Strange Doll Skrevet 9. juni 2012 #2941 Skrevet 9. juni 2012 Hmm jeg bruker nesten ikke smykker. Kan ikke bruke på jobb heller. Men om jeg må velge må det bli halssmykke. Jeg har ikke hull i ørene og syns det er ubehagelig med ting på fingrene. Hva med du da? (Yme, nå fikk jeg veldig lyst på babybel med druer, og ritz kjeks). Jeg er mest glad i smykker og øredobber
Yme Skrevet 9. juni 2012 #2942 Skrevet 9. juni 2012 Jeg er ivrig tilskuer, har ikke spilt selv utenom i gymtimene da jeg gikk på skolen. Ser ikke så ofte på tv, er som oftest på stadion Jeg veit ikke hva jeg syns om dette... er det greit at jeg sover på det, så kommer tilbake til deg i løpet av morgendagen? Det blir jo litt mye for min sarte sjel, dette med at jenter skal kunne like og delta i gutteting. Sånn var det ikke i gamledager *bitter* Yme, nå fikk jeg veldig lyst på babybel med druer, og ritz kjeks Du får det neste gang du kommer på besøk Ja. Og jeg MÅ bruke alle linsene til kameraet mitt også. På hvert eneste motiv. Jeg kan ikke huske å ha sagt jeg spanderer softis? Den må du nok betale selv. Jeg er en gnien jævel. Selvfølgelig må du bruke alle linsene, ellers har du jo kasta bort penger når du kjøpte dem. Alle linsene skal brukes, og alle vinkler skal avbildes. Nå gleder jeg meg skikkelig!! (Gleder meg ekstra til at du spanderer softis)
kaffemor Skrevet 9. juni 2012 #2943 Skrevet 9. juni 2012 Hehe ja, du får sove på det Yme, og se om dette er noe du aksepterer!
Strange Doll Skrevet 9. juni 2012 #2944 Skrevet 9. juni 2012 Selvfølgelig må du bruke alle linsene, ellers har du jo kasta bort penger når du kjøpte dem. Alle linsene skal brukes, og alle vinkler skal avbildes. Nå gleder jeg meg skikkelig!! (Gleder meg ekstra til at du spanderer softis) Og du må være tålmodig og ikke bli sur. Er du ikke gentleman? Du spanter.
pinar Skrevet 10. juni 2012 #2945 Skrevet 10. juni 2012 Du får det neste gang du kommer på besøk Neste gang? Haha høres ut som jeg har vært der før.
SemperFi Skrevet 10. juni 2012 #2946 Skrevet 10. juni 2012 Det totalt motsatte av deg regner jeg med, siden du er fra Bergen. Jeg heier på Vålerenga 1
kråkefjas Skrevet 10. juni 2012 #2950 Skrevet 10. juni 2012 Hvor har jeg sett deg før eplebit? Du ser så kjent ut
pinar Skrevet 10. juni 2012 #2951 Skrevet 10. juni 2012 Hvor har jeg sett deg før eplebit? Du ser så kjent ut Tja vanskelig å si når jeg ikke vet hvem du er?
JegSpørDuSvarer Skrevet 10. juni 2012 #2952 Skrevet 10. juni 2012 spørsmål til de som vil svare: er dere interessert i fotball? til hvilken grad?
Rofl Skrevet 10. juni 2012 #2953 Skrevet 10. juni 2012 Kråkefjas er det du som driver å plager hyggelige brukere her på forumet? 1
SemperFi Skrevet 10. juni 2012 #2954 Skrevet 10. juni 2012 Jeg er fra der jeg. spørsmål til de som vil svare: er dere interessert i fotball? til hvilken grad? 1-10 10.
Strange Doll Skrevet 10. juni 2012 #2955 Skrevet 10. juni 2012 spørsmål til de som vil svare: er dere interessert i fotball? til hvilken grad? Brannsupporter, sesongkort med bataljonen, reiser på borteturer og var på landskampen norge - england. møtte kjæresten på bataljonens forum... er litt interessert kan man si
pinar Skrevet 10. juni 2012 #2956 Skrevet 10. juni 2012 Vååååååålenga... du er min religion...en av en million.. go gammal tradisjon.. (Nei så flaut at jeg kan den der!). 2
Rofl Skrevet 10. juni 2012 #2957 Skrevet 10. juni 2012 spørsmål til de som vil svare: er dere interessert i fotball? til hvilken grad? 1-10 da blir min fotball interesse -9. Ser heller Golf en fotball!
yes2yes Skrevet 10. juni 2012 #2959 Skrevet 10. juni 2012 spørsmål til de som vil svare: er dere interessert i fotball? til hvilken grad? Jeg var, ikke er. Var forøvrig interessert i det meste idrett jeg kom over på den tiden, og når man attpåtil hadde innpåslitne fotballentusiaster i familien, kom jeg ikke unna å fatte nokså stor interesse for et par lag rundt om i verden. Per i dag kutter jeg alle kamper spilt av lokale klubber tvert fra dagsskjema. Det samme gjelder alle kamper spilt av nasjonallagene, som ikke medfølger direkte kvalifikasjon til semi-finale eller sluttspill. Ikke alle turneringer liker jeg heller lenger, så det blir for min del nok med mannlig EM og VM annenhvert år. Finalen i CL ser jeg dersom dagen ikke byr på annet. 4
pinar Skrevet 10. juni 2012 #2960 Skrevet 10. juni 2012 Eplebit: har du møtt noen fra kg?:-) Det har jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå