sebastianen Skrevet 13. juni 2012 #3281 Skrevet 13. juni 2012 24 og 10/12. Første person som kan svare. Når knakk du sammen sist? Never happend my friend....
Gjest Bud Skrevet 14. juni 2012 #3282 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Du (BamseB) og Bustenskjold har helt forskjellig skrivestil. Du (Bud) har fortalt at du har en sønn og sånn omtrentlig hvor du bor. Du bor landlig til, det gjør ikke Bustenskjold. Hei hei!!! Pass opp, jeg har INGEN BARN! Ikke sett ut rykter nå! Bor ikke langt unna Busten faktisk Jeg bor veldig sentrumsnært, Busten bor jo langt f uti huttiheita. Mange feil der Arabella Endret 14. juni 2012 av Bud
Gjest Fasting Drue Skrevet 14. juni 2012 #3283 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Badabing: kan du gå med høyhælte sko på en vanlig hverdag? (fikk aldri svar på dette spørsmålet) Endret 22. juni 2012 av Fasting Drue
Gjest Badabing Skrevet 14. juni 2012 #3284 Skrevet 14. juni 2012 (endret) 27 Badabing: kan du gå med høyhælte sko på en vanlig hverdag? (fikk aldri svar på dette spørsmålet) Ja, bruker egentlig høyhælte støvletter mesteparten av høsten og vinteren, men foretrekker helst tøysko og lave sandaler eller med kilehæl om sommeren. Da kan jeg stille det samme spørsmålet en gang til også (tror det forsvant i kranglingen baki der et sted). Vinyl, cd eller mp3? Hvorfor? Favoritt indiske restaurant: må si Ketchup & Curry. Ikke de som har best mat, men det er alltid så god stemning, også har de Bangla. Endret 14. juni 2012 av Badabing
Gjest Fasting Drue Skrevet 14. juni 2012 #3285 Skrevet 14. juni 2012 Jeg svarte Har lyst til å svare vinyl, fordi det er overlegen lydkvalitet (ikke bare "sjarm", som mange tror), men jeg har dessverre ikke platespiller, så jeg må svare cd/mp3, fordi det er det jeg har og bruker (cd-spiller/iPod) Bing: Kan du bruke høyhælte sko på en hverdag? edit: og...hva er din favoritt indiske restaurant i Oslo? Var et spørsmål til der, gitt.
Gjest NozMonster Skrevet 14. juni 2012 #3286 Skrevet 14. juni 2012 apropo samme bruker i ny drakt: Arabella: Jeg synes ikke du er til å kjenne igjen fra da du kalte deg Belladonna....Gikk du inn for å "være anderledes" da du bytta nick? (Jeg synes du er mer åpen nå og skriver mer om personlige ting og meninger, samt at denne rettskrivnings- interessen virker borte)
Gjest Eurodice Skrevet 14. juni 2012 #3287 Skrevet 14. juni 2012 Hei hei!!! Pass opp, jeg har INGEN BARN! Ikke sett ut rykter nå! Bor ikke langt unna Busten faktisk Jeg bor veldig sentrumsnært, Busten bor jo langt f uti huttiheita. Mange feil der Arabella Jeg beklager om jeg har tatt feil. Jeg mente å huske at du har fortalt at du blant annet ofte ser film sammen med din sønn. Det var ikke meningen å sette ut rykter. Kanskje det er Bandit jeg tenker på da. Du får bare halshugge meg . Hvis du ikke bor langt unna Bustenskjold, bor vel du også på et sted som begynner på "G"?
Gjest NozMonster Skrevet 14. juni 2012 #3288 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Jeg beklager om jeg har tatt feil. Jeg mente å huske at du har fortalt at du blant annet ofte ser film sammen med din sønn. Det var ikke meningen å sette ut rykter. Kanskje det er Bandit jeg tenker på da. Du får bare halshugge meg . Hvis du ikke bor langt unna Bustenskjold, bor vel du også på et sted som begynner på "G"? (jeg tror du tenker på Jelly? ) Har du noen sommerferieplaner Hunterlady? Endret 14. juni 2012 av NozMonster
Gjest Eurodice Skrevet 14. juni 2012 #3289 Skrevet 14. juni 2012 (endret) apropo samme bruker i ny drakt: Arabella: Jeg synes ikke du er til å kjenne igjen fra da du kalte deg Belladonna....Gikk du inn for å "være anderledes" da du bytta nick? (Jeg synes du er mer åpen nå og skriver mer om personlige ting og meninger, samt at denne rettskrivnings- interessen virker borte) Jeg har ikke gått bevisst inn for å være annerledes, men det er riktig at jeg er blitt mer åpen. På språkforumet ble jeg regelrett mobbet. Det var blant annet en profilert selvbestaltet språkguru som skrev noe sånt som at det var flere som "lekte norsklærere", og at det var tydelig at man ikke hadde språklig utdannelse. Dårlig skjult spark, synes jeg. Lingvistene skal få ha forumet i fred for meg. Endret 14. juni 2012 av Arabella
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #3290 Skrevet 14. juni 2012 (jeg tror du tenker på Jelly? ) Har du noen sommerferieplaner Hunterlady? Jelly har ikke barn sier han.
pinar Skrevet 14. juni 2012 #3291 Skrevet 14. juni 2012 Dere tenker sikkert på bandit. Han har barn tror jeg. 1
SemperFi Skrevet 14. juni 2012 #3292 Skrevet 14. juni 2012 Det er Bandit dere tenker på. Jeg spurte han om film div. 1
Fashionistaen Skrevet 14. juni 2012 #3293 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har egentlig opplevet omtrent alt jeg ønsket meg i livet, og selv om ting ikke er blitt helt som jeg forestilte meg, har jeg intet ugjort som er vesentlig for meg. Det som gjør meg lykkelig, er vel egentlig de små tingene i livet, som å våkne en tidlig morgen og kjende den klare rene luften efter et regnskyld, kjende morgensolen begynde å varme, og duften av varm jord som stiger opp fra marken, mens humlen surrer godmodig fra blomst til blomst. Jeg er lykkelig når jeg får sitte og se på havet i noen timer. Jeg gleder meg over andres lykke, og det varmer om jeg kan fremkalde et smil hos noen, eller å hjelpe noen til å se anderledes på en vanskelig situasjon. Jeg er lykkelig når jeg kan sette meg ned alene i noen timer med tungt faglig materiale, og la hjernen jobbe uden distraksjoner. Jeg er lykkelig når jeg kan lese en god roman foran peisen mens stormen raser udenfor. Jeg er lykkelig når jeg får lave et deilig måltid til noen, og kan stå alene på kjøkkenet i seks timer, med en hemmelig flaske i skabet. Jeg er lykkelig når jeg får servert en rett som eksploderer som en sansebombe i munden og nesen, og en velbalansert vin dertil, sender meg ekstatisk ind i himmelen. Jeg er lykkelig når noen sier at jeg har betydd noe for dem. Jeg har ikke egentlig noen drømmer om å oppnå eller oppleve noe specielt. Jeg har målsetninger, men de er for pragmatiske til at jeg kan kalde dem drømmer. Jeg kan dagdrømme mye - men min drømmeverden har ingenting med virkeligheden å gjøre. Giacomo; Har du vurdert/er du forfatter? Innleggene dine er alltid så vakre og fulle av sjarm! 5
Gjest HunterLady Skrevet 14. juni 2012 #3294 Skrevet 14. juni 2012 (jeg tror du tenker på Jelly? ) Har du noen sommerferieplaner Hunterlady? Jaaaa!! :D Jeg skal til Nord-Norge, til familien min. Gleder meg ekstremt. Tusen ganger bedre enn sydenferie :D Enn du da, Noz? Arabella: Er du singel? Fasting Drue: Hvordan skal drømmedama være personlighetsmessig? Bud: Hvilken type mennesker misliker du mest, og hvorfor?
Giacomo_P Skrevet 14. juni 2012 #3295 Skrevet 14. juni 2012 Giacomo; Har du vurdert/er du forfatter? Innleggene dine er alltid så vakre og fulle av sjarm! Jeg er nok ingen forfatter - bare en skakkjørt, halvgammel drukkenbolt som har lest lidt for meget ud i det poetiske. Å være forfatter, tror jeg er en skjebne ingen med vidende og vilje vilde berede seg. Eller som Ibsen sier (fritt fra hukommelsen): "At leve er kamp med trolde, i hjærtets og hjernens hvelv - at digte er, at holde dommedag over sig selv!" 1
Rofl Skrevet 14. juni 2012 #3296 Skrevet 14. juni 2012 Giacomo, hvor mange flasker vin har du liggende uåpnet hjemme?
Giacomo_P Skrevet 14. juni 2012 #3297 Skrevet 14. juni 2012 Akkurat nå er det sørgelig få, faktisk. Bare noen få med slike årgangsbetegnelser som indikerer at det bør være en veldig god grund til å åbne dem. Jeg må nok fylde opp snart. Jeg pleier egentlig å ha mindst én kasse med tilgjengelige herligheder, men noen har drukket opp nesten alt....
Daybreak Skrevet 14. juni 2012 #3298 Skrevet 14. juni 2012 Hikken: Kva er din store lidenskap? Hogwash: Kva jobbar du som? Danbanan: Kor gamal er du? Gia: Dine tankar om at staten og kyrkja er åtskilde no? Hunterlady: Kan du skildre ein perfekt dag for deg?
Gjest hogwash Skrevet 14. juni 2012 #3299 Skrevet 14. juni 2012 ... Hogwash: Kva jobbar du som? ... Det svaret får du på PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå