Yme Skrevet 11. juni 2012 #3001 Skrevet 11. juni 2012 Den er lei. Er det nødvendig å befinne seg langt nedi der da? Vær litt medmenneskelig nå da... Togbillett, 299 uansett hvor i landet du reiser. Ta nattoget, så merker du ikke at du har reist en gang.
Sophie-Ann Skrevet 11. juni 2012 #3002 Skrevet 11. juni 2012 Disturbed Og sånne ting som det. Du da? Digger Disturbed!! Har stått på ski i Bad Gastein med 10000 Fists trødd nedover ørene 2
kråkefjas Skrevet 11. juni 2012 #3003 Skrevet 11. juni 2012 Vær litt medmenneskelig nå da... Togbillett, 299 uansett hvor i landet du reiser. Ta nattoget, så merker du ikke at du har reist en gang. Det skal være et bra stykke kvinnfolk for å legitimere 8timer hver vei i tog. Er hun der, Yme? Men jeg befinner meg i Stavanger minst en gang i sommer. Mulighetene er der.
Sweet77 Skrevet 11. juni 2012 #3004 Skrevet 11. juni 2012 Det skal være et bra stykke kvinnfolk for å legitimere 8timer hver vei i tog. Er hun der, Yme? Men jeg befinner meg i Stavanger minst en gang i sommer. Mulighetene er der. Ææ-ææh, ikke gjør deg til sånn, fjasern. Det kler deg ikke. Si det som det er. For deg holder det at det er et kvinnfolk. 1
kråkefjas Skrevet 11. juni 2012 #3005 Skrevet 11. juni 2012 Ææ-ææh, ikke gjør deg til sånn, fjasern. Det kler deg ikke. Si det som det er. For deg holder det at det er et kvinnfolk. Ja, hull er hull som min bestefar pleide si før han gyv løs. Hvem er du?
Gjest Fasting Drue Skrevet 11. juni 2012 #3006 Skrevet 11. juni 2012 Ææ-ææh, ikke gjør deg til sånn, fjasern. Det kler deg ikke. Si det som det er. For deg holder det at det er et kvinnfolk. Mye bra fitte på shtøgt shtattiv, si 1
Yme Skrevet 11. juni 2012 #3007 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Det skal være et bra stykke kvinnfolk for å legitimere 8timer hver vei i tog. Er hun der, Yme? Men jeg befinner meg i Stavanger minst en gang i sommer. Mulighetene er der. Jeg vil si hu er kulere enn den gjennomsnittlige jenta, og hu er ikke ubehagelig å se på heller... Absolutt verdt turen, men du må jo slå til nå mens hu fortsatt er våryr Mye bra fitte på shtøgt shtattiv, si Hahaha, den var fin!! Digger Disturbed!! Har stått på ski i Bad Gastein med 10000 Fists trødd nedover ørene De er favoritten. Har alle CDene dems, men jeg fikk aldri hørt dem live før de ga seg, så det var litt trist Da kan jeg jo slenge med et spørsmål også, så jeg ikke bare sporer av. Hvilken av låtene dems liker du best, Sophie-Ann? Og når blei du moderator, egentlig? Endret 11. juni 2012 av Yme
Gjest padawan Skrevet 11. juni 2012 #3008 Skrevet 11. juni 2012 De er favoritten. Har alle CDene dems, men jeg fikk aldri hørt dem live før de ga seg, så det var litt trist liker også noen av sangene deres men har aldri kjøpt noen av cd'ene deres.
Rofl Skrevet 11. juni 2012 #3009 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Vil også se Disturbed live Og hvem sier nei til deg da HL? Du er jo hot Endret 11. juni 2012 av Rofl
Gjest NozMonster Skrevet 11. juni 2012 #3010 Skrevet 11. juni 2012 Hunterlady: hvor mange PM`er har du fått etter denne "innbydelsen" du kom med til sex? 3
Gjest norah Skrevet 11. juni 2012 #3011 Skrevet 11. juni 2012 Det later til at du har et helt harem med ABere. Jeg drukner i mengden. Du har allerede vært "borti" meg et par ganger "der ute" på KG, men la du merke til at det var din favorittanonymen du svarte (og omvendt)? Nix. Så jeg furter, selv om det er lite kledelig Så var det spørsmål! Arabella, Søgni, Tekola, Norah: Har dere noen gang benyttet dere av hersketeknikk for å "vinne" en diskusjon - bevisst? Hm..det var alt jeg kom på i farten! Og nå farter jeg videre, bye-bye Nei. Gitt at du tenker på sånn ca denne definisjonen; Usynliggjøring Latterliggjøring Fordømmelse uansett hva du gjør Tilbakeholdelse av informasjon Påføring av skyld og skam Jeg prøver aldri bevisst å vinne en diskusjon for seierens del, jeg tror oppriktig på det jeg sier og mener. Men, jeg bruker jo endel humor avogtil - og det kan nok oppfattes som nedlatende når jeg i en og samme vending argumenterer sterkt mot noe. I noen veldig få tilfeller gir jeg blaffen i hva den vedkommende måtte føle om saken, det er stort sett i tilfeller hvor de har uttalt noe ekstremt talentløst i form av dårlige holdninger. FortsattAnonym: Spør du meg fordi du opplever at jeg gjør det? Hvis ja; Forklar gjerne hvordan, så skal jeg prøve å moderere meg litt Søgni, Havbris, Bandit, Badabing, Grønt Blad, Rosalie, Plastsjel, Tjukk Norris og Sjokoladebolle: Gitt at finanser ikke var en issue overhodet, hva hadde dere valgt helt fritt etter lyst på disse tingene: - Èn feriereise(med hvem, hvor og hva skal du gjøre) - Boligtype og plassering(hva slags bolig/stil, og i hvilken by/landsdel etc) - Hva slags fremkomstmiddel og hvor mange - Hva slags formål/person hadde dere gitt 1 million kroner til og hvorfor Og: Du kan løse ett - og kun ett problem/krise/situasjon for noen andre. Lite eller stort. Hvem, hva og hvorfor? 1
Gjest HunterLady Skrevet 11. juni 2012 #3012 Skrevet 11. juni 2012 Hunterlady: hvor mange PM`er har du fått etter denne "innbydelsen" du kom med til sex? Ingen Men jeg lider ikke noen nød. Ennå.
Gjest HunterLady Skrevet 11. juni 2012 #3013 Skrevet 11. juni 2012 Vil også se Disturbed live Og hvem sier nei til deg da HL? Du er jo hot Ingen ennå. Men nå må jeg passe meg. Selvgodhets-alarmen ringte nylig! :gjeiper:
Yme Skrevet 11. juni 2012 #3014 Skrevet 11. juni 2012 Ingen ennå. Men nå må jeg passe meg. Selvgodhets-alarmen ringte nylig! :gjeiper: Det har da ikke noe med selvgodhet å gjøre... Det handler bare om at menn er menn
Gjest HunterLady Skrevet 11. juni 2012 #3015 Skrevet 11. juni 2012 Det har da ikke noe med selvgodhet å gjøre... Det handler bare om at menn er menn Helt sant. Akkurat som vi snakket om. Synes vi kom fram til mye lurt!!
Gjest Bud Skrevet 11. juni 2012 #3016 Skrevet 11. juni 2012 Det har da ikke noe med selvgodhet å gjøre... Det handler bare om at menn er menn Har det vel! At kvinnen får det hun peker på kan ødelegge selv det sterkeste sinn. Unger i leketøybutikken har godt av å høre et "NEI" iblant.
Gjest Bandit Skrevet 11. juni 2012 #3017 Skrevet 11. juni 2012 Søgni, Havbris, Bandit, Badabing, Grønt Blad, Rosalie, Plastsjel, Tjukk Norris og Sjokoladebolle: Gitt at finanser ikke var en issue overhodet, hva hadde dere valgt helt fritt etter lyst på disse tingene: - Èn feriereise(med hvem, hvor og hva skal du gjøre) - Boligtype og plassering(hva slags bolig/stil, og i hvilken by/landsdel etc) - Hva slags fremkomstmiddel og hvor mange - Hva slags formål/person hadde dere gitt 1 million kroner til og hvorfor Og: Du kan løse ett - og kun ett problem/krise/situasjon for noen andre. Lite eller stort. Hvem, hva og hvorfor? Jeg ville tatt med meg guttungen på en fotballtur gjennom hele europa. Han vil gjerne se kamper med de største lagene i europa, så det kunne blitt moro. Når det gjelder boligtype har jeg funnet drømmeleiligheten for meg og poden. Jeg trenger absolutt ikke noe mer enn det jeg allerede har. Vi koser oss skikkelig her. Jeg kunne tenkt meg en vinterbil og en sommerbil. Der sommerbilen er en liten britisk eller italiensk åpen skjønnhet. Vinterbilen er det ikke så nøye med, men den bør være trygg og sikker. Jeg hadde nok gitt den millionen til sønnen min, for å gi ham den beste starten han kan få når han skal flytte. Skulle det være et formål, må det da ha blitt Frelsesarmèen. En av de få organisasjonene jeg føler bruker pengene der de bør brukes. Jeg skulle nok ha sørget for at det ikke fantes fattigdom. Jeg ga en på laget til poden et par fotballsko som han ikke brukte lenger, og så hvor mye dette betydde. Og mange har det langt verre enn ham. Også her i Norge.
Gjest HunterLady Skrevet 11. juni 2012 #3019 Skrevet 11. juni 2012 Når kommer du til byn, HL? Stavanger by??? :D
kråkefjas Skrevet 11. juni 2012 #3020 Skrevet 11. juni 2012 Stavanger by??? :D Ja, sitter på Hall Toll og venter på deg Eventuelt mente jeg dessverre Oslo by. Beklager dersom det rant over av forhåpning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå