeg er veldig glad i høyder. Spesielt fjell og stå å stirre utover og bare drømme meg vekk. Men litt mer nervøs kanskje for at stigen skulle velte 1
Gjest Badabing Skrevet 11. juni 2012 #3062 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Jeg klatrer i stiger stadig vekk, men å stå på toppen av et fjell..? Jeg får så sug i magen og slipper meg nesten utfor, selv om jeg er veldig glad i livet mitt.. Tonje: ville du helst hatt en rocker, en hipster eller en soss til kjæreste? Drue: vinyl, cd eller mp3? Hvorfor? Endret 11. juni 2012 av Badabing
Vulpes Skrevet 12. juni 2012 #3063 Skrevet 12. juni 2012 Man skal være bra udannet for ikke å vite hva Semper fi står for. Jeg visste ikke det. Føler meg ikke spesielt udannet av den grunn. Og for å kommentere selve diskusjonen synes jeg heller ikke at spørsmålet til kråkefjas var noe å ta på vei av. Hadde spørsmålet vært rettet mot meg hadde jeg enten ikke brydd meg, eller svart på en humoristisk måte. Cheer up, folkens! Tonje: ville du helst hatt en rocker, en hipster eller en soss til kjæreste? Oi, hm. Jeg har liksom ikke helt forstått ennå hva en hipster er for noe, sånn egentlig. Soss forstår jeg, og rocker delvis - selv om rocker kan være så mangt. Kanskje en voksen hipster (om de finnes?), eller en rocker av typen liker-gammel-rock-og-stilig-indie-rock? 3
Auroressa Skrevet 12. juni 2012 #3064 Skrevet 12. juni 2012 Til alle: Hvilket alternativ er verst; Stå på toppen av et fjell, helt på kanten eller klatre i stige? Stå på toppen av et fjell på kanten, helt klart, står heller på toppen av en stige
skruf Skrevet 12. juni 2012 #3065 Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes Ilse har mye fint, men liker Hunter best, og er veldig trofast til merket! Og tusen hjertelig takk. Det er supertøft. Idag ble jeg ferdig med 2.året forresten. Bare 1 år igjen! Det blir en megatøff høst, men det er det hele. Jeg forsøker å se langt fram i tid, og tenker som så at dette bare skal være en liten del av livet mitt. Skal ikke være student for alltid! Hvor mange barn har du, Maya? Gratulerer med ferdig 2år! Jeg har to jenter:-)
Gjest Bandit Skrevet 12. juni 2012 #3066 Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes Ilse har mye fint, men liker Hunter best, og er veldig trofast til merket! Og tusen hjertelig takk. Det er supertøft. Idag ble jeg ferdig med 2.året forresten. Bare 1 år igjen! Det blir en megatøff høst, men det er det hele. Jeg forsøker å se langt fram i tid, og tenker som så at dette bare skal være en liten del av livet mitt. Skal ikke være student for alltid! Hvor mange barn har du, Maya? Grattis med overstått, HL! Får håpe det er vel overstått også! Det er ikke bare bare å balansere dette slik du gjør, så det skal du ha for!
Sweet77 Skrevet 12. juni 2012 #3067 Skrevet 12. juni 2012 Ja, hull er hull som min bestefar pleide si før han gyv løs. Hvem er du? Åh, det kan jeg en sang om: "Alle på Hamar har samma bestefar, samma bestefar, samma bestefar..." Hvem jeg er? Tja, si det du... hva vil du vite?
Sophie-Ann Skrevet 12. juni 2012 #3068 Skrevet 12. juni 2012 De er favoritten. Har alle CDene dems, men jeg fikk aldri hørt dem live før de ga seg, så det var litt trist Da kan jeg jo slenge med et spørsmål også, så jeg ikke bare sporer av. Hvilken av låtene dems liker du best, Sophie-Ann? Og når blei du moderator, egentlig?
Gjest Fasting Drue Skrevet 12. juni 2012 #3069 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Drue: vinyl, cd eller mp3? Hvorfor? Har lyst til å svare vinyl, fordi det er overlegen lydkvalitet (ikke bare "sjarm", som mange tror), men jeg har dessverre ikke platespiller, så jeg må svare cd/mp3, fordi det er det jeg har og bruker (cd-spiller/iPod) Bing: Kan du bruke høyhælte sko på en hverdag? edit: og...hva er din favoritt indiske restaurant i Oslo? Endret 12. juni 2012 av Fasting Drue
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #3070 Skrevet 12. juni 2012 Rakker du ned på folk i rullestol nå???????? Fy faen syns du det er så kult å leke tøff på internett? var det meningen å være morsom? skal vi liksom le av denne vitsen din? 2
Vulpes Skrevet 12. juni 2012 #3071 Skrevet 12. juni 2012 Til alle: Hvilket alternativ er verst; Stå på toppen av et fjell, helt på kanten eller klatre i stige? Ingen av delene, så lenge jeg står trygt på fjellet og så lenge stigen er stødig så klart. Eller jo, kanskje det verste er å stå på kanten av et fjell, om jeg faktisk er nødt til å stå, og/eller ikke har noe å holde meg i. Får alltid en merkelig følelse av at jeg kommer til å hoppe i slike situasjoner, selv om jeg absolutt ikke har noe som helst reelt ønske om å gjøre det. Tror det er hjernen som spiller et puss på seg selv. Men, om jeg får lov til å krabbe eller står bak et gjerde eller noe er det ikke noe problem.
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juni 2012 #3072 Skrevet 12. juni 2012 Gunvald: E du finnmarking eller nordlænning? Æ e fra Ofoten. Men oppvokst og bor på Vestlandet.
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juni 2012 #3073 Skrevet 12. juni 2012 Til alle: Hvilket alternativ er verst; Stå på toppen av et fjell, helt på kanten eller klatre i stige? Eier ikke høydeskrekk.
SemperFi Skrevet 12. juni 2012 #3075 Skrevet 12. juni 2012 Semperfi: Er du ofte på Ullevaal på fotballkamp? Blir 4-6 ganger i sesongen, var oftere før, kjørte til kamper i nærheten av Sørlandet. Men nå som jeg er student kan jeg kun gå når jeg vet tiden strekker til. Vurderer å ta master i Oslo istedenfor NTNU om noen år, da blir det mer kamp! Å du da?
metempsychosis Skrevet 12. juni 2012 #3076 Skrevet 12. juni 2012 Til alle: Hvilket alternativ er verst; Stå på toppen av et fjell, helt på kanten eller klatre i stige? Jeg tror nok at det første alternativet er det verste for min del. Hunterlady: Hvilken slags musikk hører du på?
Sophia Skrevet 12. juni 2012 #3077 Skrevet 12. juni 2012 Blir 4-6 ganger i sesongen, var oftere før, kjørte til kamper i nærheten av Sørlandet. Men nå som jeg er student kan jeg kun gå når jeg vet tiden strekker til. Vurderer å ta master i Oslo istedenfor NTNU om noen år, da blir det mer kamp! Å du da? Jeg har sesongkort, så er på alle hjemmekampene pluss noen av bortekampene som er i overkommelig nærhet
Gjest Bond Skrevet 12. juni 2012 #3078 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Tråden ryddet for en større krangel og persondiskusjon og så videre - avsporing å regne. Bond, mod Endret 12. juni 2012 av Bond
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #3079 Skrevet 12. juni 2012 Hmmmz... Av de som er på KG idag, har jeg møtt... 2 stykker, tror jeg. Hvis man regner med alle, helt fra jeg starta her for en del år siden, har jeg møtt 5 eller 6. . Bare Gjesten og meg altsÅ?
Gjest Twinklefart Skrevet 12. juni 2012 #3080 Skrevet 12. juni 2012 Til alle: Hvilket alternativ er verst; Stå på toppen av et fjell, helt på kanten eller klatre i stige? Jeg har ikke høydeskrekk, men velger fjellet fremfor stigen, er mindre sjanse for at fjellet velter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå