Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #3121 Skrevet 12. juni 2012 hedvigr og nozmonster: hva er den verste opplevelsen dere har hatt her Vanskelig å komme på en spesifik episode i forbifarta, men pga min lave selvtilitt, selvfølelse og usikkerhet så må jeg si at alle nedverdige kommentarer som går på personlighet og/eller skrivemåter fra anonyme brukere er de verste opplevelser for meg. Er det slik med deg JegSpørDuSvarer- at det ikke er noe poeng i å spørre deg om noenting, fordi du ikke svarer uansett?
Gjest Vampen Skrevet 12. juni 2012 #3122 Skrevet 12. juni 2012 Vampen har rett, så nå kommer min spørsmålsdiare: vampen: hvilke 3 brukere på forumet(som er aktive) har du aldri vekslet et ord til som du kan huske? og hvorfor. yme og kråkefjas: hvem betyr mest for deg av mor og far? og hvorfor. hedvigr og nozmonster: hva er den verste opplevelsen dere har hatt her inne? strangedoll: hvilke småting gir deg glede i livet akurtt nå? bm2 og hunterlady: hva kan få dere til å bli 'speechless' eller stum i virkeligheten? alt av sjokk, sinne, glede, osv. hvilke situasjoner liksom. PS. jeg spør bare de jeg husker nick til, så gi gjerne tips. Å Jesus.. Jeg tror du fant sånn ca det spørsmålet av den typen som jeg sliter med å svare på. Jeg slenger ut for mange innlegg til å huske sånt. Så jeg aner rett og slett ikke.. Siden mange ser ut til å sette pris på tråden som den er, så startet jeg en ny en. Så har de som liker generelle spørsmål og smalltalk mulighet til å gjøre det her, og de som vil ha mer spørsmål og mindre prat har eventuelt den andre. *løsningsorientert*
Gjest padawan Skrevet 12. juni 2012 #3123 Skrevet 12. juni 2012 Men jeg hadde blitt speechless dersom jeg opplevde at noen faktisk elsket meg og var god mot meg. At noen gjorde romantiske dusteting for MEG. Veldig trist, men sant. trodde aldri du ville ha en slik person i livet ditt.
Yme Skrevet 12. juni 2012 #3124 Skrevet 12. juni 2012 Jeg vet at du har minst 5 KG'ere på facebook etter en kjapp kikk på vennelista di Skal vi se om jeg husker hvem jeg har der da. Strenge frk. Gerd Tanita Lita HedvigR NozMonster HunterLady Xaphan Alva Etheral (eller noe sånt) En av de som heter Gjest, Gjesten eller noe sånt. Jeg tror det var alle. Hvis jeg kommer på fler, oppdaterer jeg lista. yme og kråkefjas: hvem betyr mest for deg av mor og far? og hvorfor. Faren min døde i 93, så da må jeg si mamma.
HedvigR Skrevet 12. juni 2012 #3125 Skrevet 12. juni 2012 hedvigr og nozmonster: hva er den verste opplevelsen dere har hatt her inne? Tror det var da en bruker, som brukte AB, nesten drev og forfulgte meg rundt på forumet, og skrev sårende stikk etter hvert innlegg jeg skrev. De gikk veldig på at jeg skulle føle meg som om alle hadde noe i mot meg, at jeg dret meg ut med alt jeg sa og gjorde, ikke skulle tro jeg var noe, og lignende. Føler jeg takla det fint, men ja, det var ikke artig i det hele tatt. Til deg: Har du en annen bruker her, som du bruker til andre ting enn å stille spørsmål?
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #3126 Skrevet 12. juni 2012 (endret) jeg liker egentlig ikke de spørmålene som stilles til alle samtidig, men nå må jeg nesten gjøre det selv..... for jeg lurer på om noen her på KG trenger en jobb? jeg har nemlig et godt forslag som dere da kan søke på- http://www.finn.no/finn/job/parttime/object?finnkode=35378818 "Vi tilbyr • Fleksibel arbeidstid • En hard, men tilfredsstillende jobb • Ingen krav til antrekk • Du kan avslutte når du vil, men helst ikke for tidlig • Jobben kan utføres enten stående, sittende eller liggende" Endret 12. juni 2012 av NozMonster 1
Gjest padawan Skrevet 12. juni 2012 #3127 Skrevet 12. juni 2012 så den omtalt for ikke så lenge siden.
Gjest Nica. Skrevet 12. juni 2012 #3128 Skrevet 12. juni 2012 Vampen: hva det ditt mest lykkelige minne? og hva er ditt dårligste? Mortem: hvem har hatt størst innflytelse på deg i livet ditt?
Gjesten Skrevet 12. juni 2012 #3129 Skrevet 12. juni 2012 Skal vi se om jeg husker hvem jeg har der da. Strenge frk. Gerd Tanita Lita HedvigR NozMonster HunterLady Xaphan Alva Etheral (eller noe sånt) En av de som heter Gjest, Gjesten eller noe sånt. Jeg tror det var alle. Hvis jeg kommer på fler, oppdaterer jeg lista.
Gjest Vampen Skrevet 12. juni 2012 #3130 Skrevet 12. juni 2012 Vampen: hva det ditt mest lykkelige minne? og hva er ditt dårligste? Mitt dårligste er enkelt, å få beskjed om at babyen i magen var død. Hele opplevelsen sitter sansynligvis spikret i hjernen for evig og alltid. Det mest lykkelige er verre.. Fordi det er flere av dem, og de er vanskeligere å rangere. Hvilket som er det lykkeligste varierer nok fra dag til dag. Men akkurat i kveld er det å få beskjed om at et arbeid som betydde mye for meg ble antatt. Eller å høre ham jeg elsker si at han elsker meg, for første gang. *klissete* Spørsmål til deg, har du noen store mål i livet?
Gjest badeand1 Skrevet 12. juni 2012 #3131 Skrevet 12. juni 2012 Hmm, ingen spesielle egentlig. Litt fra forskjellige personer. PeneSko, hva er det dyreste plagget du eier og hvor mye kosta det?
Xaphan Skrevet 12. juni 2012 #3132 Skrevet 12. juni 2012 Jeg lurer på om PeneSko og PeneSko2 har et godt forhold, og om de er 'typiske' tvillinger.
kråkefjas Skrevet 12. juni 2012 #3133 Skrevet 12. juni 2012 Vampen: Er du så grå gammel tante som jeg ser for meg at du er? 5
Yme Skrevet 12. juni 2012 #3134 Skrevet 12. juni 2012 Jeg kjenner igjen avataren din, men det er sikkert 8 stykker som heter et eller annet med Gjest, så det er ikke så lett hehehe
Gjest Nica. Skrevet 12. juni 2012 #3135 Skrevet 12. juni 2012 Ingenting kjempestort og spennende, egentlig. Utdanne meg ferdig og gjøre en god jobb, hus, barn, gifte meg, reise mest mulig... Veldig kjedelig og standard! Du da?
Gjest Nica. Skrevet 12. juni 2012 #3136 Skrevet 12. juni 2012 Xaphan: hva er ditt tidligste minne? Kråkefjas: hvordan vil du bli husket?
Gjest Vampen Skrevet 12. juni 2012 #3137 Skrevet 12. juni 2012 Vampen: Er du så grå gammel tante som jeg ser for meg at du er? Jepp.
Gjest Cakenommy Skrevet 12. juni 2012 #3138 Skrevet 12. juni 2012 Hunterlady: Hvorfor er Alfie din favorittfilm? Og hvem er favoritt karakteren din i filmen, og hvorfor?
Xaphan Skrevet 12. juni 2012 #3139 Skrevet 12. juni 2012 Xaphan: hva er ditt tidligste minne? Det er vanskelig å si fordi jeg ikke vet om minnene er mine eller om jeg bare husker fordi jeg har blitt fortalt dem. Men jeg husker godt da jeg var rundt 6 år og sklei på badet, slo hodet mitt veldig i en flisekant.
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juni 2012 #3140 Skrevet 12. juni 2012 Yme; bare en liten greie jeg kom på. hvorfor i all verden har jeg ikke deg på FB?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå